maryam banoo

maryam banoo

گاندی شاپ؛ آنلاین شاپی برای محصولات مراقبت پوست

 

درست به اندازه موهای سرتان، فروشگاه آنلاین در سطح وب و در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. پی بردن به اینکه کدام از همه باکیفیت‌تر است و کدام یک اصلا به درد نمی‌خورد، بدون شک کاری بسیار سخت است.

 

ما امروز در این مطلب کوتاه، قصد داریم تا با معرفی فروشگاه اینترنتی گاندی شاپ به شما عزیزان، گره از این مشکل بزرگ باز کنیم و کاری کنیم که برای خرید محصولات مورد نیاز خود، بی‌خیال تمام فروشگاه‌های دیگر شوید.

 

گاندی شاپ، تخصصی‌ترین مرجع خرید لوازم بهداشتی

 

نگاهی به آنلاین شاپ‌های سرتاسر اینترنت داشته باشید. همه آن‌ها، شاید بیشتر از نود درصدشان، صرفا یک فروشگاه آنلاین هستند و هیچ خدمات دیگری در کنار آن، به شما ارائه نخواهند داد.

اگر سوالی داشته باشید و محصولی را نشناسید، این فروشگاه‌ها هیچ دانشی برای ارائه به شما ندارند و صرفا یک فروشنده ساده هستند. اما گاندی شاپ اینطور نیست.

گاندی شاپ توسط یک متخصص تاسیس شده؛ خانوم میترا باباخانی، مشاور مراقبت پوست و مو، در خدمت شماست تا هر آنچه را که برای داشتن پوست و مویی سالم و زیبا نیاز دارید بدانید، به شما بگوید!

آدرس پیج اینستاگرام میترا باباخانی

آدرس پیج اینستاگرام گاندی شاپ

 

شاید بتوان گفت که بزرگترن نقطه قوت گاندی شاپ، وجود همین متخصص باشد که باتجربه‌اش راهنمایی شما خواهد بود. شما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان گاندی شاپ بهره‌مند شوید و بهترین محصول را مطابق با نوع پوست و مو خود انتخاب کنید.

میترا باباخانی از جمله بهترین بیوتی بلاگرهای ایران می باشد.

 

ویژگی‌های گاندی شاپ که هر آنلاین شاپ باید داشته باشد

 

هرچند می‌گوییم که هر آنلاین شاپی باید این ویژگی‌ها را داشته باشد؛ اما خب کم پیدا می‌شود که یک فروشگاه همه این موارد را در کنار هم به مخاطب خود ارائه دهد. همین ویژگی‌ها باعث شده‌اند که فروشگاه گاندی شاپ نسبت به باقی آنلاین‌شاپ‌ها، متمایز باشد و خیلی از افراد نیز با آگاهی نسبت به این موارد، خرید از آن را انتخاب کند.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد وبسایت گاندی شاپ، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1- استفاده از دانش تخصصی و قبول مسئولیت در برابر مشاوره‌ها 

2- فروش محصولات اصل و حتی ضمانت 100% اورجینال بودن برای همه محصولات 

3- واردات محصولات به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه به ایران، که باعث می‌شود قیمت محصولات تا حد زیاد کاهش یافته و به قیمت واقعی نزدیک‌تر باشد. 

4- امکان خرید حضوری به واسطه فروشگاهی در بندرعباس؛ حتی با قیمتی بسیار پایین‌تر از وبسایت. این یکی از بزرگترین امتیازهای گاندی شاپ است. 

5- تنوع بسیار بالای محصولات و برندها، که دست مخاطب را در انتخاب محصول مورد نظر باز می‌گذارد. 

6- امکان ارسال محصولات خریداری شده به سرتاسر میهن عزیزمان، آن هم در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن.

 

 

آدرس فروشگاه: بندرعباس گلشهر شمالی خیابان اتوبوسرانی نبش کوچه دانشگاه 6


تنوع بالای محصولات، نقطه قوت گاندی شاپ

 

برخلاف بسیاری از آنلاین شاپ‌هایی که تا به امروز دیده‌اید، وبسایت گاندی شاپ سعی بر آن داشته که مجموعه محصولات خود را روز به روز کامل‌تر کند. می‌توان اینطور ادعا کرد که تا حد زیادی نیز در این زمینه موفق عمل کرده است. هر آن چیزی که شما برای مراقبت از پوست خود به آن نیاز داشته باشید، در وبسایت گاندی شاپ پیدا خواهد شد:

محصولات پوستی شامل: آبرسان، اسکرب، تونر، کرم دور چشم، سرم‌ها، شوینده، ضدآفتاب، مرطوب‌کننده، لایه‌بردار، ژل ضدجوش و انواع ماسک‌ها.
محصولات مراقبت از مو شامل: انواع شامپو و کاندیشنر، انواع روغن مو و انواع ماسک مو.

و محصولا آرایشی شامل: خط چشم و ریمل و سایه و مداد چشم، بی بی کرم و موس صورت، پرایمر و پنکک، رژگونه و بالم لب، رژ لب و نرم‌کننده لب.


اما مهم‌تر از محصولات موجود، برندهایی هستند که می‌توانید در گاندی شاپ پیدا کنید. اگر به دنبال برترین برندهای دنیا و خرید محصولات آن‌ها هستید، گاندی شاپ می‌تواند بهترین مرجع برای شما باشد.

از جمله برندهایی که محصولشان در گاندی شاپ موجود است، می‌توان به بادی شاپ، کلینیک، درما پلاس، لورآل، سام بای می، گارنیه، اوردینری، لوسمنت، بایودرما و... اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 باید این را بدانید که پوست و مو، بزرگترین زینت و گران‌قیمت‌ترین دارایی شما هستند. پس بدون شک حفظ سلامت و زیبایی این دو، اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر همیشه به دنبال یک آنلاین شاپ برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی بودید، پیشنهاد می‌کنیم که همین امروز سری به وبسایت گاندی شاپ (gandishop.com) بزنید و برای داشتن پوست و مویی سالم، زیبا و چشم‌نواز، اولین قدم را بردارید؛ زیرا همیشه اولین قدم، سخت‌ترین قدم است...

maryam banoo
maryam banoo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋