zarzagros.aras

zarzagros.aras

مرطوب کننده نیوا

نیوا از جمله های کرم های معتبر جهانی برای نرم و مرطوب کردن دست و صورت می باشد. زیرا برند نیوآ یکی از مطرح ترین برندهای ارائه کننده محصولات مراقبت از پوست می باشد که بیش از 100 سال سابقه دارد. متعلق به شرکت آلمانی بایرسدورف است که در سال 1882 توسط داروسازی به‌ نام  کارل پاول بایرسدورف تأسیس شد.

این کمپانی در سال 2013 به عنوان مورد اعتماد ترین کمپانی ارائه کننده محصولات مراقبت پوست در 12 کشور اروپایی انتخاب شد و همچنان با مدیریت نوآورانه و کارآمد دامنه تنوع محصولات پوستی را متناسب با نیازهای مصرف کنندگان گسترش می دهد.  با شعار « مراقبت بهتر از پوست برای همه » محصولات متنوعی را طراحی کرده و همواره سعی کرده به مردم کمک کند تا نسبت به پوست خود حس خوبی داشته باشند. از ویژگی های خوب محصولات کرم مرطوب کننده nivea می توان به سازگاری با انواع پوست و تست آزمایشگاهی و مورد تایید متخصصان پوست بودن اشاره کرد.

 

انواع

** نیوآ سافت برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست طراحی شده است و خاصیت مرطوب کنندگی عمیق پوست را دارد. برای استفاده روزانه ایده آل است و با افزایش نرمی و لطافت پوست، خاصیت الاستیته پوست را افزایش می دهد.

**روغن جوجوبا و ویتامین E بکار رفته، این محصول را به یک مرطوب کننده ایده آل تبدیل کرده است که برای نرم کردن دست ها، صورت و بدن قابل استفاده است. این محصول در دو نوع محفظه نگهدارنده کاسه ای و تیوپی عرضه بازار شده است.

**محصولات سری NIVEA Creme در محفظه کاسه ای با جنس فلز تولید شده اند و با فرمولاسیون حاوی Eucerit ( ماده منحصر فرد با خواص مرطوب کنندگی ) بکار رفته نرمی و لطافت پوست را افزایش می دهند و ظاهری صاف به پوست هدیه می دهند. برای استفاده در چهار فصل سال گزینه مناسبی محسوب می شوند. همچنین با محتویات عاری از پارابن برای نرم و لطیف کردن پوست کودکان نیز قابل استفاده است و سبب عارضه پوستی و واکنش های آلرژیک بر روی پوست نمی شود. خاصیت ترمیم کنندگی دارد و پوست های خشک و آسیب دیده را احیاء می کند.

استفاده روزانه محصولات مرطوب کننده مهم ترین راهکار برای مراقبت از سلامت پوست و حفظ زیبایی و شادابی آن است. اما همانطور که این محصولات ابتدایی ترین محصولات مراقبت از پوست به شمار می روند؛ استفاده از محصول تقلبی و ناسازگار با پوست نتیجه عکس به دنبال دارد. بنابراین بهترین روش مراجعه به فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک و خرید از آن ها می باشد.

فروشگاه اینترنتی زاگرس تمامی محصولات پوستی برندهای معتبر اروپایی از جمله برند نیوآ را پوشش می دهد و تمامی محصولات ضمانت اصالت کالا دارند. برای تجربه خریدی خوب کافیست سری به سایت بزنید و با خواندن مشخصات و توضیحات، مناسب ترین محصول سازگار با پوست خود را سفارش دهید. همچنین قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات نیوآ جذابیت خرید این محصولات را افزایش می دهد.

مرجع:

https://www.zzzagros.com/product-tag/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d9%85%d8%b1%d8%b7%d9%88%d8%a8-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%86%db%8c%d9%88%d8%a2/

zarzagros.aras
zarzagros.aras

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋