ahmad.heydari5280

ahmad.heydari5280

 ۱ نفر را دنبال می کند

چطور از اطلاعات خود در واتساپ پشتیبان تهیه کنیم؟

 

فعالسازی فرآیند بکاپ گیری از پیام های واتس آپ از قابلیت های بسیار جذاب است و برای افرادی که پیام های مهمی در این برنامه دارند می تواند بسیار کاربردی باشد. برای فعالسازی این امر باید مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه واتس آپ را باز کنید.

در صفحه باز شده بر روی سه نقطه بالا سمت راست ضربه زده و گزینه Settings را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده از بخش تنطیمات واتساپ، گزینه chats را برگزینید.

در نهایت برای بکاپ گرفتن از چت های واتساپ، گزینه Chat backup را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده تنظیمات مربوط به گرفتن بکاپ بر روی حساب کاربری گوگل را مشاهده خواهید کرد.

بدین ترتیب بکاپ گیری از واتساپ شما آغاز خواهد شد. برای بازیابی پیام های واتساپ باید این برنامه را پاک کرده و دوباره نصب کنید یا دیتای آن را پاک کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه با موبایل عکاسی حرفه ای کنیم؟

بازگرداندن چت های حذف شده واتس آپ

قابلیت حذف پیام‌های ارسالی یکی از ویژگی‌های جدید این پیام‌رسان محبوب است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته تا بتوانند پیام‌های اشتباهی خود را پاک کنند.

اما این قابلیت می‌تواند کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد که چه پیامی برای آنها ارسال شده که حالا فرستنده پیام اقدام به حذف آن نموده است. در حال حاضر امکان بازگرداندن چت های حذف شده واتس آپ توسط این برنامه وجود ندارد اما روش‌هایی وجود دارد که به شما برای خواندن پیام های حذف شده واتساپ کمک می‌کند.

در نظر داشته باشید که این راهکار تنها روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل پیاده‌سازی بوده و متأسفانه در نسخه iOS عمل نخواهد کرد. در این روش از یک برنامه دیگر برای دسترسی به اعلان‌های دستگاه استفاده می‌شود.

به صورت پایه چت‌های WhatsApp رمزنگاری شده‌اند و هیچ راهی برای برگرداندن پیام های واتساپ حذف شده وجود ندارد. بنابراین باید از برنامه‌ دیگری برای ردیابی اعلان‌های واتساپ استفاده کرد تا با دسترسی به تاریخچه اعلانات این برنامه، بتوان پیام‌های حذف شده را ردیابی نمود.

قبل از هر توضیحی باید بدانید که استفاده از برنامه‌هایی مشابه WAMR روشی آسان و مناسب برای مشاهده پیام های حذف شده واتساپ به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: معرفی 5 برنامه دیاگ خودرو با موبایل

البته برنامه‌های زیادی برای رهگیری اعلانات وجود دارند اما اپلیکیشن WAMR امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده و می‌توان از آن برای ردیابی اعلان‌های WhatsApp Business و سایر پیام‌رسان‌ها مانند اینستاگرام و تلگرام نیز استفاده کرد. برای نصب این برنامه می‌توانید از پلی استور گوگل استفاده کنید.

 

ahmad.heydari5280
ahmad.heydari5280

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋