ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

ساک تبلیغاتی چیست و چه کارکردی دارد؟

ساک خرید یا ساک دستی یا بگ شاپ و یا شاپینگ بگ و ... همه ی این ها نام هایی هستند که ب این کالای بسیار کاربردی در زمینه تبلیغات می گویند . ساک دستی به عنوان یک ابزار حمل و نقل کالا و به عنوان بسته بندی انواع کالاها به  حساب می آید علاوه بر این نوعی هدیه تبلیغاتی هم محسوب می شود و توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغ و ترویج برند باز کند .

قابل ذکر است که هر ساک دستی می تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را ایفا کند و نقش به سزایی در رسیدن هدف سازمان یا شرکت یا کسب و کاره شما بازی کند .

جنس این کالا می تواند از کاغذ مثل انواع گلاسه ها ، مقواهای پشت طوسی و یا کرافت و هم چنین از  جنس پارچه و نایلون باشد .

برخلاف تصور ما نسبت به ساک خرید که بی استحکام و دوام پایینی دارد باید گفت کاملا امری اشتباه است و به علت روکش سلفونی که دارند این کالا تا وزن 10 کیاوگرم را تحمل و حمل و جا به جا می کنند .

ساک دستی های تبلیغاتی اصولا در موارد زیر به کار می روند :

بسته بندی کالاهای فروشگاه ها مثل مغازه های پوشاک ، ساعت فروشی ها ، گالری طلا و جواهر ، مغازه آرایشی و بهداشتی ، مغازه قطعات کامیپوتر و... .

بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند : سررسید ، کتاب ، لوح بزرگداشت و ییاد بود و... .

بسته بندی کاتالوگ ، بروشور ، فولدر ها ، ست  اداری ، اسناد و مدارک خصوصا در هنگام برگزاری سمینار ها و یا نمایشگاه ها .

ساک تبلیغاتی از جنس کاغذ یکی از پرکاربردترین کالا در زمینه تبلیغات و محبوبت ترین وسیله تبلیغاتی است که می تواند تاثیر فوق العاده ای در اذهان مخاطب گذاشته و نظر آن ها را به اهداف مدنظر شما جلب کند .

قیمت ساک تبلیغاتی از جنس کاغذ به نسبت ساک تبلیغاتی نایلونی بیشتر است به علت گران تر بودن جنس و نوع کاغذ در بازار . شما می توانید با توجه به نظر مشاور تبلیغاتی خود در این باره که از کدام ساک ها و از چ جنسی استفاده کنید بهتر است مشورت بگیرید . چرا که ممکن است بسته به شغل ونوع مخاطبان شما این هزینه ای که می خواهید برای ساک های تبلیغاتی از جنس کاغذ بکنید تاثیری چندانی در پیشرفت آرمان ها و اهداف شغلی شما نداشته باشد .

https://higraphics.ir/

https://fekremosbat.com/

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو
ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋