آداک فیدار

آداک فیدار

شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۱۰ نفر را دنبال می کند

مرکز فروش انواع شیرهای آتش نشانی ایرانی و خارجی

در عملیات های اطفا حریق یکی از مواردی که آتش نشان ها سریعا اقدام به استفاده از آن می‌کنند، شیر آتش نشانی است. شیر های اطفا حریق در انواع متفاوتی تولید می‌شوند، اما وظیفه تمامی آنها این است که آب و یا هر ماده خاموش کننده دیگری را به بیرون هدایت کنند. شیر ها مانند پمپ و یا هر منبع دیگری، قسمت هایی دارند که اجازه اتصال شیلنگ، شیر های دیگر و یا اتصالات چند راهه را می‌دهند.

 

این تجهیزات، نقش مهمی را در عملیات ها برای خاموش کردن شعله های آتش ایفا می‌کنند. به دلیل تفاوت در شرایط محیطی و آب و هوایی، انواع این شیر ها با ویژگی های متفاوت از یک نوع تولید شده و از آنها در مکان های مناسب استفاده می‌شود. یکی از نمونه های شیر آتش نشانی که تقریبا هر کسی آن را دیده، شیر های هیدرانت هستند که در کنار خیابان، سر 4 راه ها و یا در راه های اصلی یک محله نصب می‌شوند. این شیر ها آب را از منابع زیر زمینی به بیرون هدایت کرده و آتش نشان ها نیز با وصل کردن شیلنگ و دیگر اتصالات و تجهیزات، از این آب برای خاموش کردن حریق استفاده می‌کنند.

 

همچنین یکی دیگر از انواع شیر ها، آنهایی هستند که در ساختمان ها نصب شده و دریچه آنها از دیوار سازه کمی بیرون زده است. این شیر ها برای زمانی نصب می‌شوند که آتش سوزی در سازه ها ایجاد شود. در نتیجه آتش نشان با استفاده از این شیر می‌تواند آب مورد نیاز برای خاموش کردن حریق را به دست آورد. شرکت آداک فیدار تولید کننده و فروشنده انواع تجهیزات اطفا حریق صنعتی و انفرادی می‌باشد. برای خرید شیر آتش نشانی به وبسایت adakfidar.com مراجعه نمایید.

آداک فیدار
آداک فیدار شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋