zspco.co

zspco.co

خرید و قیمت لوله کاندوئیت برق در سال 1401

 لوله کاندوئیت برق

لوله کاندوئیت برق به عنوان یک پوشش مناسب برای پوشش از سیم های برق استفاده می شود که در برابر هر نوع عامل آتش سوزی و تماس نداشتن با سایر عوامل عایق بسیار مناسبی است. با ظریف صنعت پیشرو همراه باشید .

لوله کاندوئیت برق باید از استاندارد تایید شده توسط NFPA که برچسب UL در صورت تایید روی آن چسبانده می شود و استاندارد بودن آن به منظور قابل استفاده بودنش است.

در ادامه از محصولات ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید :

خرید سینی کابل

خرید نردبان کابل

سینی کابل

نردبان کابل

ساپورت سینی کابل

ساپورت نردبان کابل

سایز سینی کابل

خرید سینی کابل گالوانیزه

خرید لوله برق

قیمت لوله برق

کاربرد لوله برق کاندوئیت

لوله برق کاندوئیت در اندازه و ابعاد مختلفی در بازار موجود است که می توان در زمینه های بسیاری مثل ساختمان های تجاری ، هتل ها، شرکت ها و تاسیسات زیر زمینی استفاده کرد که جهت نصب تاسیسات زیرزمینی باید از متخصصین این کار استفاده نمود.

با نصب لوله کاندوئیت می توان هر نوع کابلی را از آن عبور داد و برای تعویض آن به راحتی می توان کابل های قدیمی را بیرون بکشید و به راحتی آن را با کابل های جدید تعویض کنید.

لوله برق کاندوئیت به دلیل روکشی که دارند ضد آب هستند و می توان آن را زیر آب هم قرار داد و همچنین می توان مدارهای حساس را به راحتی تحت محافظت قرار داد.

برای اینکه سیم کشی برق را از بین بتن رد کنید می توانید از لوله کاندوئیت استفاده نمایید. همچین با قابلیت انعطاف پذیری که دارد به راحتی می توانید آن را به هر میزان که می خواهید خم کنید. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

zspco.co
zspco.co

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋