m.moein yazdi

m.moein yazdi

پاکت بسته بندی مخصوص غذای حیوانات

 

 

برای بسته بندی غذای حیوانات ابتدا احتیاج است، خصوصیات و محتویات غذای حیوانات را بررسی کنیم، سپس به پاکت بسته بندی مخصوص غذای حیوانات بپردازیم.

پیدایش غذای حیوانات خانگی

زمانی بود که سگ­ها از خرده ریزه های سفره انسانی تغذیه می شدند و اگر استخوانی از قصابی گیر آنها می­آمد، با خوشحال تمام جشن می گرفتند. گربه ها نیز با استفاده از شیر، پوست و سر ماهی تغذیه می شدند. گربه ها به گرفتن موش و پرندگان محیط اطراف مشغول بودند تا باقیمانده نیاز روزانه شان را فراهم کنند. امروزه همه چیز متفاوت است. قسمت قابل توجهی از آنها غذای روزمره شان را به صورت خوراک حیوانات خانگی مصرف می کنند.

انواع مواد خوراکی

افزایش دانش ما به صورت ثابت موجب تصفیه دیدگاه متخصصین تغذیه و جلب توجه آنها به جیره های ایده آل شده است. به زحمت می توان جیره های ایده آل را بدون دستورزی های لازمه با استفاده از تکنولوژی به دست آورد. گفته می­شود حیوانات خانگی که به جیره های خاصی از قبیل جیره­ های کم پروتئین یا کم چربی تغذیه می شوند، ممکن است جیره های خانگی را به جیره های تجاری (که انواع آن در بازار با نام های تجاری مختلف در دسترس است) ترجیح دهند. غذای خورده شده ولو اینکه ایده آل نباشد، به مراتب بهتر از غذای ایده آلی است که در ظرفش باقی بماند و حیوان آن را نخورد. به این ترتیب غذای حیوانات خانگی را به دو دسته غذاهای «خانگی» و «مصنوعی» تقسیم می کنند.

غذاهای خانگی

در شرایط وحش، حیوانات به مصرف مواد خام و فراوری نشده می پردازند. باید توجه داشت که در این زمینه غلو بیش از اندازه نشود. آنها غذاهای قابل مصرف از قبیل خرده گوشت، کبد، کلیه ها و امثال آن و در کنار آن مواد غیر قابل مصرف برای انسان از قبیل استخوان ها، مغز، پوست، روده و محتویات روده را مصرف می­کنند و در نتیجه جیره مصرفی آنها متوازن می شود. بدیهی است که نمی توان لاشه کامل حیوانات را به آنها داد. ولی مصرف گوشت و استخوان آنها یک جیره کاملاً طبیعی را برایشان فراهم می سازد. اگرچه اغلب مردم تنها به دادن استخوان به سگ­هاشان مبادرت می کنند.

غذاهای آماده موجود در پاکت های غذای حیوانات

بدون استثنا، تمامی غذاهای آماده، ابتدا فراوری می شوند و در نتیجه فراوری، مواد مغذی آنها به درجات متفاوتی از بین می رود ولی کارخانجات تهیه غذاهای آماده، این تخریب را مورد توجه قرار داده و به جبران آن می پردازند. غذاهای آماده در انواع مارک­ها و برچسب ها در بازار وجود دارند.  آنها را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

الف- «غذای کامل». که جیره متوازن و کاملی است که به تنهایی تمامی نیازهای حیوان را برطرف می سازد. آنها مواد مغذی ضروری حیوان را در نسبت­های صحیح دارند. معمولاً نسبت مواد مغذی به یک دیگر و نسبت آنها به انرژی جیره در نظر گرفته می شود.

ب- «غذای مکمل». پیش مخلوط­هایی که از نظر تغذیه ای غیر متوازن هستند و مصرف آنها مستلزم استفاده از مواد خوراکی دیگری است تا مجموع آنها غذای کامل و متوازنی را برای حیوان خانگی فراهم سازد. اغلب تیمارهایی که بر سر ماده خوراکی فوق آورده شده، در برچسب آنها قید شده و در ضمن ذکر می شود که این نوع غذای آماده را به تنهایی در جیره حیوان مصرف نکنند.

غذای گربه

غذای کنسروی و مرطوب به شکل های مختلف مانند چانک (تکه های گوشت در آب)، پوچ، سوپ، پته و … موجود هستند که درصد بیشتری از این نوع غذا را آب تشکیل می دهد و برای سلامتی گربه بسیار مفید است. گربه ها معمولا در مقایسه با سگ ها آب کمتری می نوشند و غذای کنسروی آب مورد نیاز بدن گربه را تامین می نماید تا دچار مشکلات گوارشی و مجاری اداری و کلیوی نگردد.

 

طرز تهیه غذای گربه

غذای خشک گربه با ترکیب مواد اولیه خشک و مرطوب و تبدیل آن به یک خمیر یکدست شروع می شود. در فرآیند اکستروژن (روش تهیه غذای خشک)، خمیر تحت فشار گرم می شود. سپس از طریق یک ماشین قالبندی که دانه های غذای خشک (کیبل ها) را می برد، شکل داده می شود. اندازه و شکل دانه ها با توجه به مشخصات محصول متفاوت است. دانه ها بعد از خشک و خنک شدن داخل بسته بندی قرار می گیرند و روانه فروشگاه ها می شوند.

مزایای غذاهای بسته بندی شده برای گربه

غذای خشک یک غذای کامل است. غذای خشک گربه دارای ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز گربه هاست. این مواد به غذای خشک گربه اضافه می گردد تا ضامن سلامتی گربه باشد. برخی از مواد ضروری و مورد نیاز گربه ها مانند تورین به طور طبیعی و با خوردن غذاهای خانگی در بدن گربه تولید نمی شوند.

مزایای غذاهای بسته بندی شده برای سگ

1. افزایش سلامتی، شادابی و طول عمر مفید سگ

2. افزایش سلامتی دهان و دندان سگ

3. رساندن ویتامین ها و مواد مغذی به بدن سگ

 

پاکت بسته بندی مخصوص غذای حیوانات

پاکت بسته‌بندی غذای حیوانات محصولی مقاوم و بی نظیر برای نگهداری مواد غذایی در برابر فاسد شدن است،

با توجه به این که غذای حیوانات دارای تاریخ انقضا و فاسد شدن هستند، پس انتخاب پاکت مناسب نقش موثری در نگهداری غذای حیوانات دارد.

در زمان تولید بسته‌بندی غذای حیوانات دو فاکتور مهم و قابل توجه باید رعایت شود، اول قالب و بدنه پاکت و دوم نحوه باز و بسته شده درب پاکت.خصوصیات پاکت بسته بندی مخصوص غذای حیوانات

افزایش ماندگاری  غذای حیوانات

جلوگیری از فساد غذای حیوانات

پاکت بسته بندی مخصوص غذای حیوانات

با توجه به توضیحات بالا و افزایش روز به روز بازار مصرف کننده، بسته بندی پاکت زیپ دار مقرون به صرفه ترین و بهترین انتخاب میباشد.

پاکت های پیشنهادی

پاکت باکس پوچ

 

پاکت بغل گاست

 

دیگر پیشنهاد های ما پاکت های ایستاده زیپ دار میباشند که همه پاکت های بسته بندی مخصوص غذای حیوانات میباشد.

پاکت بسته بندی

امروزه با توجه به رشد بسته بندی و آگاهی چندین برابر مصرف کننده کیفیت حرف اول را میزند.

شما بهترین کیفیت را تولید یا تأمین کنید ولی در ساخت فضای بصری عملکرد مثبتی نداشته باشید نتیجه عالی به دست نمیاورید.

پس داشتن یک پاکت بسته بندی مخصوص غذای حیوانات چه در بحث ساخت فضای بصری چه در فروش بیشتر تأثیر بسیار چشم گیری دارد.

با توجه به توضیحات بالا و با توجه به رشد بسته بندی و وجود نمونه های فراوان، نمونه‌های بی‌نظیر و باکیفیتی از پاکت در زیپ پک موجود میباشد.

 

 

m.moein yazdi
m.moein yazdi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋