zarzagros.aras

zarzagros.aras

انواع محلول پاک کننده آرایش

یکی از مهمترین مراحل روتین مراقبت از پوست، شستشوی صورت و پاک کردن مواد آرایشی از آن می باشد؛ که به عنوان یک قانون اساسی در داشتن پوستی سالم و تمیز محسوب می شود. محلول پاک کننده آرایش یکی از محصولاتی است که برای نیل به این هدف تولید و روانه بازار شده است. قطعا تمامی متخصصین پوست بر این نکته تاکید دارند که هرگز نباید با آرایش به رختخواب رفت.

محلول های آرایش پاک کن و میسلار واترها در انواع مختلف و برای نیاز های مختلف پوستی تولید شده اند. فقط کافیست نوع پوست خود ( چرب، خشک، نرمال و یا مختلط ) را شناسایی نموده و ضمن پاک کردن مواد آرایشی، درخشندگی و جوانی آن را حفظ نمایید.

محلول های دوفاز

محلول های دوفاز قابلیت انحلال ذرات مقاوم در برابر آب و پاک کردن مواد آرایشی ضد آب به خصوص ریمل ها را دارند. این مواد آرایشی ممکن است با مواد آرایش پاک کن معمولی به آسانی پاک نوشند و سبب آسیب به پوست حساس دور چشم و لب ها و ریزش پلک ها شوند.

این محلول ها دارای دو فاز آب و روغن می باشد. فاز روغنی آن مواد آرایشی، سبوم و چربی های آرایشی را پاک نموده و فاز آبی آن باقی مانده ی آرایشی پودر و رنگ را از بین می برد. با ترکیبات غنی شده با مرطوب کننده، به قسمتهای حساس پوست آسیب نرسانیده و خاصیت ترمیم کنندگی دارد.

این محلول مناسب استفاده کنندگان از لنزهای چشم نیز می باشند. برای استفاده از این محصول باید ظرف را به خوبی تکان دهید تا فاز آبی و روغنی با هم ترکیب شوند.

محلول میسلار واتر

این روزها میسلار واتر یکی از شیک ترین و پر مصرف ترین محصولات آرایش پاک کن در بین خانوم ها جایگاه ویژه ای به خود باز کرده است. هنگام استفاده از پاک کننده های آرایش، ژل های پاک کننده پوست و بسیاری از محصولات دیگر بارها و بارها، ممکن است پوست شما دچار التهاب و تحریک شده باشد.

اما این محلول ها در مرحله ی پاکسازی بسیار خوب ایفای نقش خواهند کرد و از آنجا که به آن “آب” می گویند، روشی بسیار ایمن تر از سایر محصولات چون ژل ها، دستمال مرطوب و …. خواهند بود.

عناصر تشکیل دهنده میسلار واتر چیست ؟

این محلول از سوسپانسیون های معلق در آب به نام میسل ها تشکیل شده است. این ذرات لیپیدی دو سر آب گریز و آب دوست دارند که در تماس با پوست به حالت آهنربایی و بدون نیاز به کشیدن پد بر روی آن، چربی ها و مواد آرایشی را بدون آسیب به پوست و خشک کردن آن، جدا کرده و تمیز می نمایند.

به عبارت دیگر ناخالصی های ایجاد شده از محیط خارجی (مواد آرایش ، کثیفی ناشی از آلودگی هوا و غیره) و آلودگی هایی که ممکن است در اثر عملکردهای طبیعی پوست ایجاد شود (سبوم ، عرق ، لایه برداری پوست و غیره) را از بین می برد.

فواید استفاده از میسلارها

  1. بر خلاف سایر پاک کننده ها نیاز به شستشو ندارد
  2. دارای فرمولاسیون ملایم و عدم آسیب به پوست
  3. حفظ رطوبت طبیعی پوست، آبرسانی و تغذیه ی آن
  4. افزایش طراوت و شادابی پوست
  5. دارای Ph متناسب با پوست
  6. شفاف کننده و متعادل کننده پوست
  7. این محصول برای انواع پوست ( از جمله نرمال، حساس، مختلط و چرب) فرموله شده است.
  8. به دلیل فرمولاسیون سبک، نه تنها برای افرادی که دارای پوست حساس هستند مناسب است بلکه به پوست نازک و ظریف اطراف چشم نیز آسیبی نمی رساند.

نحوه‌ی استفاده از میسلار واتر چگونه است؟

یک پد پنبه ای مناسب را آغشته به محلول کرده و به آرامی روی پوستان قرار دهید و به آرامی به تمامی نقاط صورت خود حرکت دهید.

برای پاک کردن آرایش چشم به روش ( فشردن و نگه داشتن) اقدام به پاک کردن نمایید. پد را روی پلکتان فشرده و بعد از چند ثانیه بردارید. با این روش میسل ها به مانند آهنربا ناخالصی ها را جذب خواهند نمود.

قیمت و خرید محلول پاک کننده آرایش

برای خرید محلول های آرایش پاک کن و میسلار واتر می توانید به سایت اینترنتی زز زاگرس مراجعه نمایید تا انواع محصولات اصل و اورجینال را از برندهای مختلف خارجی و با بهترین کیفیت و قیمت انتخاب نموده و خریداری نمایید. شما می توانید با مشاهده ی لیست قیمت و ویژگی های هر محصول و مقایسه ی آن با نوع پوست خود اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

انواع برندهای موجود در این سایت از جمله دیادرمین، نیوآ، گارنیر، نوتروژینا و غیره اصل بوده و ضمانت بازگشت کالا به مدت 7 روز را دارا می باشند. این محصولات دارای انواع ویتامین ها و ترکیبات گیاهی تقویت کننده ی پوست بوده و جز پر مصرف ترین محصولات روتین مراقبت پوست محسوب می شوند.

مرجع:

https://www.zzzagros.com/product-category/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D9%88/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4/%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86/

 
zarzagros.aras
zarzagros.aras

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋