alimohamad613

alimohamad613

راز اصلی درمان دیسک کمر با پیاده روی + نکات مهم

راز اصلی درمان دیسک کمر با پیاده روی + نکات مهم

 اما پرسشی که در این موقیعت مطرح می شود این است که افراد مبتلا به دیسک کمر مجاز به انجام چه ورزش هایی هستند؟ پیاده روی از جمله ورزش هاییست که بدون هیچگونه هزینه ای هر فردی میتواند حتی به تنهایی اقدام به این ورزش کند ، اما بسیاری از افراد در شروع این ورزش شاید حتی در همون چند روز اول از پیاده روی سیر شوند ، ایا میدانید علت آن چیست ؟
 در هر جلسه پیاده روی، ۳۰ ثانیه از پهلوها قدم بردارید، ۳۰ ثانیه هم به سمت عقب بروید، روی پاشنه ها و پنجه ها. اگر هنگام پیاده روی عادت دارید به سمت زمین نگاه کنید ممکن است این شرایط برای شما گیج کننده باشد اما تنها با یک مهارت کوچک و اندکی تمرین کردن آن می توانید این کار را حتی در مسیرهای دشوار و پیچیده انجام دهید. اما به هر حال توجه کنید که شما برای تماشای مغازه های یک پاساژ نرفته اید.
 البته در حال حاضر بیشتر گوشی های تلفن همراه برنامه هایی دارند که به وسیله آنها می توان تعداد قدم ها یا مسیری که شخص طی می کند را مشخص کرد. سارا باون شیا نویسنده مشهور تناسب اندام در روزنامه نیویورک تایمز و مشاور موفق برنامه پربیننده مادر دونده است. اگر بلافاصله بعد از شام پیاده روی کنید، خون به اندام های دیگر می رسد و ممکن است دچار سرگیجه شوید.
 بعد ازکاهش وزن، شما قادر به پیاده روی و تمرین با درد و ناراحتی کمتری خواهید بود. مطالعات متعددی نشان دادهاند که پیاده روی باعث کاهش درد ناشی از آرتروز شده و ۸ تا ۹.۵ کیلومتر پیاده روی در هفته میتواند از بروز آرتروز جلوگیری کند. همین دید باعث می شود بتوانید آرام و بی فشار ورزش کنید و هنگام ورزش بیش از حد خسته نشوید و به بدن تان آسیب نرسانید. » وجود دارد. از دید خودم به آنها پاسخ خواهم داد.
 دانستن تفاوت پیاده روی با یک راهپیمایی برای اطمینان از انتخاب ماجراجویی مناسب برای شما، بسیار ضروریست. همانطور که گفته شد از مهم ترین تفاوت ها بین دویدن روی تردمیل یا فضای بیرون از خانه فشار و مقاومت هوا است که در منزل کمتر احساس میشود. یکی از دلایل بیماری چشم و نابینایی در سنین بالا از بین رفتن سلول های عصبی چشم است. در بین تمامی این روش ها ورزش پیاده روی جزو ورزش هایی است که همه ی بیماران مبتلا به بیماری ستون فقرات و دیسک کمر میتوانند به تنهایی آن را انجام دهند.
 در این بین پیاده روی ساده ترین راه برای شروع است و به کم کردن وزن نیز کمک می کند. اگر به مدت ۳۰ دقیقه پیاده روی تند انجام دهید، مسافتی که خواهید رفت بین ۲٫۵ تا ۳٫۳ کیلومتر خواهد بود. قطعاً ورزش برای این افراد به خاطر عوارضی که روی ریه شان به صورت بلند مدت در صورت عدم انجام ورزش بوجود میآید، سودمند خواهد بود.
 البته به شرط این که شما پیاده روی را حداقل ۵ بار در هفته و به مدت ۳۰ دقیقه در هر بار انجام دهید. پیاده روی میتواند کمک کند از این عارضهی فلج کننده پیشگیری شود یا حداقل به تاخیر بیفتد. برای سوزاندن چربی ضروری هست بدن در سطوح پایینتری تلاش کند و تعداد زیادی از ورزشها اجازه اینکار را نمی دهند. برای اینکه به شما فشار کمتری وارد شود، می توانید از سطوح با شیب کمتر شروع کنید و بعد آرام آرام شیب را افزایش دهید.
 مخصوصاً برای افراد مبتدی یا افرادی که بعد از گذشت مدت طولانی بدون تمرین دوباره به ورزش کردن روی میآورند. کم کم که جلو می روید، می توانید سراسر ۴۵ دقیقه را در شیب ورزش کنید. در این صورت می توانید سرعت را با روش شیب تغییر دهید. بسیاری از افراد به عنوان ورزش چند روز در هفته، نیم تا یک ساعت پیاده روی متعادل انجام می دهند.
 سعی کنید این الگو را هر سه تا پنج دقیقه تکرار نمایید. سعی کنید حداقل سه بار در هفته به پیادهروی بپردازید و هر هفته دو تا سه دقیقه به زمان سریع دویدن خود اضافه نمایید. همان چند دقیقهای که به مدتزمان پیادهروی اضافه میکنید، به سوزاندن چربیهای ذخیرهشده در بدن کمک خواهد کرد. زمانی که ورزش میکنید، آیا احساس درد در سمت چپ بدن (گردن، شانهها یا بازو) داشتهاید؟
حداکثر یک روز در هفته میتوانید استراحت کنید. آیا بیش از 50 سال دارید و تاکنون زیاد فعالیت بدنی نکردهاید؟ متاسفانه مشغله ی کاری زیاد زندگی ما را به روشی غلط هدایت می کند. به آرامی در آب راه بروید و از دویدن و غلط خوردن در آب بپرهیزد. حداکثر یک روز در هفته میتوانید استراحت کنید. موضوع مهم دیگری که در پیاده روی بسیار تاثیرگذار است راحتی شما است اگر در طی پیاده روی در هر زمانی احساس درد و فشار کردید بلافاصله می توانید پیاده روی را متوقف کنید و کمی استراحت کنید زیرا این علائم نشان دهنده فشار بر دیسک ها در هنگام راه رفتن می باشد.
 شما باید بپرید و سپس پیش از پرش بعدی، ۳۰ ثانیه استراحت کنید. برای سوزاندن انرژی ضروری هست بدن ما بطور دائم در تمام مدت ورزش، در حالات سوزاندن چربی باشد؛ پیادهروی فعالیتی پیوسته و به مرور هست، بنابر این حتی اگر شخص فاقد آمادگی جسمانی هم باشد باید بطور مؤثری به حالات سوزاندن چربی در حین پیاده روی برسد.برای نگهداشتن بدن در بالاترین حد سوزاندن چربی، پیادهروی مؤثر با نظارت تعداد ضربان قلب، بیشترین تأثیر را دارد.
 وقتی مردم کالری و وزن کم میکنند، علاوه بر چربی بدن، کمی ماهیچه نیز از دست میدهند. مانند همهی ورزشهای هوازی، تاثیر پیاده روی در لاغری شکم و پهلو نیز بر کسی پوشیده نیست. پیش از آغاز پیادهروی از ورزشهای کششی استفاده نمایید و خود را گرم کنید. هنگام پیادهروی کفش مناسب بپوشید. 4. در هنگام پیاده روی حالت بدن خود را حفظ کنید. راه رفتن ممکن است آنزیم را فعال نکند، که مسئول حفظ تمامیت دی ان ای ، یک عامل مهم در پیری است، اما به جلوگیری از همه مشکلات مربوط به سن کمک می کند.
 افزایش سرعت در راه رفتن: انجام ورزش های شدید بهترین راه برای تقویت استخوان ها است اما شاید شما نتوانید این ورزش های سنگین را همیشه انجام دهید. پروژه ی طراحی و ساخت نوارنقاله شیپ لوئدر پروژه ی طراحی و ساخت نوارنقاله شیپ لوئدر یکی از انواع مختلف پروژه های این شرکت سیستم های انتقال کشتی می باشد که به آن ها شیپ لوئدر گویند.
 همچنین از جورابهای ضخیم نخی که عرق پا را جذب و پاها را حفظ می کند استفاده کنید. اگر موفق شدهاید وزن کم کنید و حالا میخواهید وزن ایدهآلتان را حفظ کنید، توصیه میکنیم بیشتر روزهای هفته،60 تا 90 دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط داشته باشید و بیشتر از کالری که طی روز میسوزانید دریافت نکنید. به طور کلی پیاده روی باعث حفظ سلامتی انسان می شود اما کاهش وزن، کاهش استرس، بهبود افسردگی و دوری از آن، کاهش بیماری های قلبی و بیماری های تنفسی و ایجاد خلاقیت بخشی از مزایای پیاده روی صبحگاهی می باشند .
 همچنین با فراهم نمودن شرایط تنفسی بهتر و عمیق تر، با افزایش ظرفیت ریه باعث درمان برخی از مشکلات ریوی می گردد. برخی میگویند بهتر است صبح باشد و برخی میگویند ظهر! در این حالت بهتر است حدود ۳۰ - ۶۰ دقیقه پیاده روی مداوم و تند داشته باشید و سپس حدود ۱۰ دقیقه با سرعت کم پیاده روی کنید تا بدنتان خنک شود.
{|||||||||||||||||||} زیرا زمانی که بدن در آب غوطه ور می شود سبک و کم وزن است از این رو، این حالت سبب می شود فشار کمتری به مهره های ستون فقرات وارد شود. این پیاده روی که یکی از بهترین پیاده روی های روزانه در نیوزیلند (و کل جهان) به حساب می آید، برای لذت تماشای مناظر فوق العاده و یک زمین آتشفشانی منحصر به فرد زیبا است.
 قدم زدن با دوستان، خرید کردن و تماشای ویترین مغازه ها را نمی توان جزء ورزش پیادﻩروی محسوب کرد. پیاده روی اغلب برای بیماران مبتلا به دیسک کمر تجویز می شود و جزء برنامه های جسمانی آن ها می باشد . اصلا فکر نمی کنید که بخواهید پیاده روی صبحگاهی را وارد برنامه ی خود کنید؟ اما امروزه خیلی از افراد را ملاحظه می کنید که به دلیل بی تحرکی و رعایت نکردن برخی اصول، دیسک کمرش آسیب دیده و دچار عارضه بیرون زدگی دیسک کمر شده اند و متخصص ستون فقرات به این افراد گفته است که باید تحرک داشته باشد و برای کم کردن دردشان یکسری حرکات ورزشی انجام دهند.
 سرعت در این مرحله باید حدود ۲۰۰ قدم در هر دقیقه باشد. هر چند پیاده روی و راه رفتن در ذات ماست و همه آن را بلدیم اما پیاده روی تند به منظور تقویت سلامت نیاز به توجه و دقت خاصی دارد. شاید پیاده روی یکی از ساده ترین ورزش های موثر بر بدن باشد، اما اگر پیاده روی را به درستی انجام دهید، همین ورزش ساده می تواند بهترین تمرین برای کاهش وزن باشد.
 در اینجا برخی از راه های بی خطر و موثر برای انجام پیاده روی به منظور تقویت استخوان ها معرفی شده است. منظور از راحتی چیست ؟ به همین منظور باید میزان عرقی که از بدن دفع می شود، تخمین زده شود و بر مبنای آن بعد از ورزش نوشید. انتخاب کفش مناسب: اولین اصلی که باید رعایت شود پوشیدن کفش مناسب است. روی انگشتان پا بایستید: روی پله بایستید در حالی که بدن شما به سمت بالای پلهها و پاشنهها بیرون از لبه پلهها قرار بگیرد.
 راه رفتن در شیب رو به بالا: یک راه عالی برای افزایش فشار مفید روی استخوان ها، بالا و پایین رفتن از پله ها یا سربالایی است. کفشهای من که باهاش پیادهرویهای طولانی میکردم رو ببین. پیاده روی روزانه باعث می شود که عروق انعطاف بیشتری داشته باشند و خون به خوبی در آنها جریان داشته باشد. پیاده روی تند قبل از خواب شبانه باعث میشود که شما خواب راحتی نداشته باشید. در این حالت بعد از دو تا سه ماه باید بتوانید ۳۰ دقیقه به راحتی پیاده روی کنید.
 همینطور کفشی که برای پیادهروی انتخاب میکنید باید مناسب باشد؛ اگر این دو استاندارد نباشند، پیادهروی نه تنها مفید نیست، بلکه به بدن شما آسیب هم میزند. ۱۵-۳۰دقیقه پیاده روی روزانه به طور چشمگیری نه تنها فرم ظاهری بلکه سلامتی را بهبود می بخشد. این تمرین بدن را مجبور به کار در برابر نیروی جاذبه میکند و این خبر خوبی برای سلامتی استخوان شماست، خصوصاً با افزایش سن.
 پیاده روی فعالیت بسیار مفیدی است و نه تنها عضلات را تقویت میکند بلکه برای مهمترین عضله بدن یعنی قلب نیز مفید است. توجه کنید که برای راه رفتن سریع تر نباید اندازه قدم های خود را بالا ببرید، بلکه باید قدم های تان را سریع تر بردارید. اهداف: هدف نهایی شما در این مرحله باید این باشد که بتوانید مقدار پیاده روی خود را به ۱۰۰۰ قدم در روز برسانید.
 اهداف: هدف نهایی شما در این مرحله و بعد از اصلاح روش های پیاده روی باید این باشد که این راه رفتن را از گهگاه به ۵ روز در هفته به طور منظم ارتقا دهید. برای رسیدن به هدف 150 دقیقه در هفته به یاد داشته باشید که نیازی نیست هر بار 30 دقیقه راه بروید.
 پیاده روی ورزشی ساده و ارزانی است که روزانه نیم ساعت بیشتر وقت شما را نمی گیرد و نیازی به باشگاه رفتن و خرج کردن هزینه اضافی ندارد. در نتیجه تا ۱۰ درصد قدرت بدنی و فعالیت انجام شده تان بیشتر محسوب می شود. یک کوهنوردی سبک و آخر هفتهای هم میتونه گزینهی خیلی خوبی برای ما باشه تا یکمی بیشتر نفس نفس بزنیم، کالری بیشتری بسوزونیم و عملا محیطی خارج از شهر و موسیقی و ماشینها رو تجربه کنیم.
 کفش مناسب تنها وسیله مورد نیاز پیاده روی است از این رو انتخاب کفش مناسب برای پیاده روی اهمیت زیادی دارد. آنان دریافتند که برنامه پیاده روی سبک در در مدت شش ماه تنها ‪ ۴‬درصد به حجم ریهها افزود در حالی که گروه دوم ‪ ۱۰‬درصد افزایش حجم اکسیژنگیری ریه داشتند. شاید نیم کیلو در نگاه اول زیاد نباشد، ولی در صورتیکه پیاده روی را در کنار برنامه ورزشیتان انجام دهید، بدونِشک از اثرات فوقالعاده آن شگفتزده خواهید شد.
 من هیچ وقت سگ نداشته ام، چون همیشه در ذهنم به من گفته شده بود که داشتن حیوانات در خانه باعث کثیفی میشود و همیشه انها را از دور دوست داشتم ، البته از وقتی درامریکا زندگی میکنم با دیدن سگ ها خیلی بیشتر حس کرده ام که این حيوانات بسیار باهوش هستند ولی هیچ وقت با انها بازی نکرده ام. پیاده روی درمان دیابت ولی نحوه انجام پیاده روی مهم هست. برای مثال می توان به مواردی نظیر کنترل چربی بدن، تراکم استخوان، تقویت نیروی عضلانی، درمان افسردگی، افزایش گردش خون و هضم غذا در کوتاه مدت از فواید پیاده روی در شب اشاره نمود.
 در شروع پیاده روی حتما با ریتم آهسته و مدت زمان کوتاه تر شروع کنید. افراد می توانند این کار را در کل راه رفتن یا در فواصل کوتاه انجام دهند. در این وضعیت ده ثانیه بمانید و مجدداً در طرف دیگر این حرکت را تکرار کنید. از دیگر فواید پیاده روی که به عنوان یک ورزش هوازی شناخته می شود این است که جریان اکسیژن در خون را افزایش و به افزایش ظرفیت ریه، حذف سموم و مواد زاید کمک می نماید.
 از جمله فواید پیاده روی این است که عروق خونی گشاد شده و سبب تسریع جریان خون می گردد. روزانه بیست دقیقه پیاده روی کردن برای مراقبت از سلامت قلب و عروق فوق العاده خوب است. با توجه به گزارش انجمن قلب آمریکا، پیاده روی به اندازه دویدن در جلوگیری از بیماری های قلبی و یا سکته موثر می باشد. همین موضوع بهانهای شده است برای مضرات فراوانی همچون چاقی و درد و بیماری هایی در ناحیه عضلات و ماهیچه های بدن.
 بعد از مدتی پیاده روی ممکن است دچار درد در ناحیه ساق پا شوید. مطالعات زیادی نشان داده است که جلساتی که بعد از ظهرها برگزار میشود از نظر عملکرد ورزشی، استقامت و قدرت نتایج بهتری را در بردارد. سرعت پیاده روی بستگی به تعداد گام هایتان دارد اگر هنوز تازه کار هستید و پیاده روی را به تازگی آغاز کرده اید پیشنهاد می شود گام های آهسته تری بردارد با گذشت زمان در صورتی که دردی را احساس نکردید بر تعداد و سرعت گامهایتان بیفزاید.
 شما می توانید تنها با چند ترفند ساده و انجام آنها به طور منظم، از استخوان هایتان بیشتر محافظت کنید و خطر ابتلا به پوکی استخوان و شکستگی های ناشی از آن را کاهش دهید. پیاده روی نه تنها از بروز بیماری های ستون فقرات و دیسک کمر پیشگیری می کند بلکه افراد مبتلا به دیسک کمر نیز تا حدودی می توانند از این طریق علائم بیماری خود را بهبود ببخشند. پیاده روی نه تنها برای افراد مبتلا به دیسک کمر ضرر ندارد بلکه به کمک پیاده روی میتوان عضلات و مهره های ستون فقرات را نیز تقویت کرد و روند بهبودی دیسک کمر را نیز تسریع بخشید و از شدت گرفتن علائم دیسک کمر و آسیب به نخاع پیشگیری کرد.
 طبق توصیهی دپارتمان سلامت ایالات متحده آمریکا، بزرگسالان باید ۱۵۰ دقیقه در هفته فعالیتهای بدنی هوازی با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه ورزش با شدت بالا را در برنامهی خود داشته باشند. البته نقطه مقابل آن نیز وجود دارد و برای افزایش حجم این قسمتها نیز باید تلاش زیادی کرد.
 او با مجله های دیگری مثل شیپ هم همکاری داشته و در برنامه های تناسب اندام تلویزیون های مختلف حضور دارد. پیاده روی درمان دیابت برنامه پیادهروی خود را به سه قسمت تقسیم کنید. علاوه بر این، این برنامه رایگان است و عملاً هیچ عوارض جانبی منفی ندارد. افراد مبتلا به دیسک کمر توجه نمایند در هنگام انجام ورزش پیاده به هیچ عنوان ندوید.
 هیچ وقت نمی توانید بگویید من انسان قوی هستم، من شادم و اصلاً دچار افسردگی نمی شوم. آیا پس از یک فعالیت معمولی دچار تنگی نفس شدهاید؟ آیا تا به حال پزشک به شما گفته است که دچار فشارخون بالا هستید؟ اگر ورزشکار حرفه ای هستید حالت عادی: سریع ترین سرعتی که می توان در راه رفتن به دست آورد ورزش شما را به ورزشی استقامتی با سوخت کالری بالا تبدیل می کند. اگر بعضی وقت ها پیاده روی می کنید حالت عادی: با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه راه رفتن روی سطح صاف شروع کنید.
 پایین بودن سطح قند خون یکی از دلایل این است که صبحها بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی است. ورزش کردن و پیاده روی تاثیرات زیادی علاوه بر چربی سوزی بر سلامتی جسمی و روحی شما دارد، سعی کنید روزانه چند دقیقه از وقت خود را به ورزش اختصاص دهید. علاوه بر تناسب اندام که یکی از مهم ترین فواید پیاده روی به حساب می آید؛ سلامتی و تقویت عضلات مسئله دیگری است که با داشتن روزانه نیم ساعت پیاده روی می توانید بدست بیاورید.
 در این سه دقیقه بر روی حرکات خود تمرکز بیشتری داشته باشید. قبل از هر چیزی پیشنهاد می شود نظر پزشک خود را در مورد پیاده روی بدانید اگر پزشک شما نیز با این موضوع مشکلی ندارد و به این موضوع واقف است که پیاده روی در بهبودی شما موثر است این ورزش را آغاز کنید. فراموش نکنید که میان هر وقفه حداقل 10 دقیقه به صورت پیوسته پیاده روی داشته باشید. مطالعات نشان داده در میان زنانی که در دوران بعد از یائسگی به سر می برند، آنهایی که حداقل چهار بار در هفته پیاده روی تند دارند، نسبت به کسانی که تفریحی پیاده روی می کنند، خطر شکستگی استخوان لگن شان کمتر است.
 بعد از رسیدن به این زمان دیگر افزایش زمان را متوقف کنید و برای بهبود ورزش خود سرعت را بالا ببرید یا از جاهای شیب دار برای پیاده روی استفاده کنید. توجه به ضربان قلب در پیاده روی یکی دیگر از نکات مهم است. برای اینکه آن را یک سرعت سریع در نظر بگیرید، باید ضربان قلب و تنفس خود را بالا ببرید. برای اینکه از پیاده رویتان بیشترین نتیجه را بگیرید باید آن را در متن یک سبک زندگی سالم جا دهید تا تداوم داشته باشد.
 

منبع

alimohamad613
alimohamad613

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋