zarzagros.aras

zarzagros.aras

انواع شامپو گلیس

شامپو گلیس برا موهای شما بهترین انتخاب خواهد بود. اما چرا و به چه دلیلی؟ با ما همراه باشید

موهای نرم، براق و درخشان همان چیزی است که هر زن در جهان آرزوی آن را دارد. واقعیت کاملا متفاوت است. موهای ما اغلب کدر، شکننده، گره خورده و یا حتی بی روح هستند. تنها یک راه حل وجود دارد: برنامه مراقبت از مو مناسب با محصولات مناسب مو.

از آنجایی که هر نوع مو نیازهای مراقبت خاصی دارد، شما باید در انتخاب خود گزینش کنید: خط مراقبت از مو Gliss Hair Repair حاوی کمپلکس های فعالی است که به طور خاص برای نیازهای انواع مو طراحی شده است.

GLISS LIQUID SILK


GLISS LIQUID SILK، مجموعه ای از محصولات برای موهای خشک، زبر و کدر، ترکیبی از ابریشم مایع و مجموعه براق است. نرمی مانند ابریشم، مو به ماده ای نرم و درخشندگی شدید تبدیل می شود.

 

این فرمول مخصوص خط موی ابریشم مایع سطح مو را تسکین داده و درخشندگی شدیدی به آن می بخشد. این فرمول حاوی اجزای مایع مو است که نواحی آسیب دیده را به صورت هدفمند ترمیم می کند و موها را به نرمی ابریشم تبدیل می کند.

ULTIMATE PRECIOUS OIL Care

ULTIMATE PRECIOUS OIL Care حاوی روغن گرانبهای مغذی است که باعث تقویت و مراقبت از موهای خشک می شود و در عین حال خطر شکستگی را به حداقل می رساند. فیبر مو را ترمیم می کند، برای موهایی نرم و صاف با مقاومت و درخشندگی شدید.

 

فرمول کرمی غنی شده با روغن مغذی گرانبها، فیبر مو را به شدت تغذیه می کند تا آن را تقویت کند و شکستگی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

GLISS Ultimate Repair


مجموعه GLISS Ultimate Repair به ویژه برای موهای آسیب دیده بسیار توسعه یافته است. این فرمول با کارایی بالا با 3X LIQUID KERATIN* به طور دقیق موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و کراتین از دست رفته را جایگزین می کند و موهای شما را ترمیم و شانه می کند.


*در مقایسه با سایر خطوط GLISS™ Hair Repair™

مرجع:

https://www.zzzagros.com/product-tag/%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88-%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3/

 

zarzagros.aras
zarzagros.aras

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋