یاسئومی

یاسئومی

خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک
توسط ۳ نفر دنبال می شود

20 راه برای افزایش سرعت وب سایت در سال 2022 - یاسئومی

 

فکر می کنید افزایش سرعت وب سایت شما مهم نیست؟

اشتباه بزرگ.

یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه نتیجه می دهد:

11٪ بازدید صفحه کمتر

کاهش 16 درصدی رضایت مشتری

7 درصد ضرر در تبدیل

چند ثانیه بیشتر برای بارگذاری سایت شما تأثیر منفی بر توانایی شما در جذب بازدیدکنندگان و فروش دارد.

دور زدن آن وجود ندارد

این بدان معنی است که داشتن یک سایت سریع ضروری است – نه فقط برای رتبه بندی خوب در گوگل، بلکه برای بالا نگه داشتن سود نهایی شما.

 

چگونه بهینه سازی سرعت وب سایت بر تبدیل ها تأثیر می گذارد؟

سایت های کند تبدیل ها را از بین می برند. و هرگز نمی تواند بهبود یابد.

در واقع، 47 درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند که وب سایت ها در دو ثانیه یا کمتر بارگذاری شوند. و 40٪ صفحه ای را که سه ثانیه یا بیشتر طول می کشد رها می کنند.

اگر بارگذاری سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان خود را قبل از اینکه به سایت شما بیایند از دست می دهید.

بله شما آن را درست خواندید.

این به تنهایی ضربه بزرگی به تبدیل های بالقوه شما است.

و برای بازدیدکنندگانی که تصمیم می‌گیرند در اطراف خود بمانند، زمان کند بارگیری شما می‌تواند آنها را از بازگشت در آینده باز دارد. در یک نظرسنجی، 79 درصد از مشتریان گفتند که به سایتی با عملکرد ضعیف بازنخواهند گشت.

در همان نظرسنجی، 52٪ از خریداران گفتند که بارگذاری سریع صفحه برای وفاداری سایت آنها مهم است و 44٪ گفتند که آنها تجربیات ضعیف سایت را به دوستان خود می گویند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که تاخیر یک ثانیه ای می تواند رضایت مشتری را تا حدود 16 درصد کاهش دهد.

یکی از بهترین نمونه‌های آن، بهبود تبدیل و درآمد والمارت پس از خدمات افزایش سرعت سایت است.

در طول تجزیه و تحلیل اولیه خود، آنها دریافتند که بازدیدکنندگانی که تبدیل می‌کنند، صفحاتی را دریافت کرده‌اند که دو برابر سریع‌تر از بازدیدکنندگانی که تبدیل نکرده‌اند، بارگذاری می‌شوند.

این نشان می‌دهد که هر چه یک صفحه سریع‌تر باشد، احتمال خرید بازدیدکننده بیشتر است.

والمارت در پایان بهینه سازی سرعت وب سایت خود نتایج زیر را گزارش کرد:

به ازای هر یک ثانیه بهبود سرعت سایت، آنها تا 2 درصد افزایش در تبدیل را تجربه کردند.

به ازای هر 100 میلی‌ثانیه بهبود، درآمد آنها تا 1 درصد افزایش یافت.

در مطالعه دیگری، رابطه بین زمان بارگذاری و نرخ تبدیل، کاهش 25 درصدی نرخ تبدیل را تنها با یک ثانیه بیشتر از زمان بارگذاری نشان داد.

واضح است که تلاش برای افزایش سرعت سایت شما - حتی یک ثانیه - می تواند تأثیر زیادی بر تبدیل داشته باشد.

 

چگونه سرعت وب سایت شما بر روی دید تأثیر می گذارد

اکنون که Google هنگام رتبه‌بندی سایت‌ها سرعت را در نظر می‌گیرد، زمان بارگذاری شما نیز می‌تواند در وهله اول بر اینکه کاربران به راحتی شما را پیدا کنند نیز تأثیر می‌گذارد.

این به ویژه در حال حاضر صادق است که آن را در حال انتشار شاخص موبایل اول خود است.

شما در مورد این درست شنیده اید؟

از دسامبر 2017، موتور جستجو رتبه بندی تمام نتایج جستجو را بر اساس نسخه های تلفن همراه صفحات آغاز کرده است.

تعداد جستجوهای موبایلی برای اولین بار در سال 2015 از جستجوهای دسکتاپ بیشتر بود و سهم آن از جستجوی کلی همچنان در حال رشد است.

این بدان معناست که به نفع گوگل است که نتایج جستجوی خود را به کاربران تلفن همراه ارائه دهد. آن‌ها نمی‌خواهند کاربران خود را به سایت‌هایی هدایت کنند که در دستگاه‌هایشان بارگیری یا عملکرد خوبی ندارند.

در نتیجه، تجربه کاربر تلفن همراه اکنون نقش مهمی در رتبه بندی جستجو ایفا می کند - حتی در نتایج جستجوی دسکتاپ.

این دقیقا برعکس نحوه عملکرد این شاخص است.

تجربه کاربری مدت‌هاست که عاملی در رتبه‌بندی بوده است، اما قبل از این تغییر، فقط تجربه دسکتاپ را در نظر می‌گرفت. بنابراین حتی اگر یک سایت تجربه تلفن همراه ضعیفی را ارائه می‌کرد، باز هم در رتبه‌بندی در صفحه یک بود.

موضوع دیگه این نیست.

اکنون، صفحات بر اساس تجربه ای که به کاربران تلفن همراه ارائه می دهند، ایندکس و رتبه بندی می شوند.

بنابراین اگر می‌خواهید رتبه‌بندی و دیده شدن خود را حفظ کنید (یا بهبود دهید)، لازم است بدانید که چگونه زمان بارگذاری وب‌سایت را کاهش دهید. شما باید سایتی داشته باشید که تجربه کاربری سریع و آسان را در هر مرورگر یا اندازه صفحه نمایش ارائه دهد.

 

چرا وب سایت من کند است؟

شما یک تست سرعت سایت انجام داده اید و متوجه شده اید که زمان بارگذاری شما بسیار کند است. (اگر نمی دانید چگونه تست سرعت سایت را انجام دهید، بعداً در این پست توضیح خواهم داد).

ممکن است دلایل متعددی وجود داشته باشد که زمان بارگذاری سایت شما عقب افتاده است. این می تواند هر چیزی از زمان بارگذاری سرور گرفته تا اندازه تصویر تا تعداد تغییر مسیرهایی که دارید باشد.

این بدان معناست که مجموعه کاملی از مراحل وجود دارد که می توانید برای بهبود سرعت صفحه بردارید. ما به 20 مورد از آنها نگاه خواهیم کرد. اما قبل از شروع عیب‌یابی برای بهبود عملکرد وب‌سایت، باید چیزی برای هدف داشته باشید.

بیایید نگاهی به زمان بارگذاری خوب در نظر بگیریم تا چیزی برای عکاسی به شما بدهیم.

 

زمان بارگذاری خوب صفحه چقدر است؟

قبل از شروع کار بر روی سرعت سایت خود، ایده خوبی است که هدفی را برای جایی که می خواهید تعیین کنید.

اگر مطمئن نیستید که سرعت صفحه قابل قبول چقدر است، می تواند دشوار باشد.

طبق گفته گوگل، بهترین تمرین سه ثانیه است. متأسفانه، بر اساس یافته‌های گزارش معیار اخیر آن، اکثر سایت‌ها به آن نزدیک نیستند.

گوگل در تجزیه و تحلیل 900000 صفحه فرود تبلیغات موبایلی در 126 کشور دریافت که 70 درصد از صفحات تجزیه و تحلیل شده نزدیک به هفت ثانیه طول می کشد تا محتوای بصری بالای صفحه نمایش داده شود.

از بین تمام صنایعی که آنها شامل می‌شوند، هیچ‌یک میانگینی حتی نزدیک به بهترین عملکرد توصیه‌شده سه ثانیه‌ای نداشتند.

میانگین زمانی که طول می کشد تا یک صفحه فرود تلفن همراه به طور کامل بارگیری شود 22 ثانیه است، اما اگر یک سایت تلفن همراه بیش از سه ثانیه طول بکشد تا بارگیری شود، 53 درصد از بازدیدها رها می شود.

به علاوه، با افزایش زمان بارگذاری صفحه از یک به ده ثانیه، احتمال پرش کاربر موبایل تا 123 درصد افزایش می‌یابد.

این به این معنی است که صاحبان سایت به طور کلی کارهای زیادی برای انجام دادن دارند تا سایت خود را در نظر گوگل بالاتر ببرند.

اما از جنبه مثبت، همچنین به این معنی است که اگر تلاش کنید تا سرعت سایت خود را به سطح قابل قبولی برسانید، از نظر تجربه کاربری بسیار جلوتر از همه چیز هستید.

همانطور که سایت خود را بهبود می بخشید، می توانید از توصیه ها و معیارهای Google برای تعیین اهداف و اندازه گیری عملکرد خود استفاده کنید.

به هر حال — به عنوان بزرگترین موتور جستجوی جهان، گوگل می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت شما داشته باشد. بنابراین استفاده از استانداردهای آنها به عنوان استاندارد شما هرگز ایده بدی نیست.

 

چگونه سرعت وب سایت خود را در سال 2019 افزایش دهیم؟

عوامل زیادی وجود دارند که بر مدت زمان بارگذاری هر صفحه در سایت شما تأثیر می گذارند، بنابراین مراحل مختلفی وجود دارد که می توانید برای افزایش سرعت و بهبود تجربه کاربری انجام دهید.

در این پست، ما بیش از 20 نکته و بهترین روشی را که می توانید برای کاهش زمان بارگذاری و بهبود عملکرد سایت خود استفاده کنید، مرور خواهیم کرد.

و اگر این عدد بسیار زیاد به نظر می رسد - نگران نباشید.

در حالی که همه این نکات می تواند به شما در بهبود سرعت سایت کمک کند، نیازی نیست امروز همه آنها را انجام دهید.

در واقع، اگر در گذشته روی سرعت سایت خود کار کرده اید، ممکن است سایت شما از قبل با برخی از این بهترین شیوه ها مطابقت داشته باشد.

 

با در نظر گرفتن آن، بیایید شروع کنیم

1. درخواست های HTTP را به حداقل برسانید

به گفته یاهو، 80 درصد از زمان بارگذاری یک صفحه وب صرف دانلود قسمت های مختلف صفحه مانند تصاویر، شیوه نامه ها و اسکریپت ها می شود.

یک درخواست HTTP برای هر یک از این عناصر ایجاد می شود، بنابراین هر چه اجزای داخل صفحه بیشتر باشد، زمان بیشتری برای ارائه صفحه طول می کشد.

اولین قدم برای به حداقل رساندن درخواست های خود این است که بفهمید سایت شما در حال حاضر چه تعداد تولید می کند تا به عنوان یک معیار از آن استفاده کنید.

اگر از Google Chrome استفاده می‌کنید، می‌توانید از ابزارهای توسعه‌دهنده مرورگر برای مشاهده تعداد درخواست‌های HTTP استفاده کنید.

روی صفحه‌ای که می‌خواهید آنالیز کنید کلیک راست کنید و روی «Inspect» کلیک کنید، سپس روی زبانه «Network» کلیک کنید. (اگر برگه "شبکه" را نمی بینید، ممکن است لازم باشد نوار کناری Developer Tools را با کشیدن حاشیه سمت چپ به سمت چپ گسترش دهید.)

ستون "Name" تمام فایل های موجود در صفحه را نشان می دهد، ستون "Size" اندازه هر فایل را نشان می دهد، و ستون "Time" نشان می دهد که چقدر طول می کشد تا هر فایل بارگذاری شود.

در گوشه سمت چپ پایین، تعداد کل درخواست‌هایی که سایت ارسال می‌کند را نیز مشاهده خواهید کرد.

کاهش این تعداد درخواست باعث افزایش سرعت سایت شما می شود، فایل های خود را بررسی کنید و ببینید آیا هیچ کدام غیر ضروری هستند یا خیر.

ممکن است بلافاصله متوجه چیزی نشوید، اما برخی از آنها احتمالاً نامزدهای اصلی برای ترکیب هستند - که در مراحل بعدی به آنها خواهیم رسید.

 

2. کوچک کردن و ترکیب فایل ها

اکنون که می دانید سایت شما چند درخواست دارد، می توانید روی کاهش این تعداد کار کنید. بهترین مکان برای شروع استفاده از فایل های HTML، CSS و جاوا اسکریپت است.

این فایل‌ها بسیار مهم هستند، زیرا ظاهر سایت شما را تعیین می‌کنند.

آنها همچنین به تعداد درخواست هایی که سایت شما هر بار که کاربر از آن بازدید می کند اضافه می کنند.

شما می توانید این تعداد را با "کوچک کردن" و ترکیب فایل های خود کاهش دهید. این باعث کاهش حجم هر فایل و همچنین تعداد کل فایل ها می شود.

این امر به ویژه در صورتی مهم است که از یک سازنده وب سایت قالب استفاده می کنید. اینها ساختن یک وب سایت را آسان می کنند، اما گاهی اوقات کدهای نامرتب ایجاد می کنند که می تواند سایت شما را به میزان قابل توجهی کند کند.

کوچک کردن یک فایل شامل حذف قالب بندی، فضای خالی و کد غیر ضروری است.

از آنجایی که هر کد غیرضروری به اندازه صفحه شما می افزاید، مهم است که فضاهای اضافی، شکستگی خطوط و تورفتگی را حذف کنید. این تضمین می کند که صفحات شما تا حد امکان نازک هستند.

ترکیب فایل ها دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. اگر سایت شما چندین فایل CSS و جاوا اسکریپت را اجرا می کند، می توانید آنها را در یک فایل ترکیب کنید.

راه‌های مختلفی برای کوچک‌سازی و ترکیب فایل‌ها وجود دارد، و اگر سایت شما روی وردپرس اجرا می‌شود، افزونه‌هایی مانند WP Rocket این فرآیند را نسبتاً ساده می‌کنند.

اگر این افزونه را نصب کرده‌اید، به تب “Static Files” بروید و فایل‌هایی را که می‌خواهید کوچک‌سازی و ترکیب کنید بررسی کنید.

این می تواند شامل فایل های HTML، CSS و جاوا اسکریپت و همچنین فونت های گوگل باشد.

سپس، برای تکمیل فرآیند، «ذخیره تغییرات» را بزنید. می‌توانید صفحه خود را مجدداً بارگیری کنید و دوباره به ابزارهای توسعه‌دهنده نگاه کنید تا تأثیر تغییرات خود را ببینید.

وقتی نوبت به وب سایت شما می رسد، لاغرتر بهتر است. هرچه عناصر کمتری در یک صفحه وجود داشته باشد، مرورگر به درخواست‌های HTTP کمتری نیاز دارد تا صفحه را رندر کند - و سریع‌تر بارگذاری می‌شود.

 

3. از بارگذاری ناهمزمان برای فایل های CSS و جاوا اسکریپت استفاده کنید

هنگامی که برخی از فایل‌های خود را کوچک و ترکیب کردید، می‌توانید نحوه بارگذاری آن‌ها در صفحات خود را نیز بهینه کنید.

اسکریپت هایی مانند CSS و JavaScript را می توان به دو روش مختلف بارگذاری کرد: همزمان یا ناهمزمان.

اگر اسکریپت های شما به صورت همزمان بارگیری می شوند، هر بار به ترتیبی که در صفحه ظاهر می شوند، بارگذاری می شوند. از طرف دیگر، اگر اسکریپت های شما به صورت ناهمزمان بارگذاری شوند، برخی از آنها به طور همزمان بارگذاری می شوند.

بارگیری فایل ها به صورت ناهمزمان می تواند سرعت صفحات شما را افزایش دهد زیرا وقتی مرورگر صفحه ای را بارگذاری می کند، از بالا به پایین حرکت می کند.

اگر به یک فایل CSS یا جاوا اسکریپت برسد که ناهمزمان نباشد، تا زمانی که آن فایل خاص را به طور کامل بارگیری نکند، بارگیری متوقف می شود. اگر همان فایل ناهمزمان بود، مرورگر می‌تواند به بارگیری عناصر دیگر در صفحه به طور همزمان ادامه دهد.

با استفاده از همان برگه «Static Files» افزونه WP Rocket، گزینه‌های کنار «Render-blocking CSS/JS» را علامت بزنید.

روی "ذخیره تغییرات" کلیک کنید، سپس سایت خود را تست کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی بارگیری می شود.

 

4. بارگذاری جاوا اسکریپت را به تعویق بیندازید

به تعویق انداختن یک فایل به معنای جلوگیری از بارگذاری آن تا زمانی که عناصر دیگر بارگذاری شوند، می باشد. اگر فایل‌های بزرگ‌تر مانند جاوا اسکریپت را به تعویق بیندازید، مطمئن می‌شوید که بقیه محتوای شما می‌تواند بدون تاخیر بارگیری شود.

اگر سایت وردپرسی دارید، می توانید از افزونه WP Rocket که در بالا ذکر شد استفاده کنید تا به راحتی بارگذاری جاوا اسکریپت به تعویق افتاده را فعال کنید. به سادگی کادر کنار «بارگیری فایل‌های JS به تعویق افتاده» را علامت بزنید و آماده هستید.

اگر یک سایت HTML دارید، باید با یک فایل جاوا اسکریپت خارجی درست قبل از تگ تماس بگیرید که چیزی شبیه به این است:

برای اطلاعات بیشتر، این آموزش در مورد به تعویق انداختن بارگذاری جاوا اسکریپت را بررسی کنید.

 

5. زمان تا بایت اول را به حداقل برسانید

علاوه بر مدت زمانی که طول می کشد تا صفحه شما به طور کامل بارگذاری شود، می خواهید به مدت زمانی که برای شروع بارگذاری طول می کشد نیز نگاهی بیندازید.

Time to first byte یا TTFB مدت زمانی است که مرورگر باید قبل از دریافت اولین بایت داده از سرور منتظر بماند. گوگل TTFB کمتر از 200 میلی ثانیه را توصیه می کند.

بر خلاف بسیاری از فاکتورهای عملکرد فرانت اند که اکثر صاحبان سایت روی آنها تمرکز می کنند، این یک نگرانی سمت سرور است.

هنگامی که کاربر از سایت شما بازدید می کند، مرورگر او درخواست HTTP را به سروری که آن را میزبانی می کند ارسال می کند. سه مرحله وجود دارد که باید بین آن درخواست اولیه و اولین بایت داده اتفاق بیفتد:

  • جستجوی DNS
  • پردازش سرور
  • واکنش

با استفاده از ابزارهای برنامه‌نویس Chrome یا ابزار شخص ثالث، می‌توانید ببینید که این فرآیند برای سایت شما چقدر طول می‌کشد.

اگر از ابزارهای برنامه‌نویس استفاده می‌کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که زمان پاسخ‌دهی می‌تواند تحت تأثیر اتصال اینترنت شما قرار بگیرد. بنابراین هرچه سرعت اتصال شما کمتر باشد، پاسخ سرور شما کندتر ظاهر می شود.

برای دسترسی به این اطلاعات در Developer Tools، روی برگه «Network» کلیک کنید و ماوس را روی آیتم بالایی در ستون «Waterfall» قرار دهید.

شما همچنین می توانید از هر تعداد ابزار شخص ثالث رایگان مانند WebPageTest برای تست سایت خود از یک مرکز داده استفاده کنید.

اگر TTFB شما کمتر از 200 میلی‌ثانیه است، در وضعیت خوبی هستید.

اگر نه، ممکن است چند مشکل مختلف در ریشه وجود داشته باشد.

به طور کلی، بیشتر مشکلات مربوط به TTFB کند ناشی از مشکلات شبکه، ایجاد محتوای پویا، پیکربندی وب سرور و ترافیک است.

از بین این چهار عامل، شما بر دو عامل کنترل دارید: ایجاد محتوای پویا و پیکربندی سرور.

برخلاف صفحات استاتیک، سرور باید قبل از پاسخ دادن، یک فایل پویا بسازد.

اگر سایت وردپرسی دارید، صفحات شما به احتمال زیاد پویا هستند. این بدان معنی است که آنها باید قبل از تحویل با یک پایگاه داده با PHP "ساخت" شوند.

می‌توانید با فعال کردن حافظه پنهان، زمان لازم را کاهش دهید - که در عرض یک دقیقه به آن خواهیم رسید.

 

6. زمان پاسخگویی سرور را کاهش دهید

یکی از بزرگترین عوامل در سرعت بارگیری صفحه شما، مدت زمانی است که جستجوی DNS شما طول می کشد.

DNS یا سیستم نام دامنه، سروری با پایگاه داده ای از آدرس های IP و نام های میزبان مرتبط با آنها است. هنگامی که یک کاربر URL را در مرورگر خود تایپ می کند، سرور DNS چیزی است که آن URL را به آدرس IP که مکان آن را به صورت آنلاین نشان می دهد ترجمه می کند.

بنابراین، جستجوی DNS، فرآیند یافتن یک رکورد DNS خاص است. شما می توانید آن را به عنوان کامپیوتر شما در جستجوی شماره ای در دفترچه تلفن در نظر بگیرید.

برای مثال، فرض کنید می‌خواستید از URL ubnt.com بازدید کنید. شما باید این را در مرورگر خود تایپ کنید - اما این برای رایانه شما بسیار کم است.

ISP شما یک جستجوی DNS برای یافتن آدرس IP مرتبط با آن URL انجام می دهد.

یک آدرس IP مانند 52.40.57.158.443 دریافت می کند که به آن می گوید سایت مورد نظر خود را کجا پیدا کند. این مرحله از نیاز کاربران به حفظ رشته های طولانی اعداد برای دسترسی به اطلاعات آنلاین جلوگیری می کند.

مدت زمانی که این مرحله طول می کشد بستگی به سرعت ارائه دهنده DNS شما دارد. اگر نه، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به یک ارائه دهنده DNS سریعتر بروید.

می‌توانید این گزارش مقایسه سرعت DNS را که ماهانه به‌روزرسانی می‌شود، بررسی کنید تا ایده‌ای درباره مکان‌هایی که ارائه‌دهنده شما روی هم می‌گذارد، داشته باشید و ببینید کدام ارائه‌دهنده سرعت بالاتری ارائه می‌دهند.

اگر از یک DNS کند استفاده می کنید، این زمان طول می کشد تا مرورگرها سایت شما را پیدا کنند. تغییر به یک ارائه دهنده DNS سریعتر می تواند روند را سرعت بخشد.

 

7. گزینه میزبانی مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید

اکثر صاحبان سایت های جدید ارزان ترین گزینه ممکن را برای میزبانی انتخاب می کنند. در حالی که این اغلب در ابتدا کافی است، به محض اینکه شروع به دریافت ترافیک بیشتر کردید، احتمالاً باید آن را ارتقا دهید. در مورد هاست خود کوتاهی نکنید، یکی را تهیه کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید. مجموعه ای عالی از بررسی ها در مورد بهترین میزبان های وب در اینجا وجود دارد.

وقتی به میزبانی نگاه می کنید، سه گزینه مختلف دارید:

  • هاست اشتراکی
  • میزبانی VPS
  • سرور اختصاصی

هاست اشتراکی ارزان ترین گزینه است و اغلب می توانید آن را با حدود پنج دلار در ماه دریافت کنید. در حالی که برای سایت های کم ترافیک خوب است، میزبانی اشتراکی برای همگام شدن با افزایش ترافیک و سایت های با حجم بالا مشکل دارد. و ممکن است سایت شما تحت تاثیر افزایش ترافیک سایت های دیگر با استفاده از سرور مشابه شما قرار گیرد.

با میزبانی اشتراکی، منابع خاصی مانند CPU، فضای دیسک و RAM را با سایت های دیگری که روی همان سرور میزبانی می شوند به اشتراک می گذارید.

با میزبانی VPS، شما همچنان یک سرور را با سایت های دیگر به اشتراک می گذارید، اما بخش های اختصاصی خود را از منابع سرور دارید. این یک گزینه خوب در بین است. این سایت شما را در برابر هر کس دیگری روی سرور شما بدون هزینه ای که برای هاست اختصاصی لازم است محافظت می کند.

KeyCDN این را با استفاده از قیاس زندگی در آپارتمان در مقابل زندگی در کاندو توضیح می دهد.

وقتی در یک آپارتمان زندگی می کنید، امکانات خاصی مانند اتاق های خشکشویی و پارکینگ را به اشتراک می گذارید و به تیم تعمیر و نگهداری ساختمان دسترسی دارید.

از طرف دیگر، وقتی در یک کاندو زندگی می کنید، از فضاهای مشترک استفاده نمی کنید و مسئولیت تعمیرات و نگهداری خاصی بر عهده شماست. همچنین ساکنان کمتری در ساختمان هستند.

پس می توانید به هاست اختصاصی به عنوان صاحب خانه نگاه کنید. شما منابع را با هیچ کس دیگری به اشتراک نمی گذارید و مسئولیت تمام تعمیر و نگهداری بر عهده شماست.

با یک سرور اختصاصی، فضای بسیار بیشتری در اختیار دارید – اما همچنین کارهای بیشتری برای انجام تنظیمات و تنظیمات فنی دارید.

اگر به تعداد زیادی فضا نیاز دارید و می خواهید کنترل کاملی بر میزبانی خود داشته باشید، این بهترین گزینه است.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، هرچند، این گران ترین گزینه است.

اگر در نقطه ای هستید که سطح ترافیک شما زمان پاسخگویی سرور شما را کاهش می دهد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که از میزبانی اشتراکی به VPS یا از VPS به یک سرور اختصاصی تغییر دهید.

 

8. ممیزی فشرده سازی را اجرا کنید

این به نفع شماست که فایل های خود را به کوچکترین شکل ممکن برسانید، بدون اینکه کیفیت را به خطر بیندازید. هرچه فایل‌های شما کوچک‌تر باشد، سریع‌تر بارگذاری می‌شوند - و زمان بارگذاری کلی شما کمتر می‌شود.

صفحات با تعداد زیادی تصاویر و محتوای دیگر اغلب ممکن است بیش از 100 کیلوبایت حجم داشته باشند. در نتیجه، حجم آن‌ها و دانلود کند هستند.

می‌توانید با فشرده‌سازی زمان‌های دانلود سرعت آن‌ها را افزایش دهید.

برای درک اینکه چگونه فشرده سازی می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد، می توانید از GIDNetwork برای اجرای ممیزی فشرده سازی استفاده کنید.

فقط URL خود را وارد کنید و روی "بررسی" کلیک کنید. اگر صفحه‌ای که وارد می‌کنید فشرده نشده باشد، چیزی شبیه به این را خواهید دید:

این به شما می گوید که اندازه صفحه شما فشرده نشده است، که بعداً می توانید از آن به عنوان یک معیار برای اندازه گیری نتایج فشرده سازی استفاده کنید.

در زیر آن، تجزیه و تحلیلی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد با استفاده از ابزاری مانند Gzip (که در مرحله بعدی به آن خواهیم پرداخت) چقدر می توانید اندازه صفحه را از نظر اندازه و درصد کاهش دهید.

این فشرده سازی شامل HTML، CSS، جاوا اسکریپت، متن ساده و فایل های XML است.

 

9. فشرده سازی را فعال کنید

هرچه فایل های شما کوچکتر باشد، صفحات شما سریعتر بارگذاری می شوند. فشرده‌سازی فایل‌ها یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کاهش زمان بارگذاری است و امروزه فعال کردن فشرده‌سازی با Gzip به عنوان یک روش استاندارد در نظر گرفته می‌شود.

Gzip یک فرمت فایل و برنامه نرم افزاری است که اساسا رشته هایی از کدهای مشابه را در فایل های متنی شما قرار می دهد، سپس به طور موقت آنها را جایگزین می کند تا فایل ها کوچکتر شوند.

این به خوبی با CSS و HTML کار می کند، زیرا این فایل ها معمولا دارای کد و فضای خالی تکراری هستند.

اکثر وب سرورها می‌توانند فایل‌ها را قبل از ارسال برای دانلود با فرمت Gzip فشرده کنند، یا با تماس با ماژول شخص ثالث یا با استفاده از روال‌های داخلی. به گفته یاهو، این می تواند زمان دانلود را تا حدود 70 درصد کاهش دهد.

و از آنجایی که 90 درصد از ترافیک اینترنت امروزی از طریق مرورگرهایی که از Gzip پشتیبانی می‌کنند، عبور می‌کند، این یک گزینه عالی برای افزایش سرعت سایت شما است.

اگر مطمئن نیستید که سایت شما Gzip را فعال کرده است، می توانید از checkgzipcompression.com برای مشاهده استفاده کنید. فقط URL سایت خود را وارد کنید، و اگر Gzip را فعال کرده باشید، چیزی شبیه به این خواهید دید:

با این حال، اگر Gzip را فعال نکرده‌اید، می‌خواهید این مشکل را در اسرع وقت برطرف کنید.

اگر سایت شما بر روی وردپرس اجرا می شود، هر دو افزونه WP Rocket و W3 Total Cache از فعال کردن Gzip پشتیبانی می کنند.

در W3 Total Cache، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کادر کنار «فعال کردن فشرده‌سازی HTTP (gzip) را علامت بزنید.

با این حال، اگر یک سایت HTML ثابت دارید، باید Gzip را در فایل htaccess. خود فعال کنید. کد دقیقی که شما نیاز دارید بستگی به سرور شما دارد، اما اگر سایت شما برای مثال روی آپاچی اجرا شود، به نظر می رسد:

همچنین نسخه مشابهی از کدهای لازم برای سرورهای NGINX وجود دارد.

 

10. کش مرورگر را فعال کنید

هنگامی که از یک وب سایت بازدید می کنید، عناصر صفحه ای که بازدید می کنید در هارد دیسک شما در یک کش یا حافظه موقت ذخیره می شوند.

این بدان معنی است که دفعه بعد که از سایت بازدید می کنید، مرورگر شما می تواند صفحه را بدون ارسال درخواست HTTP دیگری به سرور بارگیری کند.

در اینجا نحوه توضیح Tenni Theurer، که قبلاً از یاهو بود، آن را توضیح می دهد:

اولین باری که شخصی به وب سایت شما می آید، قبل از اینکه بتواند از صفحه شما استفاده کند، باید سند HTML، شیوه نامه ها، فایل های جاوا اسکریپت و تصاویر را دانلود کند. این ممکن است 30 مؤلفه و 2.4 ثانیه باشد.

هنگامی که صفحه بارگیری شد و اجزای مختلف در حافظه پنهان کاربر ذخیره شدند، برای بازدیدهای بعدی فقط چند مؤلفه باید دانلود شوند.

در آزمایش Theurer، این فقط سه جزء و 0.9 ثانیه بود که تقریباً 2 ثانیه از زمان بارگذاری کاهش یافت.

Theurer می گوید که 40-60٪ از بازدیدکنندگان روزانه سایت شما با حافظه پنهان خالی وارد می شوند، بنابراین بسیار مهم است که صفحه خود را برای این بازدیدکنندگانی که برای اولین بار بازدید می کنند سریع کنید. اما فعال کردن حافظه پنهان می تواند زمان قابل توجهی از بازدیدکنندگان بازگشتی را کاهش دهد و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

نحوه تنظیم کش بستگی به این دارد که سایت خود را با وردپرس یا HTML ایستا اجرا کنید.

با W3 Total Cache سرعت وب سایت خود را در وردپرس افزایش دهید

اگر یک سایت وردپرسی دارید، می توانید از افزونه ای مانند W3 Total Cache استفاده کنید تا به راحتی کش را فعال کنید.

پس از نصب آن، در قسمت «تنظیمات عمومی» به «حافظه پنهان صفحه» بروید و کادر کنار «فعال کردن» را علامت بزنید.

این مرحله ساده به خودی خود باید عملکرد سایت را به شما افزایش دهد – اما کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید برای بهبود نتایج خود با این افزونه انجام دهید.

فعال کردن کش مرورگر به شما امکان می دهد نسخه کش شده سایت خود را در مرورگر بازدیدکننده ذخیره کنید. این بدان معناست که وقتی کاربر به سایت شما باز می گردد، سریعتر بارگذاری می شود.

می‌توانید این گزینه را با رفتن به تنظیمات عمومی > حافظه پنهان مرورگر و علامت زدن کادر کنار «فعال کردن» فعال کنید.

اگر از VPS یا سرور اختصاصی استفاده می‌کنید، می‌توانید برای افزایش سرعت عناصر پویا در سایت خود، ذخیره شی را نیز فعال کنید.

این ویژگی نیز تحت تنظیمات عمومی شما قرار دارد.

با این حال، اگر از یک سرور اشتراکی استفاده می کنید، بهتر است این گزینه را غیرفعال کنید. کش کردن اشیاء یک فرآیند فشرده منابع است و می تواند منجر به کاهش سرعت سایت شما شود - دقیقا برعکس آنچه می خواهید با افزونه انجام دهید.

هنگامی که تنظیمات خود را پیکربندی کردید، باید فوراً بهبودهایی را در زمان بارگذاری خود مشاهده کنید. W3 Total Cache ادعا می کند که کاربران آن 10 برابر پیشرفت در نتایج Google PageSpeed ​​و تا 80٪ در پهنای باند پس از پیکربندی کامل افزونه صرفه جویی کرده اند.

اگر سایت HTML ایستا دارید، می توانید کش کردن توسط در فایل htaccess. خود را فعال کنید.

می‌توانید خطوط کدی را اضافه کنید که به مرورگرها می‌گوید چه چیزی را در حافظه پنهان نگه دارند و چه مدت آن را ذخیره کنند، که چیزی شبیه به این خواهد بود:

این به شما امکان می دهد مدت زمانی را که می خواهید هر نوع فایل در حافظه پنهان یک بازدید کننده ذخیره شود، تنظیم کنید.

به طور کلی، منابع استاتیک باید حداقل یک هفته طول عمر کش داشته باشند. منابع شخص ثالث مانند تبلیغات یا ویجت ها باید حداقل یک روز طول عمر کش داشته باشند.

برای همه منابع قابل کش مانند فایل‌های جاوا اسکریپت و CSS، فایل‌های تصویری، فایل‌های رسانه‌ای، و فایل‌های پی‌دی‌اف، حافظه پنهان را حداقل بین یک هفته تا یک سال تنظیم کنید.

 

11. اندازه تصویر را کاهش دهید

تصاویر می توانند نقش مهمی در سرعت سایت شما داشته باشند. آنها اغلب فایل های بسیار بزرگی هستند که می توانند زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهند.

اما حذف کامل آنها یک گزینه نیست.

این را در نظر بگیرید: میانگین تبدیل وب سایت تجارت الکترونیک در حدود 1-3٪ است

اما این عدد برای برخی از سایت‌ها، مانند NatoMounts، می‌تواند تا 5 درصد افزایش پیدا کند - که میانگین نرخ تبدیل را در حدود پنج درصد مشاهده می‌کند که تقریباً 85 درصد از این تبدیل‌ها در تلفن همراه است.

یکی از بهترین راه‌ها برای رساندن نرخ تبدیل به این سطح، گنجاندن تعداد زیادی تصاویر مفید از محصول است. در یک نظرسنجی، 66 درصد از مصرف کنندگان گفتند که می خواهند قبل از خرید حداقل سه عکس محصول را ببینند.

این بدان معنی است که اگر می خواهید یک سایت تجارت الکترونیک موفق را راه اندازی کنید، تصاویر کاملاً ضروری هستند.

این همچنین به این معنی است که فشرده سازی تصویر بسیار مهم است - و این مهم است که آیا سایت شما دارای یک فروشگاه تجارت الکترونیک است یا خیر.

با ابزاری مانند Pingdom می‌توانید ببینید که تصاویر چقدر روی هر یک از صفحات خود تأثیر می‌گذارند. تست سرعت صفحه را اجرا کنید، سپس به «درخواست‌ها بر اساس نوع محتوا» نگاه کنید.

در این مثال می بینید که تصاویر بیش از 40 درصد از محتوای صفحه را تشکیل می دهند.

کاهش اندازه آنها احتمالاً می تواند تأثیر زیادی بر مدت زمان بارگذاری صفحه داشته باشد.

در واقع، در یک مطالعه، تغییر اندازه 22 مگابایت تصاویر به 300 کیلوبایت منجر به کاهش 70 درصدی زمان برای تعامل یا مدت زمانی که کاربر برای تعامل با یک سایت باید منتظر بماند، شد.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کاهش اندازه فایل‌های تصویر، برش دادن تصاویر به اندازه صحیح است. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک تصویر با عرض 570 پیکسل ظاهر شود، اندازه تصویر را به آن عرض تغییر دهید.

فقط تصویری با عرض 2000 پیکسل آپلود نکنید و پارامتر عرض را به اندازه دلخواهتان تنظیم کنید. برای این کار، صفحه شما باید تصویر کامل را بارگیری کند، سپس آن را به اندازه مناسب تنظیم کنید و صفحه شما را کندتر کند.

اگر از پارامتر عرض برای کوچکتر نشان دادن تصاویر در سایت خود استفاده می کنید، تغییر اندازه آن تصاویر باید در اولویت باشد. این یک راه آسان برای کاهش حجم کل هر صفحه است و می تواند تأثیر زیادی بر سرعت سایت شما داشته باشد.

در مرحله بعد، می توانید فایل های تصویری خود را با چند ابزار مختلف فشرده کنید.

اگر سایت شما بر روی وردپرس اجرا می شود، WP Smush یک گزینه عالی است.

کادر کنار «Automatically Smush my images on upload» را علامت بزنید و همه تصاویر جدید شما بدون یک ثانیه کار اضافی فشرده می شوند.

همچنین می توانید از این افزونه برای تغییر اندازه خودکار تمام فایل های جدیدی که آپلود می کنید استفاده کنید. حداکثر عرض و ارتفاع را تنظیم کنید، و هر تصویری که از آنها فراتر رود "مشکل" خواهد شد.

اگر از وردپرس استفاده نمی کنید، می توانید از ابزار غیر وردپرسی مانند Compressor.io استفاده کنید.

قبل از افزودن یک تصویر به سایت خود، آن را در این ابزار آپلود کنید و انتخاب کنید که فشرده سازی با اتلاف یا بدون اتلاف می خواهید.

(اگر مطمئن نیستید که کدام بهترین است، به خواندن ادامه دهید - فقط در یک دقیقه به آن خواهیم رسید.)

سپس، می‌توانید اطلاعات مربوط به کاهش حجم فایل را ببینید و بتوانید فایل جدید و کوچک‌تر را دانلود کنید.

پس از اینکه فایل تصویری جدید را ذخیره کردید، می توانید آن را در سایت خود آپلود کنید.

در مرحله بعد، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که از انواع فایل های مناسب برای هر تصویر استفاده می کنید. این ممکن است یک نگرانی جزئی به نظر برسد، اما انواع فایل‌هایی که استفاده می‌کنید می‌توانند بر اندازه هر فایل تأثیر بگذارند.

شما چند گزینه مختلف دارید و رایج ترین آنها JPG، PNG و GIF هستند.

JPG به طور کلی بهترین گزینه شما برای عکس است. از فشرده سازی با اتلاف استفاده می کند، به این معنی که برخی از داده های یک تصویر هنگام ذخیره در این فرمت از بین می روند.

این از دست دادن داده برای بینندگان در عکس‌ها غیرقابل تشخیص است، اما باعث می‌شود اندازه فایل کوچک‌تر از بسیاری از انواع فایل‌های تصویری باشد.

بنابراین اگر صفحاتی با تعداد زیادی عکس آپلود می کنید، مطمئن شوید که همه آنها JPG هستند می تواند زمان بارگذاری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، بدون اینکه به هیچ وجه بر ظاهر آنها تأثیر بگذارد.

از طرف دیگر PNG ها از فشرده سازی بدون تلفات استفاده می کنند. این بدان معنی است که وقتی یک تصویر را به صورت PNG ذخیره می کنید، هیچ داده ای را از دست نمی دهید و اندازه فایل حاصل بزرگتر از JPG است.

اگر نیاز به داشتن خطوط واضح و جزئیات واضح دارید، PNG راهی برای رفتن است. این بهترین گزینه برای لوگوها، اسکرین شات ها، لاین آرت و سایر گرافیک های دقیق است.

در نهایت، GIF ها فقط باید برای گرافیک های کوچک یا ساده کمتر از ۱۰×۱۰ پیکسل، یک پالت رنگی با ۳ رنگ یا کمتر، و برای تصاویر متحرک استفاده شوند.

هنگامی که اندازه ها و قالب های تصویر خود را درست انجام دادید، می توانید مطمئن شوید که کدی که برای پیاده سازی آنها استفاده می کنید نیز درست است. به ویژه، مطمئن شوید که از کدهای خالی src تصویر اجتناب کنید.

در HTML کد یک تصویر شامل موارد زیر است:

سپس روی «ایجاد منطقه کششی» کلیک کنید.

در اینجا، باید URL سرور اصلی خود و همچنین یک نام و برچسب برای منطقه کشش خود وارد کنید.

بعد از اینکه روی ایجاد کلیک کردید، یک URL برای CDN خود مانند cdn.yourdomain.netdna-cdn.com خواهید دید. این را در دفترچه یادداشت یا در جای دیگری که به راحتی در دسترس است کپی کنید. (چند دقیقه دیگر به آن نیاز خواهید داشت.)

در مرحله بعد، باید با کلیک کردن روی دکمه «مدیریت» در کنار منطقه کششی، یک «منطقه محتوا» ایجاد کنید. روی "تنظیمات" کلیک کنید و چندین زیر دامنه را در قسمت "دامنه های سفارشی" وارد کنید.

اینها معمولاً باید cdn.yourdomain.com، cdn1.yourdomain.com، cdn1.yourdomain.com، cdn3.yourdomain.com و غیره باشند.

(این فرمت نام‌گذاری یک روش استاندارد است و در صورت بروز مشکل یا نیاز به مشورت با یک توسعه‌دهنده، به راحتی قابل یادآوری است.)

می‌توانید حداکثر هفت دامنه سفارشی اضافه کنید، سپس روی «به‌روزرسانی» کلیک کنید.

سپس، باید CDN جدید خود را از طریق ویرایشگر DNS ارائه دهنده هاست خود به سایت خود اضافه کنید. مکان دقیق بسته به ارائه دهنده متفاوت است، اما در بیشتر موارد، می توانید ویرایشگر DNS را در منوی "Domains" خود پیدا کنید.

در Bluehost، این منو "Zone Editor" نامیده می شود. اگر از Bluehost استفاده می کنید، فیلدهای مورد نیاز شما به این شکل خواهد بود.

URL ارائه شده توسط MaxCDN را وارد کنید (کپی و جایگذاری شده از notepad)، نوع را روی "CNAME" و یکی از دامنه های CDN سفارشی که ایجاد کرده اید (مانند cdn.yourdomain.com) تنظیم کنید.

سپس، این روند را برای همه زیر دامنه های خود تکرار کنید.

تمام شدی!

و اگر می خواهید از Cloudflare استفاده کنید، این فرآیند حتی ساده تر است.

روی دکمه "ثبت نام" در صفحه اصلی آنها کلیک کنید، سپس یک حساب کاربری ایجاد کنید. دامنه خود را وارد کرده و روی «شروع اسکن» کلیک کنید.

این کار حدود یک دقیقه طول می‌کشد و تمام اطلاعات DNS شما از جمله زیر دامنه‌ها را ضبط می‌کند. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک را می خواهید فعال کنید.

طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس روی «پردازش و ادامه» کلیک کنید.

سپس، سرورهای نام Cloudflare را برای دامنه خود خواهید دید. در مرحله بعد، باید سرورهای نام دامنه خود را به روز کنید.

شما باید این کار را از طریق ثبت کننده دامنه خود انجام دهید. وارد ثبت کننده خود شوید و به سوابق سرور نام خود بروید.

این برای هر ثبت کننده متفاوت است. برای مثال، با Bluehost، می‌توانید آن را با رفتن به «Domain Manager» و سپس کلیک کردن روی برگه «Name Server» پیدا کنید.

سپس، تنظیمات برگزیده خود را به «استفاده از سرورهای نام سفارشی» تغییر دهید و سرور نام ارائه شده توسط Cloudflare را کپی و جایگذاری کنید.

تغییرات خود را ذخیره کنید، سپس به داشبورد Cloudflare برگردید تا تأیید کنید که CDN خود را به درستی نصب کرده اید. روی برگه «نمای کلی» کلیک کنید، و اگر CDN شما در حال اجرا است، کد وضعیت «فعال» را مشاهده خواهید کرد.

اگر چنین است، CDN شما آماده و در حال اجرا است!

آخرین مرحله ای که می خواهید بردارید این است که تأیید کنید که سوابق SSL شما در جای خود قرار دارند. برای تأیید اینکه سوابق SSL در جای خود قرار دارند، روی برگه «Crypto» کلیک کنید. شما باید یکی را برای دامنه ریشه خود و یک رکورد زیر دامنه را مشاهده کنید.

اگر هنوز این رکوردها را نمی‌بینید، ممکن است ۲۴ ساعت طول بکشد تا ظاهر شوند.

اما هنگامی که آنها این کار را انجام دهند، CDN شما نسخه امن سایت شما را ارائه می دهد - دقیقاً مانند سرور اصلی شما.

 

13. از پلتفرم های میزبانی خارجی استفاده کنید

علاوه بر میزبانی فایل های سایت خود بر روی CDN، می توانید از پلتفرم های میزبانی خارجی برای برخی از فایل های بزرگتر خود نیز استفاده کنید.

این به ویژه برای فیلم ها ارزشمند است.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید یک فیلم آموزشی به سایت خود اضافه کنید. شما فایل ویدیویی را ایجاد، ویرایش و صادر می کنید.

حالا چی؟

اولین فکر شما ممکن است این باشد که ویدیو را مستقیماً از طریق ویرایشگر FTP یا WordPress در سایت خود آپلود کنید.

این کار را نکن

وقتی ویدیوها را روی سرور خود میزبانی می کنید، فضای زیادی را اشغال می کنند. فایل های ویدئویی به راحتی می توانند بیش از 100 مگابایت را اشغال کنند.

اگر از سرور اشتراکی استفاده می کنید، فضای محدودی دارید. ویدیوها می توانند باعث شوند که شما به سرعت از این حد فراتر بروید.

در برخی موارد، فایل‌های ویدیویی بزرگ ممکن است شرایط استفاده قابل قبول شما را نقض کنند، که در نهایت می‌تواند حساب میزبانی شما را به طور کلی بسته شود.

و حتی اگر بتوانید ویدیوهای بزرگ را در ارائه دهنده هاست خود آپلود کنید، احتمالاً تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهد.

اگر چندین کاربر سعی کنند همزمان یک ویدیو را در سایت شما تماشا کنند، سرور شما باید آن فایل عظیم را به همه آنها تحویل دهد. اگر سرور شما پهنای باند محدودی دارد، این می تواند منجر به تاخیر و توقف در پخش شود.

اگر تا به حال سعی کرده اید ویدیویی را تماشا کنید و هر چند ثانیه یک بار مکث کرده باشید تا بارگذاری شود، می دانید که چقدر می تواند ناامید کننده باشد.

این کار را با بازدیدکنندگان خود انجام ندهید.

در عوض، ویدیوی خود را در یک سرویس شخص ثالث مانند YouTube، Vimeo یا Wistia میزبانی کنید.

سپس، ویدیو را در سایت خود قرار دهید.

این فرآیند باعث صرفه جویی در فضا، زمان بارگذاری سریعتر می شود و انجام آن بسیار آسان است.

سخت ترین قسمت این است که انتخاب کنید کدام یک را می خواهید استفاده کنید.

 

یوتیوب

وقتی اکثر مردم به ویدیوی آنلاین فکر می کنند، به یوتیوب فکر می کنند. این یکی از شناخته شده ترین سایت ها در جهان است، با پایگاه کاربری بیش از 1.5 میلیون نفر که تقریباً 5 میلیارد ویدیو در روز تماشا می کنند.

این بدان معناست که تعداد کاربران ماهانه آن بیشتر از هر پلتفرم رسانه اجتماعی بزرگ به جز فیس بوک است.

همچنین استفاده از آن کاملا رایگان است.

بزرگترین مزیت بالقوه YouTube این است که می تواند به شما کمک کند مخاطبان بیشتری را جذب کنید. اگر می خواهید از ویدئو برای افزایش آگاهی از برند خود و ارسال ترافیک به سایت خود استفاده کنید، این یک گزینه عالی است.

با این حال، اگر فقط می‌خواهید ویدیوها را در سایت خود جاسازی کنید و به کشف آنها در پلتفرم دیگری اهمیتی نمی‌دهید، این ممکن است مهم نباشد.

یکی از نقاط ضعف قابل توجه YouTube این است که محدودیت 15 دقیقه برای اکثر ویدیوها دارد. اگر می‌خواهید محتوای طولانی‌تری آپلود کنید، باید درخواستی برای افزایش محدودیت ارسال کنید – بنابراین اگر این کاری است که به طور منظم انجام می‌دهید، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد.

 

Vimeo

پس از یوتیوب، Vimeo دومین پلتفرم بزرگ میزبانی ویدیو با ۷۱۵ میلیون بازدید در ماه است.

بنابراین در حالی که هنوز پتانسیل این را دارد که ویدیوهای شما را در مقابل مخاطبان جدید قرار دهد، اما مخاطبان بالقوه شما کمتر از YouTube است.

از طرف دیگر، پخش کننده ویدیوی استاندارد آن کمی زیباتر از YouTube به نظر می رسد.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که Vimeo محدودیت‌هایی برای آپلود محتوا دارد.

در حالی که یک عضویت پایه به شما امکان می دهد 500 مگابایت بارگذاری در هفته و در مجموع تا 5 گیگابایت را داشته باشید، سه طرح پولی آنها از 7 تا 50 دلار در ماه متغیر است، با فضای ذخیره سازی از 250 گیگابایت تا 5 ترابایت.

 

ویستیا

Wistia با YouTube و Vimeo کمی متفاوت است زیرا با هدف بازاریابی طراحی شده است.

کاربران معمولاً سایت Wista را برای محتوا مرور نمی‌کنند - بنابراین اگر ویدیوهای شما جستجو و یافت می‌شوند، این گزینه برای شما نیست.

اما اگر روی استفاده از ویدئو به عنوان یک ابزار بازاریابی متمرکز هستید، می تواند دقیقا همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

این پلتفرم تجزیه و تحلیل های جامعی را ارائه می دهد، از جمله اینکه بازدیدکنندگان شما از کجا آمده اند، کجا کلیک می کنند و تا چه حد از تماشای ویدیوی خودداری می کنند.

همچنین به شما امکان می‌دهد تماس‌ها را مستقیماً در ویدیوهای خود قرار دهید و حتی از آنها بخواهید قبل از تماشا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

به‌علاوه، پخش‌کننده ویدیوی Wistia قابل تنظیم است، بنابراین می‌توانید با تغییر دکمه پخش و سایر کنترل‌ها به رنگ‌های برندتان، به ویدیوهای خود حس برندی بدهید.

همچنین می‌توانید تنظیمات بارگیری، زیرنویس‌ها و گزینه‌های اشتراک‌گذاری تنظیمات پخش خودکار خود را سفارشی کنید و با افزودن فصل‌ها، پرش به نقاط خاصی در ویدیو را برای کاربران آسان کنید.

و اگر از HubSpot یا Marketo استفاده می کنید، می توان آن را به طور کامل با هر دوی این پلتفرم ها ادغام کرد.

بزرگترین نقطه ضعف Wistia این است که برنامه رایگان آن فقط شامل سه ویدیو است.

فراتر از آن، برنامه های پولی 99 دلار + در ماه است.

هنگامی که پلتفرم ویدیوی خود را انتخاب کردید و ویدیویی را آپلود کردید، بدون توجه به پلتفرمی که استفاده می کنید، افزودن آن به سایت شما آسان است.

"Embed" را انتخاب کنید و کد HTML را که پلتفرم شما ارائه می دهد کپی کنید.

سپس کد را کپی کرده و در صفحه‌ای که می‌خواهید نمایش داده شود، قرار دهید.

برای سایت های HTML، به سادگی آن را به کد خود در مکانی که می خواهید در صفحه نمایش داده شود اضافه کنید.

برای وردپرس، به ویرایشگر متن بروید و همین کار را انجام دهید.

در اینجا نمونه ای از این است که یک ویدیوی Wistia در یک پست وبلاگ وردپرس جاسازی شده است:

 

14. تحویل CSS را بهینه کنید

CSS الزامات سبک را برای صفحه شما در نظر می گیرد. به طور کلی، وب سایت شما به یکی از دو روش به این اطلاعات دسترسی پیدا می کند: در یک فایل خارجی، که قبل از رندر صفحه شما بارگیری می شود، یا به صورت درون خطی، به این معنی که در خود سند HTML وجود دارد.

CSS خارجی با کدی شبیه به این در سر HTML شما بارگذاری می شود:

 

به عنوان یک قاعده کلی، از قرار دادن CSS در کدهای HTML (مانند divs یا سرفصل های خود) مانند CSS درون خطی تصویر بالا اجتناب کنید. اگر تمام CSS خود را در شیوه نامه خارجی خود قرار دهید، کد تمیزتری دریافت خواهید کرد.

این باعث کاهش حجم کد شما و ایجاد کدهای تکراری کمتر می شود.

هنگام تنظیم سبک های خود، همچنین بهتر است فقط از یک شیوه نامه CSS خارجی استفاده کنید، زیرا شیوه نامه های اضافی درخواست های HTTP را افزایش می دهند.

اگر مطمئن نیستید که CSS شما در حال حاضر چگونه تنظیم شده است، می توانید از این ابزار تحویل CSS برای پیدا کردن آن استفاده کنید. URL خود را وارد کنید و گزارشی با تمام فایل های CSS خارجی خود خواهید دید.

به پایین بروید و همچنین خواهید دید که آن فایل خارجی در کجا قرار دارد و همچنین هر CSS درون خطی در صفحه و اندازه کل فایل های CSS خود را خواهید دید.

اگر بیش از یک فایل CSS خارجی دارید، هر کدام به زمان بارگذاری صفحه شما اضافه می کند. در برخی موارد، این اجتناب ناپذیر است - اما در بیشتر موارد، ترکیب آنها بهتر است.

خوشبختانه، این یک فرآیند ساده است و معمولاً با چیزی جز کپی و چسباندن قابل انجام نیست.

به سادگی محتویات هر فایل CSS را کپی کنید و آن را در یک فایل CSS اصلی قرار دهید.

سپس، HTML خود را به‌روزرسانی کنید تا به این فایل جدید ارجاع داده شود، و تمام مراجع مربوط به فایل‌های قدیمی را حذف کنید.

اکنون، مرورگرهای بازدیدکنندگان شما به جای چندین فایل، فقط باید یک فایل CSS را دانلود کنند، که تعداد کلی درخواست ها را کاهش می دهد و زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد.

هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید از PageSpeed ​​Insights استفاده کنید تا مطمئن شوید که مشکلی با رندر مسدود کردن CSS ندارید.

اگر منابع اسکریپت مسدود کننده ای دارید، آنها را در قسمت «پیشنهادات بهینه سازی» خواهید دید.

اگر قبلاً از افزونه ای مانند WP Rocket استفاده می کنید، این نباید مشکلی باشد. اگر همچنان مشکل رندر مسدود کردن دارید، تنظیمات افزونه خود را دوباره بررسی کنید یا توصیه‌های Google را برای بهینه‌سازی تحویل CSS دنبال کنید.

 

15. اولویت بندی محتوای بالاتر (بارگذاری تنبل)

با توجه به اینکه توصیه می کنیم فقط از یک شیوه نامه CSS و بدون CSS درون خطی استفاده کنید، یک نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

می‌توانید با بارگیری سریع‌تر بخش بالای صفحه (بالای صفحه) تجربه کاربر را بهبود بخشید - حتی اگر بارگیری بقیه صفحه چند ثانیه طول بکشد.

این بارگذاری تنبل نامیده می شود و به ویژه برای صفحاتی که محتوای زیادی در پایین صفحه دارند مفید است.

به عنوان مثال، فرض کنید یک پست وبلاگی می نویسید که شامل 20 عکس است. به طور معمول، مرورگر کاربر باید همه آن تصاویر را قبل از نمایش هر چیزی در صفحه دانلود کند.

با بارگذاری تنبل، می‌تواند ابتدا محتوا را در نمای بارگیری کند، سپس همه آن عکس‌ها را بعد از آن بارگذاری کند.

به این ترتیب، کاربر مجبور نیست برای دسترسی به صفحه منتظر بماند و تصاویر به محض مشاهده بارگیری می شوند.

این می تواند به طور قابل توجهی زمان بارگذاری پست ها را با تعداد زیادی عکس کاهش دهد (مانند این).

و اگر سایت خود را بر روی وردپرس اجرا می کنید، فعال کردن آن به آسانی نصب یک افزونه است. گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای شروع استفاده از بارگذاری تنبل در سایت خود استفاده کنید.

 

بار تنبل

Lazy Load یک افزونه بسیار ساده است که از jQuery.sonar برای بارگذاری تصاویر تنها زمانی استفاده می کند که در مرورگر کاربر قابل مشاهده باشند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را نصب و فعال کنید سپس افزونه به طور خودکار تشخیص می دهد که یک تصویر برای کاربر قابل مشاهده است و آن را بارگذاری می کند.

هیچ تنظیمات یا گزینه های سفارشی سازی برای به هم ریختن وجود ندارد - که بسته به ترجیحات شما، می تواند یک چیز خوب یا بد باشد.

در هر صورت: اگر به دنبال یک راه حل سریع و ساده هستید، این همان است.

 

بی جی لود تنبل

BJ Lazy Load یکی دیگر از افزونه های نسبتا ساده است، اما چند گزینه دیگر را برای سفارشی سازی ارائه می دهد.

ابتدا می توانید تعیین کنید که کدام محتوای سایت خود را می خواهید بارگذاری کند. این می تواند شامل محتوا، تصاویر کوچک، گراواتارها، تصاویر و آیفریم باشد.

همچنین می‌توانید برای محتوایی که هنوز بارگذاری نشده است، یک تصویر مکان‌نمای استاندارد تنظیم کنید و از تصاویر با کلاس‌های خاص رد شوید.

بنابراین، برای مثال، اگر نمی‌خواهید یک تصویر خاص بارگذاری شود، می‌توانید آن را با چیزی شبیه به:

به این ترتیب، افزونه می داند که آن تصویر را به طور معمول بارگیری کند.

همچنین می‌توانید آستانه‌ای برای نزدیک بودن یک عنصر به صفحه نمایش بیننده قبل از بارگیری تعیین کنید. این به شما کنترل بیشتری بر سرعت و عملکرد نحوه بارگذاری صفحه شما می دهد.

این افزونه با اسکرول بی نهایت نیز سازگار است.

اگر به دنبال افزونه‌ای هستید که استفاده از آن آسان باشد، اما کنترل بیشتری نسبت به Lazy Load داشته باشد، این یک گزینه عالی است.

WP Rocket

اگر قبلاً از WP Rocket استفاده می‌کنید، می‌توانید از این افزونه برای فعال کردن بارگذاری تنبل نیز استفاده کنید.

تنظیمات WP Rocket خود را باز کنید، سپس روی برگه "Basic" کلیک کنید. در بخش LazyLoad، کادر کنار «فعال کردن تصاویر» را علامت بزنید.

هنگامی که این ویژگی را فعال کردید، چند گزینه سفارشی سازی وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر نمی خواهید از بارگذاری تنبل در یک پست یا صفحه خاص استفاده کنید، می توانید به سادگی آن را برای آن صفحه غیرفعال کنید.

فقط صفحه را باز کنید، سپس به سمت پایین به کادر "Cache Options" در نوار کناری سمت راست بروید. سپس علامت کادر کنار «LazyLoad for Images» را بردارید و تغییرات خود را ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید از تکه‌های کد برای غیرفعال کردن بارگذاری تنبل برای انواع خاصی از صفحات مانند صفحه اصلی یا صفحه وبلاگ خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، غیرفعال کردن بار تنبل برای صفحه اصلی شما به شکل زیر است:

می‌توانید این قطعه‌ها را از آموزش WP Rocket در مورد تنظیمات بار تنبل کپی و جای‌گذاری کنید.

اگر می خواهید بار تنبل را برای تصاویر خاصی غیرفعال کنید، می توانید این کار را با استفاده از ویژگی "data-no-lazy" انجام دهید.

فقط آن را به کد تصویر خود اضافه کنید، و آن تصویر به طور معمول بارگیری می شود.

در نهایت، می‌توانید یک Fade را فعال کنید تا تصاویرتان راحت‌تر بارگیری شوند.

هنگامی که تصاویر به یکباره ظاهر می شوند، می توانند تجربه ای دلخراش را برای بازدیدکنندگان فراهم کنند. می توانید با افزودن یک قطعه به فایل CSS خود، آنها را به تدریج ظاهر کنید.

همچنین می توانید این قطعه را در آموزش بارگذاری تنبل WP Rocket بیابید.

 

16. تعداد افزونه هایی که در سایت خود استفاده می کنید را کاهش دهید

همانطور که احتمالاً تاکنون از این پست دریافت کرده اید، افزونه ها می توانند کارهای زیادی برای بهبود سایت وردپرس شما انجام دهند. می‌توانید از آن‌ها برای افزودن قابلیت‌های سفارشی، پاکسازی کد، بهبود تجربه کاربری و موارد دیگر استفاده کنید.

آنها همچنین نیاز به درهم ریختن کدهای زیادی را از بین می برند، که باعث می شود در هنگام کار بر روی سایت شما یک تجربه بسیار کاربرپسند ایجاد کنید.

به علاوه، نصب آنها بسیار آسان است.

این کار ادامه افزودن و نصب افزونه ها را بدون در نظر گرفتن نکات منفی بالقوه آسان می کند.

متأسفانه، نصب بیش از حد افزونه ها می تواند مشکلاتی ایجاد کند.

آنها می توانند سایت شما را کند کنند، مشکلات امنیتی ایجاد کنند و حتی باعث خرابی و سایر مشکلات فنی شوند.

به‌علاوه، در صورت داشتن اطلاعات زیاد، حفظ و نگهداری و به‌روزرسانی‌ها می‌تواند خسته‌کننده باشد.

و حتی اگر تعداد زیادی افزونه ندارید، ایده خوبی است که پلاگین هایی را که نصب کرده اید ارزیابی کنید. هر چیزی که قدیمی، ناکارآمد یا پیکربندی نادرست باشد می تواند تأثیر منفی بر سرعت سایت شما داشته باشد.

غیرفعال کردن و حذف موارد غیرضروری هم می تواند سرعت کلی شما را بهبود بخشد و هم تعمیر و نگهداری را در طولانی مدت آسان تر کند.

چند راه مختلف وجود دارد که می توانید افزونه های موجود در سایت خود را ارزیابی کنید و هر کدام را که سرعت سایت شما را کاهش می دهد حذف کنید.

 

پلاگین های خود را تست کنید

هنگامی که به دنبال بهبود سرعت سایت هستید، دو روش مختلف برای تعیین اینکه کدام افزونه ها بر آن تأثیر می گذارند وجود دارد.

اولین مورد این است که به طور انتخابی افزونه ها را غیرفعال کنید، سپس عملکرد سایت خود را اندازه گیری کنید. اگر افزونه‌های زیادی دارید، این می‌تواند یک فرآیند خسته‌کننده باشد، اما تفاوت هر کدام را به شما نشان می‌دهد.

ابتدا یک تست سرعت را با فعال بودن همه پلاگین ها اجرا کنید. می توانید این کار را با ابزارهایی مانند GTmetrix، Pingdom یا هر ابزار سرعت سایت دیگری که ترجیح می دهید انجام دهید.

سپس، با غیرفعال کردن پلاگین های خود یک به یک و آزمایش مجدد سرعت خود آزمایش کنید.

زمان بارگذاری صفحه خود را پس از هر آزمایش یادداشت کنید و اینکه کدام افزونه ها را غیرفعال کرده اید تا به سرعت بیشتری برسید.

اگر پلاگین های زیادی دارید، این روند ممکن است کمی طول بکشد.

خوشبختانه، یک جایگزین وجود دارد: نصب یک افزونه دیگر.

... بله، من طنز را اینجا می بینم.

اما Plugin Performance Profiler یک گزینه قوی برای شناسایی افزونه هایی است که باعث ایجاد مشکل در سایت شما می شوند. به‌علاوه، این بسیار سریع‌تر و آسان‌تر از غیرفعال کردن دستی افزونه‌ها به‌صورت جداگانه و اجرای آزمایش‌های سرعت سایت است (و همیشه می‌توانید به محض اینکه استفاده از آن را تمام کردید، آن را غیرفعال کنید).

پس از نصب افزونه، به صفحه تنظیمات خود بروید و اسکن سایت را اجرا کنید.

این کار چند دقیقه طول می کشد، سپس گزارشی با تفکیک دقیق از نحوه عملکرد هر افزونه در سایت شما به شما نشان می دهد.

زمان بارگذاری افزونه در بالای گزارش، زمان بارگذاری تجمعی همه افزونه‌های سایت شما و همچنین درصد کل زمان بارگذاری آنها را به شما می‌گوید.

همچنین می توانید یک جدول زمانی دقیق با اطلاعات مربوط به هر افزونه، موضوع خود و هسته هر صفحه را مشاهده کنید. این به شما کمک می کند دقیقاً متوجه شوید که مشکل در صفحات با بارگذاری آهسته چیست.

در نهایت، می توانید سابقه اسکن عملکرد خود را مستقیماً در افزونه نگه دارید. به این ترتیب، اگر در آینده با مشکلاتی مواجه شوید، یک معیار و نقطه شروع خوبی برای شناسایی مشکلات خواهید داشت.

اگر در حین ارزیابی خود افزونه هایی پیدا کردید که سایت شما را کند می کند و ضروری نیست، به سادگی آنها را غیرفعال و حذف کنید.

یکی از برنده‌های آسانی که در اینجا باید جستجو کنید، افزونه فرم تماس شما است، اگر یکی دارید. بسیاری از صاحبان سایت افزونه فرم تماس را نصب می کنند زیرا فکر می کنند این تنها راه برای افزودن فرم به سایت آنها است.

اما امروزه، بسیاری از تم ها دارای قابلیت فرم تماس داخلی هستند.

اگر متوجه شدید که افزونه فرم تماس شما سرعت سایت شما را کند می کند، دوباره بررسی کنید که آیا این ویژگی با موضوع شما ارائه می شود یا خیر. اگر چنین است، فرم های خود را به روز کنید و افزونه را حذف کنید.

همپوشانی در عملکرد را شناسایی کنید

در بیشتر موارد، افزونه هایی که در سایت خود نصب کرده اید، هدف مشخصی دارند. بنابراین حتی اگر حجم زیاد سایت شما را کند می کند، حذف آنها ممکن است گزینه ای نباشد.

خوشبختانه، افزونه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند بیش از یک هدف را انجام دهند و یافتن آنها می‌تواند به شما در حذف افزونه‌هایی که فقط یک هدف را انجام می‌دهند کمک کند.

به عنوان مثال، افزونه‌های WP Rocket و WP Total Cache در این صفحه، هر دو برای بهبود سرعت سایت بسیار مفید هستند و هر دو گزینه‌های عالی هستند.

اما با توجه به اینکه آنها بسیاری از اهداف یکسان را دنبال می کنند، به احتمال زیاد به هر دو نیاز ندارید. اگر هر دوی آنها را روی سایت خود نصب کرده بودید، می توانید ویژگی هایی را که در هر کدام از آنها استفاده می کنید ارزیابی کنید و ببینید که آیا هر کدام می توانند هر کاری را که نیاز دارید انجام دهند.

سپس، همه آن ویژگی‌ها را در افزونه‌ای که انتخاب کرده‌اید فعال کنید و دیگری را غیرفعال کنید.

اگر تعداد زیادی افزونه نصب کرده‌اید، ممکن است تعجب کنید که چگونه بسیاری از پلاگین‌های ساده‌تر را می‌توان با فعال کردن یک ویژگی در یک ویژگی قوی‌تر به راحتی حذف کرد.

پلاگین ها را برای کارهایی که می توانید به صورت دستی انجام دهید حذف کنید

بسته به سطح تجربه‌تان، می‌توانید با انجام برخی کارها به صورت دستی، تعداد افزونه‌های خود را کاهش دهید.

به عنوان مثال، بسیاری از صاحبان سایت از یک افزونه برای اضافه کردن کد رهگیری گوگل آنالیتیکس به هدر خود استفاده می کنند. و در حالی که این فرآیند را برای کاربرانی که در ویرایش کد راحت نیستند بسیار آسان می کند، ضروری نیست.

اگر افزونه Insert Headers and Footers (یا افزونه مشابه) را برای ویرایش سایر قسمت‌های تگ هدر خود نصب کرده‌اید، می‌توانید کد Google Analytics خود را از داشبورد مدیریت خود کپی کنید، سپس آن را در اینجا جای‌گذاری کنید.

تغییرات خود را ذخیره کنید و کد رهگیری شما نصب می شود.

اگر افزونه ای برای ویرایش هدرها و پاورقی ها نصب نکرده اید، می توانید به صورت دستی آن را از طریق FTP سایت خود به هدر خود اضافه کنید.

البته، این گزینه پیشرفته تری است و فقط در صورتی ایده خوبی است که با ویرایش های اولیه کد راحت باشید. اما وقتی کد خود را جای‌گذاری کردید و فایل را دوباره آپلود کردید، کاملاً آماده استفاده از Google Analytics هستید – بدون نیاز به هیچ افزونه‌ای.

یکی دیگر از افزونه های اساسی که ممکن است نصب کرده باشید، افزونه فونت است. این افزونه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تغییر فونت‌های سایت شما را آسان می‌کنند – اما اگر یکی را نصب کرده‌اید، می‌توانید آن را با چند خط کد حذف کنید.

به Google Fonts بروید و فونتی را که می خواهید در سایت خود استفاده کنید انتخاب کنید. در قسمت «Embed»، کدهای HTML و CSS برای آن فونت را خواهید دید.

شما می توانید از طریق این تغییر مسیرها نگاه کنید تا ببینید آنها چه کاری انجام می دهند و مطمئن شوید که هدف لازم را دنبال می کنند.

همچنین می‌توانید از این فرصت برای شناسایی زنجیره‌های تغییر مسیر یا تغییر مسیرهایی که به سایر صفحات تغییر مسیر داده شده اشاره می‌کنند استفاده کنید. این درخواست های اضافی غیر ضروری ایجاد می کند که می تواند زمان بارگذاری شما را کاهش دهد.

اگر هر زنجیره تغییر مسیری پیدا کردید، می توانید فایل htaccess. خود را ویرایش کنید تا تمام صفحات هدایت شده خود را مستقیماً به آخرین نسخه های آن صفحه هدایت کنید.

 

18. اسکریپت های خارجی را کاهش دهید

همانطور که در بالا ذکر کردیم، هر چه سایت شما درخواست های کمتری به سرور شما ارسال کند، صفحه سریعتر بارگذاری می شود.

اگرچه فایل‌های CSS و جاوا اسکریپت اغلب مقصر اصلی اسکریپت‌های خارجی اضافی هستند، اما تنها آنها نیستند – و حذف سایر فایل‌ها نیز می‌تواند بر سرعت شما تأثیر بگذارد.

بسیاری از ادغام های شخص ثالث متداول وجود دارد که ممکن است در سایت خود اجرا کنید که واقعاً به آنها فکر نمی کنید.

می‌توانید با باز کردن مجدد برگه شبکه در ابزارهای برنامه‌نویس Chrome، همه اسکریپت‌های خارجی را که درخواست اضافه می‌کنند شناسایی کنید.

به عنوان مثال، اگر از Gravatar برای نظرات وبلاگ استفاده می کنید، ممکن است متوجه شوید که بارگذاری تصاویر کاربر مقدار قابل توجهی به زمان بارگذاری شما اضافه می کند.

یا اگر سایت شما برای اشتراک گذاری آسان پست ها با توییتر ادغام شده است، این ممکن است تعداد درخواست های HTTP را نیز افزایش دهد.

البته، برخی از این ویژگی های اضافی ارزش میلی ثانیه ای را دارند که به زمان بارگذاری شما اضافه می کنند. در این مورد، می توانید آنها را همانطور که هستند رها کنید.

اما اگر ارزش کاهش سرعت صفحه شما را ندارند، آنها را حذف یا حذف کنید.

دانستن اینکه چه ویژگی هایی به زمان بارگذاری شما اضافه می کنند به شما کمک می کند تا سرعت سایت خود را بهتر درک کنید. همچنین می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه تر در مورد ویژگی هایی که در آینده به سایت خود اضافه می کنید کمک کند.

 

19. سرعت خود را در طول زمان کنترل کنید

همانطور که برای بهبود سرعت سایت خود کار می کنید، ایده خوبی است که بر نحوه تغییر آن در طول زمان نظارت کنید. این مهم است حتی پس از رسیدن به زمان قابل قبول بارگذاری صفحه.

همانطور که از این پست می بینید، عوامل زیادی بر سرعت سایت شما تأثیر می گذارند – بنابراین تقریباً در هر زمان می تواند تغییر کند.

نظارت بر زمان بارگذاری به طور منظم می تواند به شما کمک کند تا هر مشکلی را زودتر متوجه شوید و سایت خود را در وضعیت خوبی نگه دارید.

نحوه انجام تست سرعت وب سایت

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای انجام این کار انجام دهید. یکی از بهترین ها برای نظارت بر عملکرد کلی سایت، تست سرعت وب سایت Pingdom است.

به سادگی URL خود را وارد کنید، سپس انتخاب کنید که از کجا می خواهید سایت خود را آزمایش کنید. اگر ترجیح موقعیت مکانی ندارید، می توانید آن را در حالت پیش فرض قرار دهید - اما اگر نگران کاربرانی هستید که از نظر جغرافیایی از سرورهای شما دور هستند، این به شما امکان می دهد سایت خود را از مکان های مختلف آزمایش کنید.

سپس، خلاصه‌ای از زمان بارگذاری و عملکرد صفحه خود، از جمله اندازه صفحه، تعداد درخواست‌ها و نحوه قرارگیری آن در برابر سایر سایت‌های آزمایش شده را مشاهده خواهید کرد.

این اطلاعات به شما یک نگاه اجمالی به سلامت سرعت سایت شما می دهد و ردیابی آن در طول زمان راهی آسان برای نظارت بر بهبود یا کاهش عملکرد است.

در زیر آن، لیستی از پیشنهادات برای بهبود عملکرد سایت خود را مشاهده خواهید کرد. اگر از زمان بارگذاری خود ناراضی هستید، این به شما کمک می کند تا مشکلاتی را که باعث آن می شوند شناسایی کنید.

این اطلاعات همه در نسخه رایگان ابزار گنجانده شده است.

نسخه پولی همچنین گزارش های سرعت صفحه را ارائه می دهد که سرعت سایت شما را در طول زمان نشان می دهد. این می تواند به شما کمک کند تا روندها و زمان دقیق شروع مشکلات سایت شما را شناسایی کنید - به شما کمک می کند تا ریشه هر مشکلی را پیدا کنید.

نسخه پولی همچنین شامل هشدارها و نظارت بر زمان است که بر سایت شما نظارت می کند و به طور خودکار مشکلات را به شما هشدار می دهد.

این شامل یک برنامه تلفن همراه است که شما را از خطاهای سرور، خرابی و سایر مشکلات مهم مطلع می کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که به راحتی مشکلات را در زمان وقوع پیدا کنید و مطمئن شوید که سایت شما همیشه سریع بارگیری می‌شود و به خوبی کار می‌کند.

 

20. نظارت بر سرعت صفحه موبایل

علاوه بر نظارت بر زمان بارگذاری روی دسکتاپ، باید به میزان بارگیری سایت شما در دستگاه های تلفن همراه توجه ویژه ای داشته باشید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، تجربه کاربر تلفن همراه اکنون بر تمام رتبه بندی سایت شما تأثیر می گذارد.

به علاوه، به نفع شماست که یک سایت سریع و کاربرپسند برای کاربران تلفن همراه ارائه دهید.

می‌توانید با استفاده از ابزار Google's Test My Site برای بررسی سرعت صفحه خود شروع کنید. برای شروع کافیست URL خود را وارد کنید.

ابتدا، نتایج شما میانگین زمان بارگذاری سایت خود را در 3G و همچنین نحوه انطباق آن با بهترین شیوه های توصیه شده را به شما نشان می دهد.

همچنین تعداد بازدیدکنندگان تخمینی از دست رفته به دلیل زمان بارگذاری را به شما نشان می دهد. اگر زمان بارگذاری کندی دارید، این می تواند یک عدد شگفت انگیز باشد.

در مرحله بعد، گوگل یک مقایسه صنعتی ارائه می دهد تا نشان دهد که در چه جایگاهی در مقابل سایر سایت های صنعت خود قرار می گیرید.

با توجه به اینکه بسیاری از این سایت‌ها رقبای شما هستند، می‌خواهید در صنعت خود به عنوان یک عملکرد برتر تلاش کنید.

اگر سرعت سایت شما هنوز به جایی که می‌خواهید نزدیک نشده است، می‌تواند به نظر یک هدف عالی باشد. اما با ایجاد تغییرات ذکر شده در این پست، می توانید به آزمایش سایت خود ادامه دهید و در رتبه ها بالا بروید.

 

نتیجه

رساندن زمان بارگذاری صفحه به جایی که می خواهید، کاری چالش برانگیز است، اما تأثیر مثبت قابل توجهی بر عملکرد کلی سایت شما خواهد داشت.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید در حالی که تمام نکات موجود در این صفحه می تواند به شما در دستیابی به اهداف سرعت سایت کمک کند، نیازی نیست امروز همه آنها را پیاده سازی کنید.

مدتی را صرف بررسی نتایج تست سرعت سایت خود کنید و به دنبال مسائلی باشید که بیشترین تأثیر را بر زمان بارگذاری شما دارند. بر روی آن عوامل تأثیرگذار تمرکز کنید و اقدامات لازم را برای شکل دادن به آنها انجام دهید.

از آنجا، شما می توانید راه خود را از طریق این لیست ادامه دهید و به دنبال پیروزی های آسان دیگری باشید. در حالی که برخی از نکات در اینجا ممکن است به کمک یک توسعه دهنده نیاز داشته باشد، برخی از آنها را می توان در کمتر از یک ساعت انجام داد.

و اگرچه برخی از آنها ممکن است جزئی به نظر برسند، حتی گام‌های کوچک در جهت کاهش زمان بارگذاری می‌تواند تفاوت ایجاد کند و وقتی تاثیری که حتی یک ثانیه می‌تواند بر تبدیل‌ها و موفقیت شما داشته باشد را در نظر بگیرید، کاملاً ارزش آن را دارند.

یاسئومی
یاسئومی خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋