zahrarajabi

zahrarajabi

پروازهای چارتری در تعطیلات پرطرفدار هستند!

در آستانه تعطیلات، بسیاری از مسافران به دلیل کمبود کارکنان خطوط هوایی و طوفان های زمستانی انتظار تاخیر، لغو و رزرو مجدد پروازهای تجاری را دارند. در نتیجه این چالش‌ها و به امید اجتناب از فرودگاه‌های شلوغ، بسیاری از مسافران باهوش به طور فزاینده‌ای در حال بررسی گزینه‌های چارتر خصوصی هستند و بازار هوانوردی نوآورانه FLYJETS، پرواز خصوصی را به عنوان جایگزینی ساده‌تر، پایدارتر و در دسترس‌تر از همیشه کرده است.

     چگونه کار می‌کند؟

FLYJETS با شرکت‌های چارتر خصوصی شریک می‌شود تا رزروهای مستقیم را بدون مشکل انجام دهد و به افراد و گروه‌ها اجازه می‌دهد تا هزینه چارتر را با مسافران دیگری که به دنبال مسیرهای مشابه هستند تقسیم کنند. به زبان ساده، دارندگان و شرکت‌های جت خصوصی می‌توانند هواپیماها را مانند فهرست AirBnB در پلتفرم آپلود کنند، یا می‌توانند به‌روزرسانی‌های خودکار را به اشتراک بگذارند که نشان می‌دهد چه هواپیماهایی در دسترس هستند، کجا پرواز می‌کنند و چه زمانی می‌روند. مسافران سپس می توانند هواپیما یا صندلی های فردی را در این چارتر رزرو کنند.


     پر کردن چارترها از قبل در آسمان:

سهم عمده ای در قیمت چارترهای خصوصی، هزینه های داخلی برای پروازهای "صندلی خالی" است - یعنی پروازهایی که هواپیما به آنجا می رود و از پایگاه اصلی خود برای سوار کردن گروهی که پرواز می کند به ندرت در همان شهر در حال خروج است. با باز کردن این «پاهای خالی» برای رزرو، FLYJETS به مسافران کمک می کند تا هزینه چارتر  را به دلیل پروازهای خالی کاهش دهند.


     رزروهای خصوصی آسان شده است:

FLYJETS رایگان است—برای رزرو پروازها به هیچ پرداخت ماهانه یا اشتراک سالانه نیازی ندارد، فقط به یک هزینه خدمات استاندارد نیاز دارد. یک مسیر در دسترس از نقطه به نقطه را انتخاب کنید، تخمین سفر خود را خواهید دید. کاربران می توانند پروازهای یک طرفه و رفت و برگشت را جستجو و رزرو کنند و همچنین پروازهای مورد نظر خود را پیشنهاد دهند یا در محل خریداری کنند.


     انتقال کربن برای سفرهای خصوصی:

FLYJETS در تلاش است تا با به حداکثر رساندن پروازهای چارتر، سفرهای خصوصی را پایدارتر کند (معروف به پاهای خالی که در آن هواپیماهای خصوصی بین پروازها به پایگاه اصلی خود باز می گردند). در حال حاضر، کاربران می‌توانند برای اولین بار از برنامه انتخاباتی افست کربن (FLYGreen) استفاده کنند که به کاربران پاداش FLYRewards را برای استفاده در رزروهای آینده اهدا می‌کند. این نه تنها به این معنی است که تعداد هواپیماهای خالی کمتری در آسمان وجود خواهد داشت و کاربران می‌توانند امتیازهای پاداشی برای سفر کسب کنند، بلکه در نهایت کاربران می‌توانند با استفاده از جایگزین‌های سوخت سبز و هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی (eVTOL) در هواپیما پرواز کنند. .

zahrarajabi
zahrarajabi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋