zahrarajabi

zahrarajabi

راهنمای نهایی برای یافتن پروازهای ارزان در سال 2022

برای اکثر سفرها، بلیط هواپیما گران ترین قسمت سفر است. در حالی که قیمت‌های پروازهای اقیانوس اطلس در سال‌های اخیر کاهش یافته است، اما همچنان می‌توانند هزینه‌های قابل‌توجهی در هر بودجه سفر ایجاد کنند. چه یک مسافر انفرادی مقرون به صرفه باشید و چه خانواده ای که به دنبال تعطیلات در خارج از کشور هستید، پیدا کردن یک پرواز ارزان می تواند باعث شود یا سفر شما را خراب کند.

به هر حال، اگر پرواز شما خیلی گران است، احتمالاً سفر را به تعویق می اندازید. بارها و بارها این اتفاق را دیده ام. با این حال، هر روز، خطوط هوایی هزاران معامله شگفت‌انگیز دارند - از کرایه‌های منتشر شده اشتباه گرفته تا تبلیغات ویژه تا کاهش قیمت‌ها برای رقابت با خطوط هوایی دیگر. کرایه‌های ارزان‌قیمت وجود دارد و می‌توانند سفر رویایی شما را به واقعیت تبدیل کنند - اگر بدانید کجا باید جستجو کنید.

 

1. افسانه ها را نادیده بگیرید

اولین چیزی که در مورد یافتن یک پرواز ارزان باید بدانید این است که هیچ گلوله جادویی یا یک ترفند مخفی نینجا برای انجام این کار وجود ندارد. افسانه های زیادی در اینترنت در مورد چگونگی پیدا کردن پروازهای ارزان وجود دارد. در واقع، احتمالاً در جستجوی خود برای یافتن بهترین پیشنهاد پرواز با تعداد زیادی از آنها برخورد کرده اید!

اکثر وب سایت ها خبرنگاران وحشتناکی را استخدام می کنند که افسانه های رایج و قدیمی را بازیافت می کنند. در اینجا رایج ترین مواردی هستند که 100٪ درست نیستند:

خرید بلیط هواپیما در روز شنبه (یا هر روز خاص دیگری برای آن موضوع) ارزان تر نیست.
هیچ مدرکی وجود ندارد که جستجوی ناشناس منجر به معاملات ارزان‌تر شود.
تاریخ دقیق یا دوره زمانی خاصی برای رزرو بلیط هواپیما وجود ندارد.
شما نمی توانید قیمت خطوط هوایی و وب سایت هایی را که اساساً حدس تحصیلی (اما احتمالاً اشتباه) دارند، پیش بینی کنید.
خطوط هوایی از کامپیوترهای پیشرفته و الگوریتم های قیمت گذاری برای تعیین قیمت ها و اجرای فروش بر اساس زمان سال، تقاضای مسافران، آب و هوا، رویدادها/جشنواره های مهم، زمان روز، قیمت رقبا، قیمت سوخت و موارد دیگر استفاده می کنند. آن به اصطلاح "ترفندها" دیگر کار نمی کند. سیستم بیش از حد هوشمند است.

به کسی که به شما چیز دیگری می گوید گوش نکنید. هر کسی که به شما می گوید نمی داند در مورد چه چیزی صحبت می کند. این افسانه ها 100% شما را به بیراهه می کشاند.

با تاریخ و زمان سفر خود انعطاف پذیر باشید

قیمت بلیط هواپیما بسته به روز هفته، زمان سال و تعطیلات آینده مانند کریسمس، شب سال نو، شکرگزاری یا چهارم ژوئیه بسیار متفاوت است. آگوست ماه بزرگی برای سفر به اروپا است و همه می خواهند در زمستان به مکانی گرم بروند یا زمانی که بچه ها از مدرسه خارج می شوند به سفر بروند.

به طور خلاصه، اگر قرار است زمانی که همه در حال پرواز هستند پرواز کنید، هزینه بلیط شما بیشتر خواهد بود. سعی کنید در تاریخ های خود انعطاف پذیر باشید. اگر در سفر به پاریس به بن بست رسیده اید، در بهار یا پاییز زمانی که افراد کمتری از آن بازدید می کنند و بلیط هواپیما ارزان تر است، به پاریس بروید.

اما اگر می خواهید در اواسط مرداد بروید؟ شما بی شانس هستید هاوایی در کریسمس؟ موفق باشید! قیمت ها در بالاترین حد خود خواهند بود. راه حل پرواز خارج از فصل است. تاریخ های جایگزین را جستجو کنید تا بتوانید در بهترین روز سرمایه گذاری کنید. هرچه برنامه های شما سفت و سخت تر باشد، احتمال کمتری برای یافتن یک معامله وجود دارد.

علاوه بر این، تقریباً همیشه پرواز در وسط هفته ارزان‌تر از تعطیلات آخر هفته است، زیرا اکثر مردم در تعطیلات آخر هفته سفر می‌کنند و خطوط هوایی قیمت‌های خود را در آن زمان افزایش می‌دهند. اگر بعد از یا در تعطیلات مهم پرواز کنید، قیمت ها ارزان تر است. پروازهای صبح زود یا اواخر شب نیز ارزان تر هستند زیرا افراد کمتری می خواهند سفر کنند (چه کسی می خواهد زود بیدار شود؟!). جمعه ها و دوشنبه ها گران هستند زیرا بیشتر مسافران تجاری در آن زمان پرواز می کنند.

با ایرلاین های ارزان سفر کنید

سال‌ها پیش، اگر می‌خواستید بین قاره‌ها پرواز کنید، بیشتر درگیر خطوط هوایی گران قیمت سنتی بودید. این دیگر درست نیست. این روزها شما می توانید بیشتر مسیرهای دور دنیا را با یک ایرلاین ارزان قیمت پرواز کنید. مطمئناً، ممکن است آن‌قدرها راحت نباشند و ممکن است لازم باشد برای ارتقاءهای ممتاز مانند چمدان‌های چک‌شده و وعده‌های غذایی پول بپردازید، اما آن‌ها دنیا را به آستان شما می‌آورند بدون اینکه پولی را شکست دهید.

خطوط هوایی مقرون به صرفه عمدتاً مسیرهای کوتاه و متوسط را ارائه می دهند. در حالی که اکثر شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت (به ویژه نروژی ایر) مسیرهای طولانی مدت خود را در طول COVID-19 لغو کردند، تصور می کنم برخی از آنها پس از بهبود صنعت سفر بازگردند. در حال حاضر، خطوط هوایی مقرون به صرفه عمدتاً به صورت منطقه ای فعالیت می کنند، بنابراین پیدا کردن یک پرواز ارزان واقعاً آسان است، حتی در این عصر قیمت های بالاتر.

همیشه مستقیم پرواز نکنید

نه تنها به انعطاف پذیری در مورد تاریخ و مقصد کمک می کند، بلکه انعطاف پذیری در مسیری که طی می کنید، راه دیگری برای دریافت یک پرواز ارزان است. برای مثال، گاهی اوقات پرواز به لندن و گرفتن یک خط هوایی مقرون به صرفه به آمستردام ارزان‌تر از پرواز مستقیم به آمستردام از شهر مبدأ است.

برای استفاده از این روش متوجه شوید که هزینه رفتن مستقیم به مقصد چقدر است. سپس، Google Flights را باز کنید و قاره مقصد را تایپ کنید تا قیمت‌های فرودگاه‌های اطراف را بررسی کنید. اگر این تفاوت بیش از 150 دلار آمریکا باشد، من به دنبال این هستم که ببینم چقدر می توانم از فرودگاه دوم به مقصد اصلی خود برسم (چه با پرواز ارزان قیمت یا قطار، اگر خیلی دور نیست). می‌توانید از Rome2Rio برای کمک به جستجوی بهترین راه‌ها برای رفت و آمد بین فرودگاه نزدیک و مقصد اصلی خود استفاده کنید.

منبع: https://www.eghtesadnews.com/بخش-وب-گردی-65/543280-کدام-ایرلاین-بلیط-هواپیما-ارزان-تری-دارد

 

 

 

 

zahrarajabi
zahrarajabi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋