abra-m007

abra-m007

سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز، من چندین سال در یک کافی شاپ به عنوان باریستا تجربه کار دارم و تمایل دارم تجربیات خودم را با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

معرفی بهترین اسپرسو ساز خانگی موجود در بازار اما قیمت مناسب

در این مقاله قصد داریم، به معرفی چندین مدل اسپرسو ساز خانگی و قهوه ساز های برقی از برند های مختلف بپردازیم، پس با ما در ادامه این مطلب همراهی نمایید، تا به توانیم کمکی مناسب برای خرید بهتر به شما ارائه نماییم.

اسپرسو ساز خانگی برند مباشی

 

قهوه یک نوشیدنی محبوب و مفید در جهان است که حاوی مقدار زیادی اسید و کافئین است و به همین دلیل به عنوان یک نوشیدنی محرک به حساب می آید. بسیاری از افراد در مهمانی ها، محل کار و موقعیت ها و مکان های مختلف از این نوشیدنی استفاده می کنند. رایج ترین مکان برای سفارش قهوه کافه ها هستند. به دلیل کافئین بالای قهوه، برخی از افراد از این نوشیدنی به عنوان دارویی برای افزایش بیداری استفاده می کنند.

قهوه ساز مباشی از به صرفه ترین مدل دستگاه های موجود در بازار است که اگر به طور خلاصه به خواهیم به شما معرفی نماییم، محصولات این کمپانی از قیمت مناسب و کیفیت مناسب برخوردار میباشد. 

قهوه سازهای اسپرسو مانند اکثر لوازم خانگی در دو نوع دستی و برقی تولید می شوند. در نسخه الکتریکی خود دستگاه وظیفه استخراج را دارد و انجام می دهد. در حالی که با نوع دستی، استخراج به عهده مصرف کننده است. این دو دستگاه قهوه ساز انواع مختلفی دارند، برخی از ویژگی ها یا عملکرد آنها ممکن است متفاوت باشد.

همانطور که می دانید اسپرسوساز خانگی دستی نسبت به برقی ارزان بودن آنهاست و مزیت نوع برقی آنها سهولت کار و سهولت کار ماست. قهوه ساز برقی اسپرسو دستگاهی در دسته لوازم خانگی برای تهیه قهوه بر پایه اسپرسو می باشد.

در فروشگاه قهوه ملو تمامی مدل های دستگاه اسپرسو ساز مباشی را میتوانید با یکدیگر مقایسه کرده و تحلیل و بررسی هر یک از این دستگاه ها را با هم مقایسه نمایید.

 

قهوه ساز دلونگی Delonghi

محصولات این کمپانی مطرح در اصل ساخت کشور ایتالیا بوده اما اخیرا در کشور چین تحت لایسنس و نظارت این کمپانی تولید میگردد. مزیت اصلی محصولات این کمپانی استفاده از متریال و مواد بسیار با کیفیت در ساخت محصولات خود میباشد.

دستگاه اسپرسوساز دلونگی برای هر خانه ای ضروری است

برند دلونگی انواع دستگاه اسپرسوساز را برای سلیقه های مختلف عرضه می کرد. هر کدام از دستگاه های اسپرسوساز پایه متفاوتی را به مشتری ارائه می دهند و قیمت آنها به نوع دستگاه بستگی دارد. مدل های مختلفی از این برند مطرح در قهوه فروشی ها موجود می باشد.

 دستگاه قهوه اسپرسو دلونگی EC850M

این مدل دلونگی با ظاهری جذاب و مدرن گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. برای تهیه اسپرسو باید از قهوه آسیاب شده استفاده کرد. دستگاه قهوه ساز اسپرسو دلونگی علاوه بر اسپرسو می تواند کاپوچینو درست کند. از دیگر ویژگی های این مدل تولید کف شیر می باشد.
دستگاه قهوه اسپرسو دلونگی EC685

قهوه ساز اسپرسو DeLonghi EC685 دستگاهی همه کاره است که انواع نوشیدنی ها را برای شما آماده می کند. از قهوه آسیاب شده برای تهیه اسپرسو، لاته، موکا، کاپوچینو، لانگو، آمریکایی، فرانسوی و نوشیدنی های گرم استفاده کنید. اگر فنجان قهوه شما سرد است، می توانید آن را با این دستگاه گرم کنید. به علاوه این مدل دارای نازل بخار و کابینت شیر ​​و بخار برای ایجاد کف شیر غلیظ و مرغوب می باشد. از دیگر کارکردهایی که دستگاه اسپرسوساز دلونگی ارائه می دهد می توان به عملکرد برنامه نویسی اشاره کرد.

 
خرید اینترنتی دستگاه قهوه ساز اسپرسو دلونگی

هنگام خرید دستگاه اسپرسوساز باید به جزئیات مختلفی توجه کرد. به عنوان مثال، اگر فضای محدودی در آشپزخانه دارید، از دستگاه های اسپرسوساز کوچک و فشرده استفاده کنید. جنس دستگاه نیز بسیار مهم است، علاوه بر کیفیت، ظاهر آن باید با سایر وسایل خانگی سازگار باشد. دستگاه اسپرسوساز پر از قطعاتی است که دائماً با آب و قهوه در تماس هستند. بنابراین داشتن گارانتی به شما این اطمینان را از تعمیر و تعویض این قطعات می دهد.

منبع: وبسایت قهوه فروشی ملو به نشانی https://www.melocoffee.com

abra-m007
abra-m007 سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز، من چندین سال در یک کافی شاپ به عنوان باریستا تجربه کار دارم و تمایل دارم تجربیات خودم را با شما دوستان به اشتراک بگذارم.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋