yosefi.network

yosefi.network

توسط ۳ نفر دنبال می شود

بسته بندی در باربری تهرانپارس

محافظ بابل رپ
محافظ‌های بابل رپ از جمله پوشش هایی هستند که درباربری تهرانپارس برای بسته ‌بندی تجهیزات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع بسته بندی ها برای لوازم شکستنی، تابلوها، آینه، شمعدان و لوازمی که دارای حساسیت هستند و نسبت به تکان و لرزش موقعیت نامناسبی دارند، مورد استفاده می باشند. منظور از محافظ های بابل رپ همان نایلون های حبابدار با قدرت محافظت بالا هستند.
برخی از لوازم خانگی مانند یخچال ساید بای ساید در حین ضربه دیدن ممکن است به شدت آسیب ببینند. در چنین شرایطی استفاده از محافظ اهمیت زیادی دارد. پلاستیک های حبابدار برای این نوع حفاظت گزینه مناسبی هستند. جنس تولیدی این پلاستیک ها از نوع پلی اتیلن می باشد. زمانی که به عنوان محافظ بین وسیله و کارتن مورد استفاده قرار می گیرند، از تکان خوردن وسیله در داخل کارتن و ضرب دیدگی آن جلوگیری می کنند. به کمک این تجهیزات می توان حمل و نقل و جابجایی را با حداکثر استانداردها انجام داد و از حمل بار لذت برد.
بسته بندی با استرچ رپ
یکی دیگر از تجهیزاتی که باربری تهرانپارس برای بسته بندی تجهیزات مختلف در نظر می ‌گیرد، محافظ استرچ رپ است. این نوع بسته بندی نیز می تواند تعدادی از قطعات حساس و مهم را به شکل مناسبی کنار هم نگه دارد و حمل و نقل آن ها را ساده تر کند.
توجه داشته باشید اگر بسته بندی تجهیزات و اثاثیه منزل یا هر لوازم دیگر مهمی به درستی انجام شده باشد، در این صورت هم باربران می توانند آن ها را به راحتی حمل و نقل کنند و هم احتمال آسیب دیدگی لوازم در جریان حمل و نقل به صفر می رسد. بسیاری از افرادی که نسبت به حمل اثاثیه منزل خود نگران هستند، باید حداکثر محافظت را برای حمل و نقل و بسته بندی آن ها در نظر بگیرند. چون تنها در این صورت می توانند از امکانات مناسب برای حمل و نقل ایمن بهره‌ مند شوند.
اگرچه حمل و نقل و جابجایی لوازم خانه در هر شرایطی امکان پذیر است اما متاسفانه بسیاری از افراد در آخر کار از نحوه اسباب کشی رضایت چندانی ندارند. چون بسیاری از لوازم دچار شکستگی یا آسیب جدی شده اند. انتخاب یک نیروی کاردان و باتجربه صرفاً برای ایمنی لوازم و قطعات قابل حمل مد نظر قرار می گیرد.
استرچ رپ که به عنوان تجهیزات بسته بندی دراتوبار تهرانپارس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دارای مقاومت کششی است و به شکل نوار پلاستیکی عرضه می‌ شود. جنس در نظر گرفته شده برای تولید این نوع تجهیزات از پلی اتیلن دانسیته پایین است. بیشترین کاربرد این نوار پلاستیکی مربوط به بسته بندی کردن لوازم و تجهیزات مختلف است. آن ها می ‌توانند ایمنی لازم را برای اثاثیه و مواردی که حمل و نقل می‌ شوند، به وجود آورند. از طرفی حمل و نقل و جابجایی لوازم جانبی به شکل ساده تری انجام می شود. ضمن اینکه در هنگام رانندگی خودرو بر روی سرعت گیرها یا در حرکات مارپیچ از ضربه خوردن لوازم و اثاثیه در حین برخورد با هم جلوگیری می کند.
yosefi.network
yosefi.network

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋