zeinabhoseini

zeinabhoseini

یو پی اس(ups) برای آسانسور

یو پی اس(UPS) برای آسناسور

با توجه به دنیای مدرن و پیشرفته امروزی که ساختمان ها سر به فلک کشیده اند، یکی از چیزاهایی که نقش چشمگیری در این بین دارد، آسانسور ها هستند. اهمیت این وسیله در راحتی و سرعت انجام فعالیت های روزانه است.

هنگام قطعی برق، یو پی اس آسانسور به عنوان منبع تغذیه بدون وقفه تضمینی است برای ایمنی  و عملکرد صحیح آسانسورها؛ ازین رو یو پی اس ها برای ساختمان ها و تجهیزات شهری بسایر حائز اهمیت است.   

یکی از مواردی که اهمیت یو پی اس را برای آسانسور نمایان می سازد، نجات اضطراری در آسانسورها است. هنگامی که برق اصلی قطع شود و افراد در داخل آسانسور حبس شوند، نجات اضطراری باید بدون فوت وقت انجام شود و سیستم ها باید این توانایی را داشته باشند تا افراد را به سرعت از آسانسور خارج نمایند. اینجاست که یو پی اس می درخشد و در امور این چنینی که امنیت عمومی را شامل می شود نقش ایفا می کند.

 

چه عواملی در انتخاب یو پی اس برای آسانسور دخیل هستند؟

 

در انتخاب مناسب ترین یو پی اس برای آسانسور چند عامل را باید در نظر داشت:

1)نصب یو پی اس در آسانسور

2)توان خروجی و ظرفیت باتری مورد نیاز

3)توانایی تأمین برق مورد نیاز توسط یو پی اس

 

چگونگی عملکرد یو پی اس آسانسور

 

این یو پی اس هنگام قطعی برق AC، به صورت خودکار بارهای آسانسور که به برق اصلی متصل هستند را پشتیبانی می کند. این منبع تغذیه به مدت زمان 90 دقیقه و یا بیشتر جریان برق را بدون هیچ وقفه ای فراهم می نماید. زمانی که برق شهری مجدداً وصل شد، یو پی اس به صورت اتوماتیک به برق شهری سوئیچ کرده و باتری ها را شارژ می نماید تا زمانی که سیستم دوباره اختلال پیدا میکند آماده باشد.

 

قیمت یو پی اس برای آسانسور

 

عوامل متعددی وجود دارند که قیمت یو پی اس برای آسانسور را تعیین می کنند؛ مانند کیفیت قطعات و باتری ها، توان خروجی، نوع سلول باتری، نیازمندی های مشتریان و... .

 

نتیجه گیری:

یو پی اس آسانسور و نجات اضطراری در آن اموری مهم و حائز اهمیت برای تضمین ایمنی و رفاه عمومی هستند. انتخاب کردن مناسب ترین یو پی اس برای آسانسور و جلوگیری از حوادث ناگوار، همچنین توجه به کیفیت و توان آن از اهمیت بسایری برخوردار است. به همین دلیل انتخاب صحیح و خرید یو پی اس آسانسور و نجات اضطراری در آسانسور ها بسیار حیاتی هستند.

دیجی یو پی اس بهترین یو پی اس هارا به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

پایان

zeinabhoseini
zeinabhoseini

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋