panah45

panah45

3 نکته برای خودکنترلی :

1.برای زمانی که وسوسه می آید، برنامه داشته باشید

این تکنیک به عنوان «نیت اجرا» نیز شناخته می‌شود و به سادگی به معنای انجام برخی از سناریوهای «چه می‌شد» از قبل است، به طوری که وقتی احساس می‌کنید وسوسه می‌شوید که از هدف خود دور شوید و «زندگی کنید» می‌توانید استراتژی داشته باشید. مقدار کمی."اخبار داخلی و بین المللی

به عنوان مثال، اگر می خواهید سیگار را ترک کنید، ممکن است هنگام بیرون رفتن مقداری آدامس نیکوتین همراه خود داشته باشید. به این ترتیب، وقتی دیگران را در حال سیگار کشیدن می‌بینید، از قبل برنامه‌ای برای مبارزه با هوس دارید.

2. تمرکز بر یک هدف در یک زمان

تئوری کاهش نفس همچنین توصیه می کند که "تهیه فهرستی از تصمیمات در شب سال نو بدترین رویکرد ممکن است" برای بهبود کنترل خود.

از آنجایی که تخلیه اثر سرریز دارد و اغلب شما را خسته می کند و بعید است که بخواهید کار بیشتری انجام دهید، دنبال آرزوهای متعدد فقط می تواند شما را از خودتان ناامید کند. همانطور که پروفسور باومیستر توصیه می کند، سعی نکنید سیگار را ترک کنید، رژیم بگیرید و یک برنامه ورزشی جدید را همزمان شروع کنید.

3. راهی برای کسب درآمد بیشتر پیدا کنید

هنگامی که آزمایش مارشملو با بچه‌هایی از خانواده‌های کمتر مرفه انجام شد، آن‌ها نمی‌توانستند با تأخیر در رضایت‌مندی شرکت کنند. آنها تصمیم گرفتند که منتظر درمان دوم نباشند. آمدن از یک پس زمینه کم درآمد مردم را مجبور می کند که در زمان حال زندگی کنند و در صورت امکان به دنبال اغراق فوری باشند.بازیهای استراتژیک در آیفون

در مقابل، وقتی فردی از نظر مالی وضعیت بهتری دارد، به لوس شدن عادت کرده است و ممکن است کمتر وسوسه شود که به دنبال پاداش های فوری برود. به‌علاوه، اگرچه می‌توان با اجازه دادن به فرزندان مستقل، تصمیم‌گیری و حل مشکلات، خودکنترلی را آموزش داد، اما همه این‌ها به صرف وقت والدین با فرزندانشان بستگی دارد. و اغلب، والدینی که از نظر مالی مشکل دارند، «از نظر زمان فقیر» نیز هستند.

panah45
panah45

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋