maryam banoo

maryam banoo

آشنایی با بهترین وبسایت های خرید لوازم آزمایشگاهی 🧪⚗️🧫

امروز در این مطلب کوتاه، قصد داریم که دو وبسایت برتر ایرانی را در زمینه فروش تجهیزات آزمایشگاهی، به شما عزیزان معرفی کنیم. این دو وبسایت، از بهترین وبسایت های خرید  لوازم آزمایشگاهی ایران هستند و می‌توانند هر گونه نیاز شما در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی، برطرف کنند.

 

 

1 - وبسایت ویدا آزما

اولین وبسایتی که در این فهرست به سراغ آن خواهیم رفت، سایت ویدا آزما است. وبسایت ویدا آزما که زیر نظر شرکتی با همین نام است، از سال 1396 تاسیس شده است. 

هاجر محمودی، موسس ویدا آزما، بیشتر از 1 دهه فعالیت در زمینه علوم آزمایشگاهی داشته و همین تجربه، سنگ بنای تاسیس ویدا آزما را تشکیل داده است.

بدون شک این موضوع، خود نشان از اعتبار بالای این شرکت دارد. و این سایت یکی از بهترین سایت های خرید تجهیزات آزمایشگاهی می باشد.

ویدا آزما، امروزه یکی از فعال ترین وبسایت های فروش تجهیزات آزمایشگاهی در ایران به شمار می‌رود؛ با نگاهی به کارنامه این شرکت و تاریخچه و سوابق همکاری‌های آن، به خوبی می‌توان به صحت این ادعا، پی برد.

 

از جمله مهم‌ترین همکاری‌های وبسایت ویدا آزما، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

بیمارستان نمازی شیراز،

بیمارستان علی اصغر شیراز،

بیمارستان شهید فقیهی شیراز،

بیمارستان MRI شیراز،

دانشگاه آزاد شیراز،

برج پژوهش محمد رسول الله،

بیمارستان امیر شیراز،

آزمایشگاه نشاط شیراز و...

با مشاهده فهرست سوابق و همکاری‌های این وبسایت، خیلی آسان می‌توان پی به این موضوع برد که میزان رضایت از ویدا آزما، چقدر بالا بوده است.

یکی از دلایلی که باعث شده ویدا آزما تا به این اندازه مورد توجه مراکز درمانی و آزمایشگاهی مطرح در سطح کشور، قرار بگیرد، طیف وسیع محصولات و خدماتی است که این شرکت، در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

شرکت ویداآزما در شهر شیراز قرار دارد و شما اگر در این شهر می باشید می توانید محصولات خود را به صورت مراجعه حضوری سفارش دهید.

 

از جمله محصولاتی در سایت ویدا آزما پیدا :

 

انواع محیط‌های کشت و مواد شیمیایی از برترین برندهای جهان،

انواع کیت‌های تحقیقاتی برای محققان و دانشجویان،

انواع دستگاه‌های آزمایشگاهی که برای تجهیز یک آزمایشگاه لازم و ضروری هستند.


و در پایان، باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که وبسایت ویدا آزما، تمام محصولات خود را گارانتی و ضمانت صد در صدی اصل بودن به فروش می‌رساند.

از بابت کیفیت و قیمت کالاها نیز هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت؛ زیرا که هدف اصلی این شرکت، همیشه و همواره، جلب رضایت مخاطبان خود بوده است و خواهد بود.

 

2- وبسایت تماد کالا

 

دومین وبسایتی که می‌خواهیم در این مطلب آن را به شما معرفی کنیم، وبسایتی است به اسم تماد کالا. این سایت یکی از بهترین سایت های فروش تجهیزات آزمایشگاهی می باشد.

اگر به دنبال پیشرفته‌ترین و برترین فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی در ایران هستید، وبسایت تماد کالا می‌تواند به بهترین شکل ممکن، رضایت شما را به دست آورد.

وبسایت تماد کالا، یک وبسایت درجه یک برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی به شما می‌رود و این موضوع را در طی سال‌های فعالیت خود، به بهترین شکل ممکن، ثابت کرده است.

 

تماد کالا بر پایه بهره‌گیری از دانش تخصصی متخصصان فعالیت می‌کند. این شرکت یکی از برترین شرکت‌های واردکننده تجهیزات آزمایشگاهی در ایران است و به عنوان نماینده رسمی برخی از برترین برندهای جهانی نیز شناخته می‌شود.

از ویژگی‌هایی که سایت تماد کالا را اینقدر در بین اقشار متخصص آزمایشگاهی به شهرت رسانده است، می‌توان به ارائه محصول باکیفیت و البته قیمت مناسب اشاره کرد.

تماد کالا از ابتدای تاسیس تا به همین الان، با شعار پایین‌ نگه داشتن سود، توانسته مشتریان ثابت بسیاری را برای خود دست و پا کند. هر آنچه که برای تاسیس آزمایشگاه به آن نیاز داشته باشید از صفر تا صد، می‌توانید از تماد کالا تهیه کنید و یک آزمایشگاه فوق حرفه‌ای و استاندارد را تجهیز نمایید.

ارسال سفارش به سرتاسر ایران، ارائه مشاوره تخصصی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی، اجرای امور عملیاتی نظیر سرویس تجهیزات و نصب آن‌ها، وبسایت کاربرد پسند با امکانات بالا، امکان مقایسه و خرید کالا به صورت آنلاین نیز، همه و همه از جمله مزایای استفاده از وبسایت تماد کالا، به شمار می‌روند.

maryam banoo
maryam banoo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋