maryam banoo

maryam banoo

معرفی 7 نفر از بهترین بیوتی بلاگرهای ایرانی (بهترین بلاگرهای زیبایی اینستاگرام)

بهترین بیوتی بلاگرهای ایرانی را می‌شناسید؟ شاید این بهترین سوال برای شروع مقدمه این مقاله جذاب باشد؛ زیرا که در این چند سال اخیر، بازار کار بیوتی بلاگرهای ایرانی، حسابی داغ شده و میلیون‌ها نفر در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام، این افراد را دنبال می‌کنند و از نکاتی آموزشی آن‌ها، نهایت استفاده را می‌برند. اما سوال دیگری که در این میان خود به خود مطرح می‌شود این است: اصلا چرا اینقدر بلاگرهای زیبایی محبوب شده‌اند؟

 جواب سوال آسان است؛ در این چند سال اخیر، آگاهی عمومی نسبت به مراقبت‌های پوستی، چندین برابر شده و هم خانوم‌ها و هم آقایان، نسبت به این موضوع و البته، اهمیت مراقبت از پوست، آگاهی و دانش بیشتری پیدا کرده‌اند. همانطور که از قدیم گفته‌اند، پوست زیباترین لباس هر آدم است و برای مراقبت از این لباس، باید حسابی هشیار بود. بیوتی بلاگرها دقیقا همین هدف را محقق کرده‌اند؛ برای حفظ زیبایی از پوست و مراقبت از آن فرهنگ‌سازی کرده‌اند و تمام آموزش‌های لازم در این زمینه را، به مخاطبان خود ارائه داده‌اند.

امروز ما در این گفتار کوتاهمان، قصد داریم تا معروف ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی را به شما معرفی کنیم و از کیفیت کار و آموزش‌هایی که در پیج خود در اینستاگرام قرار می‌دهند، برایتان صحبت کنیم. توجه کنیم که مقاله امروز، حاصل بررسی متخصصان ماست و خیلی سخت می‌توانید نمونه‌اش را در اینترنت پیدا کنید؛ پس با ما همراه باشید تا بدون حرف اضافه، یکراست سر اصل مطلب برویم!

 

شماره یک: صدف بیوتی

بدون شک معروف ترین بیوتی بلاگر ایران، همین عزیز دل، صدف بیوتی هستند. محال است که اسم صدف بیوتی را نشنیده باشید و شرط می‌بندم که بارها و بارها، به پیج او در اینستاگرام سر زده‌اید و پست‌هایش را تماشا کرده‌اید و آموزش‌هایش کمال استفاده را برده‌اید.

صدف متولد سال 68 است و لیسانس شیمی دارد، امروز در آمریکا زندگی می‌کند و از جمله معروف ترین اینفلوئنسرهای زیبایی در اینستاگرام است و خب نه تنها ایرانی‌های بسیاری او را دنبال می‌کنند، بلکه فالوورهای خارجی و غیرایرانی فراوانی هم دارد. گفتنی است که او بیشتر از 3.7 میلیون نفر دنبال‌کننده دارد.

وارد شدن صدف به دنیا بیوتی بلاگری را می‌توان کاملا تصادفی دانست، زیرا که او یک روز کاملا بدون هدف قبلی، ویدیویی از آرایش کردن و میکاپ خود در اینستا آپلود کرد و وقتی دید که این ویدیو تا چه اندازه محبوب شده، تصمیم گرفت که راهش را ادامه دهد. به علاوه، این راه هم باید بدانید که صدف به گفته خودش، دوره خاصی برای آرایشگری ندیده است و همه چیز را به صورت کاملا تجربی آموخته است. پیج صدف بیوتی

 

شماره دو: الناز گلرخ

 

الناز گلرخ با بیشتر از 4 میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام، حتی از جهاتی از صدف هم سرتر است. الناز را هم باید به عنوان یکی از معروف ترین بلاگرهای زیبایی ایران معرفی کرد. شباهت ظاهری الناز گلرخ به آریانا گرانده، خواننده معروف آمریکایی، باعث شده که به او، لقب آریانای ایران را بدهند.

کار حرفه‌ای الناز گلرخ، به عنوان یکی از بیوتی بلاگرهای خوب ایرانی، به صورت جدی و حرفه‌ای، بعد از سال 2017 شروه شد. با اول شدن در مسابقه «کازموپولیتن» او راه خودش را برای ورود به این صنعت، حسابی هموار کرد. او هم اکنون در دبی زندگی می‌کند و کسب و کار خوبی برای خودش به راه انداخته.

برخلاف صدف بیوتی، الناز زمانی که در ایران حضور داشت هم مشغول به کار میکاپ و زیبایی بوده و در این حرفه، حسابی تجربه داشت. به ادعای خودش، او در دوران نوجوانی وارد این دنیا شده و خب امروز که پیداست، به عنوان یکی از بهترین بیوتی بلاگرهای فارسی، فعالیت می‌کند. علاوه بر آن، او در صنعت فشن و مد نیز فعال است. پیج الناز گلرخ

 

شماره سه: میترا باباخانی

 

از جمله بهترین بیوتی بلاگرهای ایران که تازه شروع به کار کرده و شاید اسمش کمتر به گوشتان خورده باشد، همین میترا باباخانی است. متیرا با باقی اعضای این فهرست، تفاوتی بزرگی دارد و همین تفاوتش، باعث شده تا ما برای ذکر اسم او در اینجا، حسابی ذوق داشته باشیم. بر خلاف دو بیوتی بلاگر قبلی، میترا باباخانی در ایران فعالیت می‌کند و دسترسی به او، کاملا امکان‌پذیر است!

از دیگر تفاوت‌های عمده میترا باباخانی با اعضای این فهرست، آن است که او، تحصیلات و دانش آکادمیک در این زمینه دارد و تجربه و مهارت خود را در زمینه پوست و مراقبت‌های مربوط به آن، بعد از شرکت در دوره‌های بین‌المللی مختلف، به دست آورده است. از همین روی، در کار خودش حسابی استاد است. اگر به پیج اینستای او و یا به صورت حضوری مراجعه کنید، می‌توانید از دقیق‌ترین مشاوره‌ها برای سلامت پوست خود بهره‌مند شوید و شاهد شگفت‌انگیزترین نتایج باشید.

به علاوه، این را هم نباید از قلم بیندازیم که میترا باباخانی، اولین بیوتی بلاگر ایرانی است که وبسایت گاندی شاپ  را نیز راه‌اندازی کرده و حتی در بندرعباس، فروشگاهی نیز دارد. ویژگی منحصر به فرد این فروشگاه نیز ارائه بهترین محصولات روز دنیا، با بهترین قیمت و هرچه تعریف و تمجید کنیم، باز هم کم گفته‌ایم! پیج میترا باباخانی

 

شماره چهار: شِل بیوتی

 

شل بیوتی یا صدف ترابی را نباید با صدف بیوتی اشتباه گرفت، هرچند که اسامی آن‌ها بسیار به هم نزدیک است و هنوز برای ما جای سوال دارد که چرا ایشان، خلاقیت بیشتری را برای انتخاب نام بیزنسی خود، انتخاب نکرده‌اند! شل بیوتی یا همان صدف ترابی هم یکی دیگر از اعضای موجود در فهرست بهترین بیوتی بلاگر های ایرانی است و از معدود کسانی به حساب می‌آید که در این زمینه، دانش آکادمیک دارد.

شل بیوتی، دوره‌های آرایشگری و میکاپ خود را در امارات گذرانده و مدتی را هم در پاریس زندگی کرده است؛ پاریس را هم که خودتان بهتر از ما می‌دانید، مرکز مد و بیوتی و فشن در دنیاست و همین موضوع، باعث شده تا شل بیوتی، کارنامه پر و پیمانی داشته باشد. صدف در حال حاضر، در آمریکا ساکن است.

شل بیوتی به عنوان یکی از بلاگر های زیبایی ایرانی، در پیج خود هم رمز و راز میکاپ شیک و مدرن را به شما می‌آموزد، هم نکات لازم برای مراقبت پوستی را. به علاوه، برای بهترین برندها، تبلیغات نیز انجام می‌دهد. مهم‎تر از همه، برای حفظ سلامت و زیبایی مو نیز می‌توان روی ویدیوهای او، حساب کرد. پیج شل بیوتی

 

شماره پنج: ملینا تاج

 

اگر به دنبال بهترین و موثرترین ماسک‌های خانگی برای مراقبت از پوست عزیز خود هستید، پیشنهاد ما این است که ملینا تاج را اینستاگرام دنبال کنید. او از جمله بهترین بیوتی بلاگر های ایران است که در پیج خود، به طور تخصصی، بر روی ماسک‌های خانگی برای کاربردهای مختلف، تمرکز دارد. بماند که در پیج او، می‌تواند صدها نکته برای میکاپ و آرایش نیز پیدا نمایید و زیبایی خود را از آنچه که هست، چندبرابر کنید.

ملینا تاج متولد سال 71 است و با اینکه سن کمی دارد، به خوبی توانسته جای خود را در میان بیوتی بلاگر های معروف ایرانی، محکم کنید و به عنوان یکی از معروف‌ترین‌ها شناخته شود. به علاوه تجربه همکاری با برندهای معروف جهانی همچون لانچ، لانکوم، اورئال و کالرپاپ، توانسته است که کارنامه حرفه‌ای خود را حسابی سنگین و پربار کند. تمام این موارد در کنار هم، باعث شدند که ما نام او را هم در این فهرست بگنجانیم. پیج ملینا تاج

 

شماره شش: گیسو دیبا

 

نغمه جعفری که با نام حرفه‌ای گیسو دیبا شناخته می‌شود، یکی دیگر از بلاگرهای زیبایی در ایران است و از قضا، بسیار هم معروف است و اسم و رسمی برای خودش بر هم زده است. با بیشتر از یک میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام، ما به این نتیجه رسیدیم که بدون او، فهرست ما هیچگاه تکمیل نخواهد بود.

سلامت پوست و نکات آرایشی و بهداشتی و معرفی جدیدترین محصولات، تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های پیج او در اینستا به حساب می‌آید و همین موارد، باعث شده که روز به روز، به تعداد مخاطبانش افزوده شود. از همه مهم‌تر، این نکته را نباید از قلم بیندازیم که گیسو دیبا، وبسایتی رسمی دقیقا به همین نام نیز دارد و ویدیوهای آموزشی خود را در این وبسایت نیز، به مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. خلاصه اینطور بگوییم، گیسو دیبا، از هر لحاظ کامل است و همه نیازهای شما را برای مراقبت و زیبایی پوست، برآورده می‌کند. پیج گیسو دیبا

 

شماره هفت: سمیرا شیرزاد

 

و در انتهاب فهرست امروز، بد نیست که نام سمیرا شیرزاد را هم ذکر کنیم. هرچند که شاید او به اندازه دیگر اعضای این فهرست شناخته شده نباشد، اما دلیل نمی‌شود که کارش به اندازه آن‌ها حرفه‌ای نباشد. سمیرا شیرزاد، نه تنها یکی از بهترین بیوتی بلاگر های ایرانی است و در پیج خود آموزش‌های بی‌نقصی را برای زیبایی و مراقبت از پوست در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه فشن بلاگر نیز هست و می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهر و استایل خود را نیز ارتقا دهید. به علاوه، او از روزمرگی‌های خودش و همسرش نیز هر روز پست گذاشته می‌تواند برای شما، یک تیر و دو نشان باشد، هم آموزش، و هم سرگرمی! پیج سمیرا شیرزاد

 

 

maryam banoo
maryam banoo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋