parsineweb

parsineweb

معرفی پاکت باکس پوچ + کاربرد مزایا

پاکت باکس پوچ چیست؟

پاکت باکس یک بسته‌ بندی کوچک است که برای بسته بندی اشیاء کوچک، از جمله محصولات الکترونیکی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی، خوراکی و ... به کار می‌رود. این بسته‌بندی معمولاً از مقوای سبک یا پلاستیک ساخته شده است و دارای خاصیت ضد آب و ضربه است.

پاکت باکس پوچ  نوعی پاکت است که به صورت یک کیف یا کیسه کوچک طراحی شده است و دارای قابلیت انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به پاکت معمولی می باشد. این نوع پاکت باکس به دلیل وزن کمتر و حجم کمتر، برای ارسال محصولاتی که نیاز به حمل آسان دارند، مانند داروها، کارت‌های شارژ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... استفاده می‌شود.

پاکت باکس پوچ معمولاً از موادی مانند پلی‌اتیلن و متالایز ساخته می‌شود و دارای قابلیت بسته شدن با زیپ مخصوص است. همچنین برخی از این پاکت دارای بخش‌های مخصوص برای جداسازی محصولات مختلف هستند که از مخلوط شدن و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

 

 

مزیت پاکت های باکس پوچ

_دارای کفه‌ ی صاف بوده و قابلیت ایستایی بالایی دارد.

_همچنین پر کردن محصول داخل پاکت بسیار راحت‌ تر از سایر پاکت‌ های انعطاف‌ پذیر می‌باشد.

_جایگزین مناسبی برای جعبه‌های کارتن تاشو می‌باشد.

_امکان نمایش برند تجار را در هر چهار طرف پاکت فراهم می‌کند.

_با توجه به کاهش هزینه مواد اولیه باکس پوچ متالایز 3 لایه در مقایسه با بسته بندی هایی همچون بطری و قوطی، با مزایای بیشتری دارد.

_استفاده چندین باره از پاکت.

_چاپ پذیری مناسب.

 

 

موارد مصرف پاکت های باکس پوچ

جمع بندی

زیپ پک انواع مختلف پاکت را مانند باکس پوچ به صورت سایز بندی و رنگ بندی عمومی در اختیار شما قرار داده است که به راحتی میتوانید در سایت با بهترین کیفیت خرید کنید.

parsineweb
parsineweb

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋