محمد حسام آبدارباشی

محمد حسام آبدارباشی

توسط ۱ نفر دنبال می شود

وقتی جذابیت و زیبایی در پاکت خلاصه میشود!

 

سلام به همگی. اسم من حسامه و اینجام تا براتون بنویسم. امروز قراره با همدیگه با یه پاکت شیک و جذاب آشنا بشیم. پاکتی که خیلی وقته دل خیلیا رو بده از جمله خود من. حالا شاید با خودتون بپرسید چرا حالا پاکت؟ مگه پاکتم دل بری میکنه؟ خاب بیایید تا بهتون بگم.

چند وقت پیش وقتی داشتم داخل یه هایپر مارکت قدم میزدم و خرید میکردم یه پاکت خیلی خوشگل به چشمم خورد. نزدیک تر رفتم تا ببینم دقیقا چیه. رنگش و بسته بندیش خیلی شیک بود. طی تحقیقاتی که داشتم و یه چرخ زدن توی اینترنت فهمیدم که اسم این پاکت در واقع پاکت رنگی باکس پوچ هست.

معرفی پاکت رنگی باکس پوچ

پاکت رنگی باکس پوچ در واقع یه پاکت بسته بندی که جزو پرطرفدار ترینا به حساب میاد. باکس پوچ رنگی یه پاکت سه لایس که دو تا لایه بیرون و یه لایه داخلش داره.  باکس پوچ رنگی دارای ته صافی هستش که باعث می شه روی قفسه یا هر جایی که قراره به صورت عمودی بایسته. این یکی از ماهرانه ترین ویژگی هایی که پاکت باکس پوچ رنگی و دیگر انواعش دارن.

این پاکت توی رنگای مختلفی تولید میشه که میتونین بسته به سلیقتون هر کدوم که خواستید رو انتخاب کنین و داشته باشین. ناگفته نمونه که این پاکت یه زیپ جیبی داره. از این زیپ جیبی میتونین برای باز و بسته کردن پاکت استفاده کنین. نوع طراحی پاکت طوریه که از نور آفتاب در امانه. همینطورم از ورود اکسیژن به داخل پاکت جلوگیری میکنه. 

پاکت باکس پوچ رنگی یک انتخاب مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال بسته بندی جذاب و کاربردی برای محصولاتشون هستن.

مزایای پاکت باکس پوچ رنگی

  • زیبایی و جذابیت: پاکت باکس پوچ رنگی با تنوع رنگی بالایی که داره، می تونه به محصولات شما زیبایی و جذابیت خاصی ببخشه.
  • استحکام و دوام: پاکت باکس پوچ رنگی از موادی ساخته شده که باعث استحکام و دوام بالای اون میشه.
  • مقاومت در برابر ضربه و پارگی: پاکت باکس پوچ رنگی به دلیل ساختار سه لایه اش ، در برابر ضربه و پارگی بسیار مقاومه.
  • قابلیت چاپ: پاکت باکس پوچ رنگی قابلیت چاپ بالایی داره و می تونین هر چی که بخواین روش چاپ کنین.

پاکت باکس پوچ رنگی چه کاربرد هایی داره؟

  • بسته بندی محصولات غذایی: پاکت های باکس پوچ رنگی برای بسته بندی محصولات غذایی مثل خشکبار، حبوبات، ادویه جات، و غیره استفاده می شه. این پاکت ها می تونن باعث جذابیت بیشتر محصولات غذایی شما بشن.
  • بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی: پاکت های باکس پوچ رنگی برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی مانند لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، و غیره استفاده می شوند. این پاکت ها می توانند باعث زیبایی و جذابیت بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی شما شوند.
  • بسته بندی محصولات صنعتی: پاکت های باکس پوچ رنگی برای بسته بندی محصولات صنعتی مانند قطعات یدکی، تجهیزات، و غیره استفاده می شوند. این پاکت ها می توانند باعث محافظت بهتر از محصولات صنعتی شما شوند.

خاب امیدوارم که تونسته باشم کمکتون کنم که این پاکت زیبا و کاربردی رو بشناسین. اگه تصمیم دارین که این پاکتو بخرین. پیشنهاد من به شما خرید از فروشگاه باکس پوچ هست.

چرا فروشگاه باکس پوچ؟

 

این فروشگاه چند ساله که فعالیتش رو توی زمینه پاکت های بسته بندی شروع کرده. پاکت هایی که داخل سایتشون به فروش میره از نوع پاکتای باکس پوچ هستن که برای مثال میتونم بهتون پاکت باکس پوچ رنگی رو مثال بزنم که تقریبا میشه گفت پر طرفدارترین پاکت بسته بندیه.

مجموعه سامان پک از سال ۱۳۷۹ تا به امروز در زمینه طراحی ,چاپ و تولید انواع پاکت های بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی در بازار تهران فعالیت داشته و همیشه با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا پیشروی کرده است ، تا بهترین خدمات را در زمینه بسته بندی و برندسازی به مشتریان خود ارایه بده.

محمد حسام آبدارباشی
محمد حسام آبدارباشی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋