zahrarajabi

zahrarajabi

راهنمای سفر ارزان - 5 روش برای سفر ارزان داخلی و خارجی

برنامه ریزی برای تعطیلات، تا حد زیادی به لطف اینترنت بسیار ساده تر از گذشته است. به هر حال، یافتن هتل، پرواز یا شام تنها به یک جستجوی سریع در گوگل نیاز دارد. اما سفر به ندرت معامله ای است. اگر کمی عمیق‌تر بگردید، می‌توانید همه چیز را از پروازهای ارزان تا جایگزین‌های اقامتی کم‌هزینه پیدا کنید. به گفته کارشناسان، در اینجا شش راه برای سفر با بودجه بدون به خطر انداختن کیفیت تعطیلات ارائه شده است که در مقاله راهنمای سفر ارزان بررسی شده است.

 

هنگام انتخاب مقصد به بودجه خود فکر کنید

موانع زیادی وجود دارد که مسافران هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات با آن روبرو می شوند، اما کارشناسان می گویند یک نکته مهم وجود دارد که مردم باید بیشتر به آن توجه داشته باشند: آن هم مقصد آن هاست. اسکات کیز، موسس پروازهای ارزان اسکات، یک وب‌سایت معاملات پرواز، پیشنهاد می‌کند به جای اینکه ابتدا تصمیم بگیرید کجا بروید، سپس به دنبال پروازهایی با بودجه خود باشید، «فرآیند جستجو را انجام دهید و آن را معکوس کنید». "با قرار دادن قیمت در اولویت سوم، تعجب آور نیست که نتیجه نهایی پروازهای گران باشد." اگر در زمان‌بندی یا مکان‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها بازدید کنید، انعطاف‌پذیری دارید، Keyes توصیه می‌کند در طول بازه زمانی مورد نظرتان در مورد مقصدهای بالقوه‌تان تحقیق کنید که ارزان‌ترین مقصد را انتخاب کنید. علاوه بر یافتن پرواز مناسب، هنگام برنامه‌ریزی سفر خود باید وضعیت اقتصادی کشور را نیز در نظر بگیرید. برای راهنمای سفر ارزان ابتدا باید نرخ ارز کشورتان را تعیین کنید.

زمانی از سال که برای سفر انتخاب می‌کنید نیز می‌تواند بر روی بلیط هواپیما تأثیر بگذارد. او خاطرنشان می‌کند که اگر در تعطیلات آخر هفته یا در فصل اوج گردشگری به سفر بروید، مطمئناً سفر گران‌تر خواهد بود، بنابراین بازدید عمدی در طول فصل خارج از یک مقصد می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه کمک کند. و از آنجایی که توریست‌پسندترین مکان‌ها اغلب گران‌ترین مکان‌ها هستند، پیشنهاد می شود که بازدید از یک شهر کوچک محلی «ممکن است بهتر و غنی‌تر از بازدید از پایتخت باشد».

 

بدانید هنگام تحقیق در مورد پروازهای ارزان چه سایتی انتخاب کنید

پیدا کردن یک پرواز ارزان هنگام برنامه ریزی سفر همیشه نیمی از کار است. و برای کسانی که به خارج از کشور سفر می کنند، معمولاً هیچ گزینه دیگری جز پرواز وجود ندارد. این بخش بزرگی از استرس‌زا بودن بلیط هواپیما برای مسافران است. هر چیز دیگری در مورد سفر گزینه های بیشتری دارد.

کلید پیدا کردن یک پرواز معقول این است که بدانیم کجا باید جستجو کنیم. «رزرو کردن پرواز تقریباً مانند ستاره‌ای است که در آسمان می‌گذرد. اگر در زمان مناسب به بخش درست آسمان نگاه نکنید، آن را از دست خواهید داد." Google Flights و Kayak ابزارهای مفیدی با پارامترهای جستجوی انعطاف‌پذیر هستند و می‌توانند هشدارهای قیمت متفاوتی را برای مقاصدی که به آن‌ها علاقه دارید به شما ارسال کنند.

 اگر مستقیماً به وب‌سایت یک شرکت هواپیمایی مراجعه می‌کنید، ممکن است بیشتر از آنچه قصد داشتید هزینه کنید. از آنجایی که هدف نهایی یک شرکت هواپیمایی، البته، کسب درآمد است، فروش هایی که خطوط هوایی به طور گسترده تبلیغ می کنند، معمولا بهترین معاملات نیستند. به جای رزرو مستقیم در وب سایت یک شرکت هواپیمایی، پیشنهاد می شودبرای بهترین معاملات مسافرتی، وب سایت های شخص ثالث مانند Priceline یا Expedia را انتخاب کنید. این سایت‌ها با جستجو در اینترنت برای یافتن ارزان‌ترین گزینه‌های موجود، کار را برای شما انجام می‌دهند.

 


بدانید چه زمانی باید از یک پرواز خوب استفاده کنید

فشار زیادی برای اطمینان از انجام پرواز مناسب وجود دارد. و نمی توان گفت که قیمت یک پرواز چقدر طول می کشد - به خصوص زمانی که یک شرکت هواپیمایی پیشنهاد خوبی ارائه می دهد. اگرچه غریزه شما ممکن است منتظر ماندن و تصمیم گیری پس از انجام تحقیقات بیشتر باشد. مواردی وجود دارد که بهتر است فوراً آن پرواز را انجام دهید و آن پرواز را رزرو کنید. اما به عنوان یک قانون کلی، پیشنهاد می کنیم برای پروازهای داخلی حداقل یک ماه قبل و برای پروازهای بین‌المللی دو ماه جلوتر رزرو کنید (البته اگر در یک دوره اوج سفر مانند کریسمس سفر می‌کنید، باید از چند ماه قبل برنامه‌ریزی کنید).

ارزان و حتی رایگان اقامت کنید

 بهترین راه برای یافتن مسکن ارزان، انتخاب گزینه‌های جایگزین هتل  است. هتل ها معمولا هزینه های بالایی دریافت می کنند که توصیه می کنیم از مسافرخانه ها و سوئیت ها استفاده کنید. برخی سایت ها مانند اتاقک با بررسی هتل ها و اقامتگاه های مختلف، بهترین پیشنهاد ها را به شما می دهند که گزینه مناسبی برای رزرو ارزان است. 

شما هنوز هم می توانید با بودجه مناسب غذا بخورید

اگر خوب غذا خوردن در اولویت سفر شماست، هنوز راه های زیادی برای صرفه جویی در هزینه غذا وجود دارد. ابتدا بدانید که از تعطیلات چه می خواهید. اگر می خواهید از شام های شیک لذت ببرید، می توانید با صرف صبحانه و ناهار ارزان تر، آن را جبران کنید. به گفته بروکنر، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی که می‌خورید، تضمین می‌کند که طبق بودجه خود هزینه کنید.

 

 اقامت در هاستل یا هتلی که شامل صبحانه است، راهی ساده برای صرفه جویی در هزینه غذا است. و برای کسانی که می‌خواهند کمی خلاق‌تر شوند، پیشنهاد می شود از مردم محلی راهنمایی‌ها و ترفندهایشان را بپرسند. بهترین راه برای فهمیدن اینکه غذای ارزان کجاست این است که زبان را یاد بگیرید، احترام مردم محلی را به دست آورید و از آنها بپرسید که کجا می‌روند.  یکی دیگر از تاکتیک‌های آسان برای یافتن نقاط خارج از مسیر نامرتب این است که از دربان هتل یا کارکنان خوابگاه خود بخواهید تا پیشنهاداتی را ارائه دهند.

 

 

zahrarajabi
zahrarajabi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋