panah45

panah45

روش های خودسازی و توسعه فردی :

مطالعه 

هر وقت یک کتاب خوب می خوانید، در جایی از دنیا دری باز می شود تا نور بیشتری وارد شود. – وریا نظریان

شاید خواندن یکی از رایج ترین عادت های افراد موفق باشد.راه های بیمار نشدن

یکی از نمونه های شناخته شده عادات مطالعه وارن بافت است. گفته می شود که او حدود 80 درصد از روز خود را صرف مطالعه می کند. او در اوایل کار خود روزانه تا 1000 صفحه را مطالعه می کرد.

اما بافت تنها مرد موفقی نیست که زیاد می‌خواند. بیل گیتس، ایلان ماسک و مارک کوبان همگی به عنوان خوانندگان مشتاق شناخته می شوند.

مطالعه 1200 نفر از ثروتمندترین افراد جهان، که توسط نویسنده استیو سیبولد (مردم ثروتمند چگونه فکر می کنند) انجام شد، به این نتیجه رسید که مطالعه سرگرمی است که اکثر ثروتمندان در آن سهیم هستند. و اینکه آنچه می خوانند بیشتر غیرداستانی است تا فانتزی.

اگر به آن فکر کنید منطقی است. همه این افراد ارزش دانش و آموزش را می دانند و از طریق خواندن، دائماً در حال یادگیری و آموزش هستند.

بنابراین، آنها همیشه در حال رشد و تکامل هستند. آنها هوشمندتر از زمانی که بیدار می شوند به رختخواب می روند.

 

در حالی که مثال‌هایی که من استفاده کرده‌ام مربوط به کسب و کار/پول است، مطالعه چیزی نیست که بتواند به رشد مالی شما کمک کند. در واقع، احتمالاً رشد شخصی ناشی از مطالعه است که باعث رشد مالی شما می شود.10 نکته برای دوری از بیماری ها

من خواننده مشتاق کتاب‌های خودیاری هستم و آنها به طور مداوم به من کمک می‌کنند تا زندگی‌ام را کنار هم بگذارم. خواه من در بلاتکلیفی گیر کرده ام یا به طور کامل گم شده باشم، کتاب های توسعه شخصی همیشه به من ایده ها و الهام هایی برای تغییر زندگی ام داده اند.

3 کتاب خودیاری مورد علاقه من

  • کتاب شادی: خوشبختی پایدار در جهان در حال تغییر
  • کتاب کوچک ذهن آگاهی
  • قهرمان
panah45
panah45

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋