zarzagros.aras

zarzagros.aras

انواع پاک کننده صورت گارنیه

آرایش پاک کن گارنیر به جرات می توان گفت یکی از بهترین محصولات برای پاکسازی پوست در پایان روز می باشند. پاک کننده های صورت گارنیه نه تنها وظیفه ی پاک کردن مواد آرایشی از صورت را بر عهده دارند بلکه باعث خلوص و درخشش طبیعی پوست و تنفس آسان منافذ آن نیز می شوند. این محصولات با توجه به محتوای محصول، منطقه ی استفاده و نوع پوست به دسته های مختلف طبقه بندی می شوند. به لطف محتوای خاص و متنوعی که دارند مناسب پوستهای حساس، خشک، چرب، نرمال و مختلط، تولید و روانه بازار شده اند. این موارد شامل ژل شستشو، تونر، دستمال مرطوب، میسلار واتر و محلولها می شود.

گارنیر در سری محصولات تولیدی خود در زمینه آرایش پاک کن، محصولاتی مانند ژل پاک کننده صورت و آرایش، تونر، شیر پاک کن، دستمال مرطوب و میسلار واتر به کاربران خود ارائه می دهد. به لطف محصولات پاک کننده مناسب برای انواع پوست های حساس، خشک، چرب، طبیعی و ترکیبی، مورد توجه کاربران با انواع مختلف پوست قرار دارند.

📷

میسلار واتر گارنیه

یکی از بهترین محصولات پاک کننده آرایش گارنیر، به لطف ذرات مایسل موجود در آن، بدون نیاز به مالش و ماساژ بیش از حد پوست، آرایش روزانه را تمیز و پوست را تصفیه می کند.

محلول پاک کننده ی دو فاز چشم

یکی از مناسب ترین محصولات برای کاربرانی است که چشم های حساس دارند و از لنزهای تماسی استفاده می کنند. هر گونه آرایش چشم مقاوم در مقابل آب را تمیز کرده و از مژه ها محافظت می کند.

ژل پاک کننده گارنیه

روغن و آلودگی های چسبیده به پوست را در طول روز تمیز و تسکین می دهد. آرایش روزانه شما را با ذرات مایسل موجود در آن کاملا پاک می کند. مناسب برای انواع پوست از جمله افرادی است که پوست حساس دارند.

شیرپاک کن گارنیه

بدون از بین بردن روغن های ضروری و مورد نیاز پوست، به صورت عمیق اقدام به تمیز کردن منافذ از آلودگی ها می کند. رطوبت پوست را حفظ کرده و نرم و لطیف می کند.

تونیک مرطوب کننده و شاداب کننده گارنیه

دارای محتوای طبیعی بوده و با اسید هیالورونیک موجود در ترکیبات خود، پوست را از باقی مانده آرایش پاک می کند. پوست را شاداب و مرطوب می کند.

دستمال مرطوب گارنیه

ساختار دستمال مرطوب های گارنیر 5 درصد فیبر ابریشم بوده و  بسیار نرم و لطیف می باشند. به راحتی مواد آرایشی و آلودگی های پوست را از بین برده و برای انواع مختلف پوستی تولید شده اند.

📷

راهنمای خرید:

  • تناسب محصول با نوع پوست و نیاز کاربران: Garnier محصولاتی متناسب با نیاز های هر پوستی اعم از خشک، نرمال، چرب و مختلط تولید نموده است. این محصولات برای استفاده ی گروه های سنی مختلف نیز فرموله شده اند.
  • توجه به واکنش های پوستی نسبت به مواد تشکیل دهنده ی محصول: برای مثال محصولی که دارای پارابن و سولفات سدیم است ممکن است سبب آسیب و آلرژی به پوستهای حساس شود.

خرید آرایش پاک کن گارنیر با بهترین قیمت

قیمت پاک کننده های آرایش گارنیر با توجه به کاربردهای مختلف محصولات، حجم و مواد تشکیل دهنده ی آنها متفاوت خواهند بود. شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی زز زاگرس قیمتها و ویژگی های این محصولات را مقایسه کرده و بهترین محصول را با توجه به نیاز پوستی خود خریداری نمایید. این محصولات همگی اصل و اورجینال بوده و دارای ترکیباتی از روغنها و عصاره های مرغوب می باشند. تعادل PH پوست را تنظیم کرده و از خشکی یا چربی بیش از حد پوست جلوگیری می کنند.

مرجع:

https://www.zzzagros.com/product-tag/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86-%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%B1/

zarzagros.aras
zarzagros.aras

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋