alihashemii87898

alihashemii87898

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

آموزش نصب برنامه فیلیمو در تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون های هوشمند قابلیت های متفاوتی دارند از جمله قابلیت هایی که تلویزیون های سامسونگ از آن بهره مند هستند، قابلیت نصب برنامه های مختلف است. یکی از سوالات کاربران ایرانی در رابطه با تلویزیون های سامسونگ این است که چگونه اپلیکیشن فیلیمو را برای تلویزیون های سامسونگ نصب کنیم؟! برای پاسخ به این سوال با سایت رسمی au7000 همراه باشید.

برنامه فیلیمو برای تلویزیون های سامسونگ

فیلیمو یک اپلیکیشن اندرویدی است که قبلا در گوشی های اندرویدی و ایفون نصب می شد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی نسخه اندروید تی وی این اپلیکیشن وارد بازار شد. فیلیمو یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای خانواده ها به شمار می رود به گونه ای که شما می توانید با استفاده از این برنامه سینما را به خانه بیاورید و از تماشای برنامه های تلویزیونی جذاب و دیدنی به خصوص فیلم های جذاب ایرانی لذت ببرید.

برنامه فیلیمو برای تلویزیون های سامسونگ

 

آموزش نصب برنامه فیلیمو برای تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون های هوشمند از قابلیت نسخه اندرویدی برخوردار هستند از این رو شما می توانید برنامه های اندرویدی را بر روی تلویزیون خود نصب کرده و از تماشای آنلاین فیلم ، انجام بازی های اندرویدی و… لذت ببرید. همان طور که دیدید این ویژگی ها تنها بخشی از جذابیت تلویزیون های سامسونگ هستند . برای نصب برنامه فیلیمو بر روی تلویزیون های سامسونگ  مراحل زیر را انجام دهید.

در ابتدا قسمت My APP تلویزیون سامسونگ خود را چک کنید ببینید که آیا برنامه فیلیمو به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون شما نصب شده است یا خیر. در این قسمت علاوه بر فیلمو می توانید تمامی برنامه های از پیش نصب شده را مشاهده کنید. اگر برنامه فیلیمو به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون شما نصب بود شما تنها کاری که بایستی انجام دهید وارد برنامه یا اپلیکیشن فیلیمو شوید سپس با خرید اشتراک که به صورت ای ماهانه، سه ماهه، شش ماهه، یکساله هستند اشتراک خود را خریداری کنید و به تماشای فیلم و سریال های جذاب و دیدنی بپردازید.

اما اگر به قسمت مای اپ My APP رفتید ولی برنامه مورد نظر خود یعنی فیلیمو را مشاهده نکردید می توانید به مرورگر تلویزیون های سامسونگ و یا گوگل پلی که بیشتر با نام فروشگاه پلی شناخته شده است مراجعه کنید و برنامه فیلیمو را سرچ کرده و سپس بارگیری کنید. پس از اینکه برنامه فیلیمو را دانلود کردید ، با ریموت کنترل بر روی گزینه Apps در نوار ابزار کلیک کرده سپس در این قسمت اپلیکیشن مورد نظر خود را سرچ کنید ، می توانید با وارد کردن نام اپلیکیشن برنامه را سرچ کنید.

پس از اینکه برنامه فیلیمو را در میان برنامه های دیگر پیدا کردید با کلیک روی گزینه Install برنامه فیلیمو را به آسانی بر رو تلویزیون خود نصب کنید. سپس وارد اپلیکیشن شده و با خرید اشتراک به تماشای فیلم و سریال های جذاب بپردازید.

نکته جالب توجه این است که شما می توانید به صورت آنلاین نیز از طریق مرورگر بدون نصب اپلیکیشن فیلیمو با خرید اشتراک و با وارد کردن نام کاربری و پسورد به تماشای فیلم و سریال ها بپردازید.

آموزش نصب برنامه فیلیمو برای تلویزیون های سامسونگ

چگون می توان برنامه فیلیمو را در تلویزیون های سامسونگ دانلود کرد؟

برای نصب برنامه های مختلف در تلویزیون های مختلف روش های مختلفی وجود دارد که این موضوع در رابطه با برنامه پر طرفدار فیلیمو نیز صدق می کند برای دانلود برنامه فیلیو برای تلویزیون های سامسونگ اولین راه این است که تلویزیون شما به اینترنت دسترسی داشته باشد پس از اینکه از اتصال اینترنت تلویزیون خود مطلع شدید . به گوگل پلی و یا مرور گر تلویزیون مراعه کنید و با سرچ برنامه مورد نظر برنامه را بارگیری کرده سپس با مراجعه به قسمت APPS  در قسمت نوار ابزار برای با نصب کرده و وارد برنامه فیلیمو شوید و پس از آن به تماشای فیلم و سریال های مورد نظر خود پس از خرید اشتراک بپردازید.

یک روش دیگر نیز برای نصب برنامه فیلیمو وجود دارد و آن این است که شما می توانید با سیستم کامپیوتری یا تلفن همراه ورژن اندروید فیلیمو را بارگیری کنید سپس فایل به حالت زیپ و فشرده تبدیل کنید. بعد فایل مورد نظر خود را به یک فلش مموری یو اس بی وارد کنید . حال پس از اینکه برنامه مورد نظر را به یو پی اس انتقال دادید. فلش یو اس بی یا هارد خود را به تلویزیون وارد کرده و برنامه را نصب کنید. پس از اینکه برنامه را نصب کردید وارد برنامه شده با وارد کردن نام کاربری و پسورد به فضای فیلیمو وارد شوید و از دیدن فیلم و سریال های موجود لذت ببرید.

نکته:  به خاطر داشته باشید برای استفاده از برنامه فیلیمو بایستی تلویزیون شما به اینترنت متصل باشد در غیر این صورت نمی توانید از این برنامه استفاده کنید.

منبع: https://au7000.com/1401/08/04/install-filimo/

alihashemii87898
alihashemii87898

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋