برگ زرین

برگ زرین

مجتمع طراحی و چاپ فاکتور ، سربرگ ، تراکت ، قبض ، کارت ویزیت ، بنر ، مهر و... بزرگ ترین مرکز چاپ در غرب تهران
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۲۱ نفر را دنبال می کند

اسباب کشی در خرداد با صداقت بار

سلام وقت بخیر

از آنجایی که خرداد ماه شروع جابجای ها یا همان اسباب کشی هست پیدا کردن شرکت باربری و اتوبار خوب جهت اسباب کشی کار آسانی نیست زیرا یا شرکت های باربری خودرو و کارگر آزاد ندارد و یا شرکت خوبی را سراغ ندارید

 

صداقت بار یکی از بهترین شرکت های باربری تهران می باشد. این شرکت بیش از 50 تیم حمل بار دارد که هر تیم شامل 4 کارگر و یک راننده می باشد. خودروهای این شرکت کاملا از استاندارد ترین خودرو های جهت حمل بار و اثاثیه منزل می باشد. کانتینر های صدقت بار به طول 6 متر و 2/5 متر عرض می تواند در صرفه جویی هزینه اسباب کشی شما عزیزان کمک بسزای کند. 

کارگران صداقت بار کامل آموزش دیده و به تمامی نکات اثاث کشی مسلط می باشند . این افراد با سابقه طولانی که در اسباب کشی بدست آورده اند بدون هیچ دردسری اثاثیه شما را با سلامت کامل به محل جدید انتقال می دهند.

 

صداقت بار در کنار تیم حمل بار خود تیم بسته بندی نیز برای شما جهت نیاز ارسال می کند که این تیم کلیه لوازم مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه منزل شما را به همراه خود آورده و از ریز تا درشت اثاثیه را بسته بندی می کنند. حال شما می توانید به صداقت بار با خیال راحت اسباب کشی کنید

شماره تماس صداقت بار 1786 می باشد که می توانید بدون پیش شما حتی با موبایل تماس حاصل فرمایید و اقدام به درخواست سرویس باربری خود کنید.

با صداقت بار مطمئن اسباب کشی کن

خدمات اتوبار صداقت بار در تهران

صداقت بار با تکیه بر خدمات ارزشمند خود قصد دارد پروسه اسباب کشی و جابه جایی هر نوع بار را آسان تر نماید. در این راستا خدمات زیر توسط این شرکت ارائه می شود:
• تمام مشتریان می توانند پیش از انجام هر گونه جابه جایی بار ، از مشاوره تخصصی مشاورین صداقت بار در زمینه باربری  تهران بهره مند شوند. در طی مشاوره رایگان ، مشتریان می توانند بهترین زمان و برنامه را برای جابه جایی بار خود انتخاب نمایند.
• بسته بندی اثاثیه منزل ، اشیا قیمتی و انواع بار کوچک و بزرگ توسط پرسنل صداقت بار با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا و بهترین تجهیزات بسته بندی صورت می گیرد.
• چیدمان بار قبل از جابه جایی بار و همینطور بعد از اثاث کشی توسط افراد مجرب انجام می شود.
• ارائه بهترین ماشین های باربری کوچک و بزرگ مانند وانت های باری ، نیسان ، کامیون ، کامیونت ، تک و انواع ترانزیت های باری مسقف و ضد ضربه
• ارائه بیمه باربری
• پرسنلی مجرب و کارآزموده که با تخصص و رفتار خوب خود امور باربری را به خوبی انجام می دهند.

پایین ترین قیمت اسباب کشی را از صداقت بار بگیرید

تیم صداقت بار با مجوز رسمی فعالیت می کند و تمام تعرفه های خود را زیر نظر اتحادیه باربری تهران ارائه میدهد . قیمت پایین صداقت بار دلیل بر بی کیفیتی خدمات اسباب کشی نیست بلکه فقط جلب رضایت و آسان تر کردن اسباب کشی برای شما عزیزان می باشد

 

برگ زرین
برگ زرین مجتمع طراحی و چاپ فاکتور ، سربرگ ، تراکت ، قبض ، کارت ویزیت ، بنر ، مهر و... بزرگ ترین مرکز چاپ در غرب تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋