ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو

ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

طراحی سررسید با استودیو فکر مثبت

سر رسید تبلیغاتی یا همان سالنامه تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربردی است که در سال های اخیر بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و برندی تجاری شده . سر رسید هیچ زمانی از اهیمیت و طرفداران آن کاسته نمی شود . امرروزه تمامی شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک سر رسید تبلیغاتی را ابتدای سال تهیه می کنند و این فرصت طلایی را برای معرفی تبلیغ برند و شرکتت خود به تمامی مخاطبان و همکاران از دستت نمی دهند و

سر رسید تبلیغاتی چیست :

سر رسید تبلیغاتی نوعی دفتر چه یادداشت است با باتفاوت های اساسی که از هم متمایز می شوند . شما می توانید برنامه ریزی روزانه خود را یادداشت کنید با این تفاوت که این کار می توانید در تاریخ روز دقیق آن یادداشت بفرمایید ایم یکی از مهم ترین قابلیت های سررسید است که تاریخ های میلادی، شمسی ، قمری و هم چنین روز ماه سال ، مناسبت ها ، رویداد ها مهم و ... به همراه خود دارد .

صفحات اول سررسید ها حاوی اطلاعات شخصی یک محصول یابعضا در تمامی صفحه هم می تواند باشد . این شیوه تبلیغات را می توان یکی از قدیمی ترین شیوه هایی دانست که هم چنان پرطرفدار و پرکاربرد است .

یکی از بهترین گزینه های هدیه های تبلیغاتی سررسید های تبلیغاتی است به همین جهت تمام کسانی که دنبال تبلیغ برند خود هستند در اوایل سال جدید سر رسید تبلیغاتی را در نظر می گیرند در واقع شما با هدیه سررسید دو مورد به مخاطب خود هدیه کرده اید هم سررسید به عنوان دفترچه یاداشت و هم به نوعی تقویم سال را داده اید . می توانید با انتخابی هوشمندانه در طراحی لوگو و طراحی خود به نوعی در تمامی صفحات سررسید بیاورید و این بهترین و مفید ترین قسمت تبلیغ برندتان به وسیله سررسید است .می شود در کنار سررسید به عنوان هدیه خودکارتبلیغاتی ، ست مدیریتی تبلیغاتی یا ساعت تبلیغاتی و یا ... به مخاطبان خود هدیه داد.

 نکاتی که باید به آن در طراحی سررسید دقت کنید:

هیچ گاه سررسید ها در روز های پایانی سال سفارش ندهید زیرا کاربرد آن از بین می رود ؛ بهترین تایم پبشنهادی اواخر دی ماه است .

ابعاد و طرح را بر اساس شغل و کسب و کار مخاطب انتخاب کنید .

انتخاب صفحات و جلد و نوع چاپ را باید جدی بگیرید .

با رعایت تمامی این نکات که بخشی را بازگو کردیم میشود سررسید کاربردی و مفید را داشت.

https://academy-mianbor.ir/

https://fekremosbat.com/maturity-design/

https://higraphics.ir/calendar-design-due-date/

ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو
ابوالفضل ملاکی؛ مشاور سئو ابوالفضل ملاکی هستم مشاور سئو در استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر mianborco.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋