zahra bayati

zahra bayati

روشویی سرامیکی و سفارشی سازی روشویی

شرکت فربر نورابین تولید کننده روشویی سرامیکی بوده که توانایی سفارشی سازی روشویی را برای کاربران گرامی فراهم کرده، شما می توانید ابعاد و مدل روشویی سرامیکی خود را بر اساس محیط مد نظر سفارشی سازی کرده و با انتخاب تایل سرامیک طرح خود را نهایی کنید. شما می توانید از تایل های سرامیک که در شوروم های ما قرار گرفته محصول خود را سفارش دهید. نورابین مفتخر است که توانسته در پروژه های بزرگ باسازی و با آرشیکت های زیادی همکاری داشته باشد که شما نیز می توانید به باشگاه مشتریان مجموعه نورابین ملحق شوید و از جدید ترین ایده ها و طراحی های روز بازسازی سرویس بهداشتی با روشویی سرامیکی و مشاهده انواع تایل های سرامیک هرمس، تکسرام،... که در شوروم های ما موجود هست مطلع شوید. لازم به ذکر می باشد: شما می توانید با ارائه تایل سرامیک به شرکت ما روشویی خود را با تایل و برند مد نظر شما ساخته شود و هزینه تولید صرفا از شما گرفته می شود.

روشویی سرامیکی

روشویی های سرامیکی جزو بهترین و محبوب ترین انواع سینک های روشویی می‌باشند. از گذشته تا به حال سرامیک به عنوان یکی از قدیمی ترین متریال ها و مواد اولیه در ساخت محصولات مختلف اعم از تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام به کار می‌رود. به صورت کلی سرامیک از ترکیب ماسه با خاک رس در دما و حرارت بسیار بالا به وجود می آید، که پس از شکل گیری کامل در کوره ساخته می شود. این محصولات زیبا و پر کاربرد در کنار سطوح بسیار مستحکم و مقاوم خود این انعطاف پذیری را دارا می باشند که به انتخاب مشتری و در هماهنگی و هارمونی با کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی شما سفارشی سازی شوند. روشویی های سرامیکی نورابین در برابر خط و خش، ضربه، ساییدگی و غیره از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.
از همین رو روشویی های سرامیکی نورابین دارای طول عمر بسیار طولانی می باشند. جنس سرامیکی روشویی های نورابین به عنوان جدید‌ترین روش ساخت سرامیک مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. روشویی های سرامیکی لوکس نورابین در مکان‌های مختلف از جمله خانه ها، رستوران های لاکچری، مکان‌های عمومی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. که شرکت نورابین جزو با کیفیت ترین تولید کنندگان در این زمینه می باشد.

انواع روشویی سرامیکی

روشویی پایه دار: از محبوب ترین انواع روشویی های سرامیکی می توان به روشویی پایه دار اشاره کرد. روشویی های پایه دارسرامیکی، در اغلب خانه ها مشاهده می شوند که توسط پایه سرامیکی یا چدنی به زمین وصل می شوند. در صورت استفاده از این روشویی ها شما عزیزان می توانید لوله ها و شیرآلات آب را پشت پایه آن پنهان کنید. روشویی پایه دار، برای مکان هایی که فاقد لوله کشی توکار می باشند، استفاده می شود که بهترین گزینه برای این مکان ها هستند. در این صورت روشویی شما عزیزان ظاهری شیک و تمیز خواهد داشت. همچنین برای افزایش زیبایی می توانید با موارد مختلف اعم از پایه یا کابین، روشویی خود را ست کنید.

روشویی بدون پایه: روشویی های بدون پایه یا دیواری همان طور که از اسمشان مشخص است، هیچ پایه ای بر روی زمین ندارند. این روشویی ها به صورت جداگانه و مستقیم به روی دیوار نصب می شوند. در این مدل از روشویی های سرامیکی اکثرا اتصالات به صورت داخلی و توکار می باشند. این نوع از روشویی ها به جهت برخورداری از حجم کم برای سرویس های بهداشتی کوچک مناسب می باشند. البته شرکت نورابین این روشویی ها را در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت سفارشی یرای شما عزیزان تولید می کنند که تمام روشویی های شرکت نورابین دارای جلوه ای زیبا و منحصر به فرد می باشند.
 

روشویی مدرن سرامیکی

امروزه مانند قدیم از کنار دکوراسیون سرویس های بهداشتی و حمام ها بی تفاوت رد نمی شویم. و به تمام جزئیات مانند نورپردازی محیط، روشویی ها، کاشی و سرامیک ها، رنگ و طرح های شیرآلات، توالت فرنگی، اکسسوری ها و … دقت بسیاری می کنیم. بدون شک مهم ترین بخش برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس و مدرن، روشویی مدرن می باشد. که شرکت ایرانی و معتبر نورابین روشویی های مردن و لوکس را در مدل های مختلف تولید و عرضه می کند. این نوع از روشویی ها دارای ظاهری لوکس و لاکچری می باشند که اکثر در مدل کابینت دار بدون پایه استفاده می شوند.

zahra bayati
zahra bayati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋