ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

طراحی فولدر با شرکت طراحی گرافیک فکر مثبت

فولدر یا همان پوشه برای نگهداری به صورت دسته بندی شده و منظم اسناد و مدارک در  کنار هم استفاده خومی شود .

فولدرها انواع مختلفی دارند یکی از آن ها فولدر های تبلیغاتی هستند فولدر های تبلیغاتی هم مانند فولدرهای معمولی هستند یعنی برای نگهداری و دسته بندی اسناد و اوراق است .

جنس فولدر های تبلیغاتی را بنا به بودجه ای که در نظر گرفته شده می توان از جنس کاغذ گلاسه ، کاغذ ، مقوا و یا حتی پلاستیک انتخای کنید که البته برای فولدرهای تبلیغاتی از پلاستیک ترجیحا استفاده نشود به این علت که کیفیت آن و شفافیت آن در مورد عکس ها و نوشتار پایین می آید ؛ پیشنهاد می شود از گلاسه استفاده شود چرا که قیمت و کیفیت آن به نسبت بهتر بوده و قابل استفاده بیشتری است .

درون فولدرها هم بسته به نوع کار و سلیقه مشتری و انتخاب آن بر می گردد .

در شرکت ها در برخی از جلساتی که مدیر حضور دارد برخی اسناد را با خود حمل می کند که بهتر است درون فولدرها قرار گیرند . در فولدرهای تبلیغاتی نام شرکت ، محصولات ، شرکای تجاری  شرکت ، و ... به صورت خلاقانه و چشم نواز و زیبا روی آن چاپ می شوند که روشی بسیار مفید و تاثیرگذار برای بازاریابی است .

به علاوه جلسات هنگامی که کارفرما می خواهد مدارک لازم را به مخاطب یا کسی که قرار است شریک آن شود نشان دهد از درون فولدر ها  مدارک را خارج می کند که همین باعث دیده شدن فولدر ها و طرح و نقس و مشخصات و در نتیجه دیده شدن شرکت و خدمات شرکت شماست و هم چنین از توانایی و مهارت و خدمات شرکت خور را به نمایش می گذارید.

برخی از شرکت ها در فولدر های خود از بروشور و کاتالوگ مربوط به کار خود را هم قرار می دهند که این کار باعث جذابیت بهتر و جذب بیشتر مخاطبان .

به طور کلی فولدر ها به خصوص فولدرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای بازاری بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار محسوب می شود که محصول شرکت ، برند ، خدمات شرکت  . شغل و کسب و کار شما معرفی می کند .

https://fekremosbat.com/

https://higraphics.ir/

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو
ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋