آداک فیدار

آداک فیدار

شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۱۰ نفر را دنبال می کند

کاربرد کوپلینگ در عملیات های آتش نشانی

در عملیات های اطفا حریق، آتش نشان ها برای اینکه به مبارزه با آتش بپردازند، از تجهیزات و اتصالات خاصی استفاده می‌کنند. به کارگیری از این اتصالات و تجهیزات تاثیر زیادی در موفقیت عملیات ها و سالم ماندن افراد دارد. یکی از مهمترین این اتصالات کوپلینگ آتش نشانی است که نبود آن می‌تواند عملیات را دچار مشکل کند.

در واقع کوپلینگ سبب اتصال شیلنگ به شیر آتش نشانی و یا مخازن ذخیره مواد خاموش کننده است. همچنین در مواردی که طول شیلنگ کوتاه باشد نیز از کوپلینگ ها برای اتصال 2 شیلنگ به یکدیگر و افزایش طول استفاده می‌کنند. البته ناگفته نماند که اتصال نازل به یک سر شیلنگ نیز نیازمند کوپلینگ می‌باشد.

 

به کارگیری از کوپلینگ سبب می‌شود تا اتصال شیلنگ به منبع آب برقرار شده و مواد خاموش کننده (آب، کف و ...) در شیلنگ جاری و توسط نازل به سمت حریق هدایت شوند. در نتیجه نبود آن می‌تواند روند این عملیات را با مشکل مواجه کند. از این رو این تجهیزات را از موادی می‌سازند که طول عمر و کارایی بیشتری داشته باشند. آلومینیوم، برنج، استیل و برنز بیشترین موادی هستند که کوپلینگ ها از آنها ساخته می‌شود.

 

زیرا قرار داشتن در برابر جریان آب سبب پوسیدگی و خرده شدن می‌شود در نتیجه استفاده از این مواد اولیه در ساخت، سبب می‌گردد تا مقاومت آنها بیشتر شده و در برابر خرابی مقاوم شوند. شرکت آداک فیدار تولید کننده و پخش کننده انوع تجهیزات آتش نشانی می‌باشد. برای خرید کوپلینگ آتش نشانی به وبسایت این مجموعه به آدرس Adakfidar.com مراجعه نمایید.

آداک فیدار
آداک فیدار شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋