ساک خرید یا ساک دستی یا بگ شاپ و یا شاپینگ بگ و ... همه ی این ها نام هایی هستند که ب این کالای بسیار کاربردی در زمینه تبلیغات می گویند . ساک دستی به عنوان یک ابزار حمل و نقل کالا و به عنوان بسته بندی انواع کالاها به حساب می آید علاوه بر این نوعی هدیه تبلیغاتی هم محسوب می شود و توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغ و ترویج برند باز کند .
قابل ذکر است که هر ساک دستی می تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را ایفا کند و نقش به سزایی در رسیدن هدف سازمان یا شرکت یا کسب و کاره شما بازی کند .
جنس این کالا می تواند از کاغذ مثل انواع گلاسه ها ، مقواهای پشت طوسی و یا کرافت و هم چنین از جنس پارچه و نایلون باشد .
برخلاف تصور ما نسبت به ساک خرید که بی استحکام و دوام پایینی دارد باید گفت کاملا امری اشتباه است و به علت روکش سلفونی که دارند این کالا تا وزن 10 کیاوگرم را تحمل و حمل و جا به جا می کنند .
ساک دستی های تبلیغاتی اصولا در موارد زیر به کار می روند :
بسته بندی کالاهای فروشگاه ها مثل مغازه های پوشاک ، ساعت فروشی ها ، گالری طلا و جواهر ، مغازه آرایشی و بهداشتی ، مغازه قطعات کامیپوتر و... .
بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند : سررسید ، کتاب ، لوح بزرگداشت و ییاد بود و... .
بسته بندی کاتالوگ ، بروشور ، فولدر ها ، ست اداری ، اسناد و مدارک خصوصا در هنگام برگزاری سمینار ها و یا نمایشگاه ها .
ساک تبلیغاتی از جنس کاغذ یکی از پرکاربردترین کالا در زمینه تبلیغات و محبوبت ترین وسیله تبلیغاتی است که می تواند تاثیر فوق العاده ای در اذهان مخاطب گذاشته و نظر آن ها را به اهداف مدنظر شما جلب کند .
قیمت ساک تبلیغاتی از جنس کاغذ به نسبت ساک تبلیغاتی نایلونی بیشتر است به علت گران تر بودن جنس و نوع کاغذ در بازار . شما می توانید با توجه به نظر مشاور تبلیغاتی خود در این باره که از کدام ساک ها و از چ جنسی استفاده کنید بهتر است مشورت بگیرید . چرا که ممکن است بسته به شغل ونوع مخاطبان شما این هزینه ای که می خواهید برای ساک های تبلیغاتی از جنس کاغذ بکنید تاثیری چندانی در پیشرفت آرمان ها و اهداف شغلی شما نداشته باشد .
پاسخ ها