panah45

panah45

روش های رسیدن به تناسب اندام :

1. بیشتر از آنچه می خورید کالری بسوزانید

برای کاهش یک پوند نیاز به کسری 3500 کالری است. اگر هدف شما کاهش وزن است، کالری دریافتی شما باید کمتر از کالری سوزانده شده باشد.

2. ​​از غلتک فوم استفاده کنید

رول فوم برای تسکین عضلات سفت و درد مفاصل. غلتک های فوم مقرون به صرفه و آسان برای استفاده هستند. حدود سه بار در هفته برای بهترین نتیجه هدف قرار دهید.

3. داستان های موفقیت دیگران را به عنوان انگیزه بخوانید

یادگیری در مورد موفقیت دیگران می تواند شما را تشویق کند که پشتکار داشته باشید و به موفقیت خود ایمان داشته باشید.آموزش کامل پایتون

4. HIIT را انجام دهید

شدت تمرینات خود را افزایش دهید تا متابولیسم خود را افزایش دهید و از یک فلات عبور کنید. تمرینات اینتروال با شدت بالا (HIIT) به شما کمک می کند.

5. کالری خود را دنبال کنید

مردم تمایل دارند کالری مصرفی خود را دست کم بگیرند.ردیابی کالری خود برای یک یا دو هفته می تواند برای ارزیابی صادقانه میزان کالری دریافتی در روز مفید باشد. هیچ چیز را نادیده نگیرید - فقط با صادق نبودن خود به خود آسیب می زنید.

6. حرکت را بخشی از زندگی خود قرار دهید

به ورزش و حرکت به عنوان یک چیز تمام روز فکر کنید. فقط به این دلیل که صبح 45 دقیقه تمرین کرده اید، به این معنی نیست که بقیه روز را روی مبل بنشینید.

7. هر روز را به عنوان یک صفحه تمیز ببینید

تمرین شفقت به خود به این معنی است که پس از روزی که از اهداف زندگی سالم شما کوتاهی کرده اید، خودتان را شکست ندهید. اگر یک تمرین را از دست دادید - فردا روز جدیدی است.6 سایت رایگان ویرایش عکس

8. سودا را با آب گازدار تجارت کنید

آب گازدار هنوز همان کربناتی است که شما به آن عادت کرده اید، اما بدون توجه به رنگ های مصنوعی و شیرین کننده ها، کالری زیادی را در شما ذخیره می کند.

panah45
panah45

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋