m.moein yazdi

m.moein yazdi

باکس پوچ کرافت، بسته‌بندی مطمئن

پاکت باکس پوچ کرافت یک پاکت بسته بندی است که از کاغذ کرافت تهیه میشود . این پاکت دارای ظاهری مات و طبیعی است و به دلیل ساختار طراحی آن ، دهانه پاکت قابل تنظیم اندازه است . این پاکت بسته بندی از پرکاربردترین پاکت های بسته بندی است . و به دلیل قیمت مناسب و کاربری آسانی که دارد در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد .

از جمله صنعت هایی که پاکت باکس پوچ کرافت در آنها حضور دارد میتوان به صنایع غذایی ، صنعت خوراکی های حیوانی ، صنایع بهداشتی و آرایشی و صنایع خدماتی اشاره کرد . همچنین از این پاکت برای بسته بندی محصولات خشک و نیمه خشک مانند خرما ، خشکبار ، ارد ، میوه خشک ، اسنک ، نان ، تنقلات ، نمکین ها ، شکلات و محصولاتی مانند آنها استفاده میشود .

مزیت های پاکت باکس پوچ

  • لبه‌های عمودی پاکت باکس پوچ، به آن ساختار می‌دهند.
  • ایستایی  بهتر بر روی قفسه های فروشگاه به دلیل کفه صاف.
  • پر کردن محتویات  در داخل این پاک بسیار راحت‌تر از دیگر پاکت ها می باشد(کفه صاف به شما فضای بهتری می دهد)
  • جایگزین  مناسب تری برای جعبه برای همین مقدار فضا است.
  • و ...

کاربرد پاکت باکس پوچ کرافت

پاکت باکس پوچ کرافت یکی از پرکاربردترین انواع پاکت های بسته بندی موجود در بازار است که برای بسته بندی محصولاتی مانند خشکبار ، شیرینی ، نان و لوازم آرایشی بهداشتی از آن استفاده میکنند .

یکی از چند مزیت پاکت باکس پوچ کرافت ، قابلیت تنظیم اندازه آن است . به عبارتی ، بسته بندی پاکت باکس پوچ کرافت قابل سفارشی سازی است و شما میتوانید اندازه پاکت را با حجم محتوای درون آن تنظیم کنید . این قابلیت در صنعت تولید خشکبار و مواد غذایی مصرفی بسیار مفید است .

خرید پاکت باکس پوچ کرافت

برای خرید پاکت باکس پوچ کرافت باید به دنبال تولید کنندگان آن باشید. زیرا قیمتی که تولید کننده به شما می‌دهد به مراتب کمتر از قیمت فروشندگانی است که پاکت را از تولید کنندگان خریداری می‌کنند و به شما می‌فروشند. فروشگاه شاهان پک یکی از چند تولید کننده این پاکت است. شما می‌توانید انواع پاکت‌های بسته‌بندی را با بهترین قیمت از آنها خریداری کنید. شما برای خرید باکس پوچ کرافت می‌توانید با مشاورین فروش آنها در تماس باشید. 

 

 

m.moein yazdi
m.moein yazdi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋