yeganeh

yeganeh

مرکز درمان تهران کلینیک تخصصی درمان بیماری عای مقعدی با لیزر در تهران darmantehran.com

داروی بواسیر چیست؟ بهترین پماد و قرص مخصوص برای درمان هموروئید

داروی بواسیر یکی از روشهای پرطرفدار و تا حدودی تاثیرگذار برای رفع علائم این بیماری است. دسته ای دیگر از بیماران تصور می کنند، درمان دارویی هزینه کمتری برای آنها داشته و سریع تر به نتیجه میرسند. پس مصرف دارو را در ارجحیت درمان قرار میدهند. قبل از بررسی نتیجه استفاده از دارو در درمان این بیماری، چند دارو و پماد برای بواسیر را به شما معرفی کنیم.

از آنجایی که بواسیر (رگ های متورم شده) داخل کانال مقعد و یا بر روی دریچه مقعدی ایجاد می شود. معاینه این موضع برای بسیاری از بیماران ناخوشایند است. بنابراین ترجیح می دهند، بدون مشورت با پزشک، دارو یا پماد مورد نظر را تهیه کرده و استفاده کنند.

دسته ای دیگر از بیماران تصور می کنند، درمان دارویی هزینه کمتری برای آنها داشته و سریع تر به نتیجه میرسند. پس مصرف دارو را در ارجحیت درمان قرار میدهند.

  هشدار : مصرف پماد ها درمان موقتی است و نباید از هیچ کدام بیشتر از 2 هفته استفاده نمود. زیرا این داروها عوارض جانبی و خاص خود را به همراه دارند. برای درمان قطعی بواسیر و از بین بردن زائده هموروئید حذف آن با استفاده از لیزر  بهترین گزینه موجود است.

 

داروی آنتی هموروئید، بهترین دارو برای بواسیر

پماد آنتی هموروئید

پماد آنتی هموروئید، بهترین دارو برای هموروئید است. این پماد (یا شیاف) بر پایه گیاهان دارویی تهیه شده و می تواند انواع هموروئید را درمان نماید.

  • تاثیرات :

این پماد دارای اثرات قابض، ضد التهاب و ضد درد است. آنتی هموروئید خارش و سوزش را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می برد.

  • طریقه مصرف :

از این دارو می توان 3 – 4 بار در روز استفاده نمود. مصرف آن تا 7 روز مجاز است. بعد از این مدت زمان و در صورت عدم بهبود می بایست مصرف دارو را قطع و با پزشک در این مورد مشورت نمایید. بهترین زمان مصرف این پماد بعد از اجابت مزاج است.

هشدار ها : قبل از مصرف این پماد در دوران بارداری با پزشک خود مشورت نمایید.

 

نیتروگلیسیرین، پماد درمان هموروئید

پماد نیتروگلیسیرین (گیلسیرین تری نیترات) یکی از انواع داروهای مناسب برای رفع این بیماری است. این دارو هنگام جذب در بدن NO یا نیتریک اسید، ترشح می کند.

  • تاثیرات :

نیتروگلیسیرین از طریق ترشح NO موجب گشاد شدن عروق خونی و شل شدن عضلات می گردد. پس با افزایش گردش خون می تواند به درمان بیماری کمک کند. مصرف این داروی بواسیر در رفع درد و سوزش و نیز بهبود بیماری موثر است.

  • طریقه مصرف :

این دارو را می توانید بسته به شدت علائم هر 8 -12 ساعت یکبار مصرف کنید. طول مصرف دارو نیز 6 – 8 هفته می باشد.

هشدار ها : مصرف این دارو ممکن است باعث سردرد، سرگیجه و کاهش فشار خون گردد. همچنین مصرف همزمان آن با انواع سالسیلات ها مثل آسپرین ممنوع است.

 ادامه مطلب در وب سایت مرکز درمان تهران

yeganeh
yeganeh مرکز درمان تهران کلینیک تخصصی درمان بیماری عای مقعدی با لیزر در تهران darmantehran.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋