yosefi.network

yosefi.network

توسط ۳ نفر دنبال می شود

تشک معمولی بخریم یا تشک ترکیه ای

مزایای استفاده از تشک طبی
تشخیص اینکه در زمان استراحت و خواب در شب چگونه راحت تر باشید امری مهم است. ممکن است آنچه راحتی فردی را تأمین می کند با دیگری متفاوت باشد چرا که شاید کمر و دردهای شما نیاز به توجهی خاص داشته باشد.
تشک های طبی برای افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند طراحی شده اند. این نوع دردها نیاز به توجه خاص دارند. تشک های طبی با استفاده از فناوری های خاص به بهبود و کاهش درد این افراد کمک می کند. مطالعات نشان دادند که کیفیت و استحکام تشک ها پس از گذشت 7 سال از بین می رود. پس از 8 ساله شدن تشک، تهیه یک تشک یاشیل جدید و طبی یکی از ضروریات تأمین یک خواب راحت برای شماست.
مطمئن بودن از راحتی محل خواب در هنگام شب کلید استراحت عضلات و مفاصل بدن شما خواهد بود. اگر بدن شما بتواند در وضعیتی طبیعی استراحت کند که ستون فقرات در حالتی صحیح قرار بگیرد، ماهیچه های شما می توانند استراحت کنند. اگر تشک شما متناسب با بدن شما نباشد، ماهیچه های شما باید در تمام طول شب کار کنند تا بتوانند تعادل بدن شما را حفظ کنند. این یکی از عللی است که منجر به حس درد و خشکی در زمان بیدار شدن می گردد.
تشک معمولی بخریم یا تشک ترکیه ای؟
بدخوابی یکی از مشکلاتی است که می تواند توانایی افراد را در طول روز تحت شعاع قرار داده و بازدهی آن ها را در کار به شدت کاهش دهد و در طولانی مدت منجر به کاهش سلامتی و طراوات آن ها شود. به همین دلیل است که روانشناسان همواره خواب با کیفیت را به عنوان یکی از کلیدی ترین فاکتورهای سلامتی و تندرستی مطرح می کنند.
تشک مناسب اولین عاملی است که به صورت مستقیم بر خواب افراد تاثیرگذار است.
خرید تشک یاشیل به نوعی سلیقه ای می باشد و افرادی هستند که به خواب بر روی تشک فنری علاقه دارند و افراد دیگر برای مشکلات جسمی که بر اثر بیماری برای آنها پیش آمده است نیاز به تشک طبی دارند. این تشک ها ایده آل ترین فرم را داشته و از عارضه های مفصلی جلوگیری می کند. پس باید طبق نیاز خود برای خرید تشک اقدام کنید.
چه ویژگی هایی یک تشک را طبی می کند؟
وجوه تمایز بین یک تشک معمولی با نمونه طبی مواردی از این قبیل است:
تناسب میزان سفتی و نرمی تشک با الزامات بدن فرد بیمار
داشتن انعطاف پذیری لازم برای انطباق با خطوط انحنای بدن (فقط در حد لازم، نه بیشتر و نه کمتر)
دارا بودن کشسانی متعادل (فرو رفتن بیش از حد در اثر فشار و سفتی بی رویه در تشک هر دو مضر است)
پارچه مناسب و دارای خواص ضد میکروبی و آنتی آلرژیک با دوخت محکم و خوب (معمولا گردبافت و بدون درز دوخت)
استفاده از پارچه ی مخصوص دارای خاصیت تنفس سلولی یا کپسول های تعبیه شده جهت تهویه مناسب و اکسیژن رسانی در سطح تشک
دارا بودن عایق حرارتی برای حفظ دمای مناسب و در موارد ویژه درمانی، المنت های مخصوص برای گرم کردن تشک به منظور ماساژ درمانی و تسهیل گردش خون
تشک طبی فنری چیست؟
تشک های طبی فنری در واقع محصولی ترکیبی با خواص و مزایای طبی و فنری هستند. بخاطر داشتن طول عمر بالا و خواب راحت گروه کثیری از مشتریان را جذب خود کرده اند. ساختار آنها مانند انواع فنری است با این تفاوت که دارای فنرهای ضخیم تری هستند. همچنین لایه های اسفنج ریباند بکار رفته در این نوع از تشک ترکیه ای بیشتر است. جنس پارچه در تشک های طبی فنری تقویت شده و از انواع مرغوب تری انتخاب می شود. مجموعه این مزایاست که این محصولات را نسبت به انواع دیگر پرطرفدارتر کرده است. مانند نمونه های قبلی نوع دونفره این تشک ها هم بیشترین خواهان را در بین مشتریان دارد.
تشک طبی فنری
تنوع زیادی در محصولات تشک طبی فنری دیده می شود. که به نوع و ضخامت فنرها، کیفیت و دانسیته اسفنج مصرفی و جنس و درجه مرغوبیت پارچه مصرفی مربوط می شود. همین تفاوت ها در قیمت تشک نیز انعکاس داشته و طیفی از تنوع محصولات با قیمت های متفاوت پدید آورده است
yosefi.network
yosefi.network

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋