یاسئومی

یاسئومی

خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک
توسط ۳ نفر دنبال می شود

آشنایی با معیارهای مهم در انتخاب مشاور سئو از زبان یاسئومی

 

هنگامی که شخصی برای مشاوره سئو در گوگل جستجو می کند، احتمالاً می داند که سئو چیست و چقدر اهمیت دارد. اما امروزه نوع کار سئو و شناخت مردم از آن تغییر کرده است. تجربه کاربری امروزه تاثیر بسزایی در سئوی وب سایت دارد. بنابراین مفهوم کلی سئو و بهینه سازی سایت نمی تواند اهداف شما را به درستی بیان کند. اهمیت سئو و بهینه سازی وب سایت روز به روز برای صاحبان وب سایت بیشتر احساس می شود و اهمیت استخدام کارشناس سئو و دریافت مشاوره سئو یکی از الزامات اساسی برای پیشرفت هر کسب و کاری است.

 

مشاوره سئو چیست؟

بد نیست برای یافتن مسیر سئو از کمک کارشناسان استفاده کنید. رقابت برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هر روز سخت تر می شود زیرا همه ارزش حضور در صفحه اول گوگل را درک می کنند و هر چه این رقابت سخت تر شود جزئیات بیشتری برای برنده شدن در این رقابت مورد نیاز است. در هر کسب و کاری، اگر این مسیر را با یک شریک دنبال کنید، به احتمال زیاد نتایج بهتری خواهید گرفت. در زمینه سئو نیز ماجرا به همین منوال است. وقتی برای مشاوره حقوقی به وکیل مراجعه می کنید، می خواهید بهترین راه را برای پیگیری پرونده خود بدانید، البته خودتان تصمیم دارید مسیر را در اینجا طی کنید و وکیل فقط بهترین راه را به شما توصیه می کند. خودتان این کار را انجام دهید تا راحت تر به نتیجه برسید. شما در اینجا توسط وکیل خود وکالت ندارید و شما انتخاب می کنید که به گفته او عمل کنید یا راه دیگری را انتخاب کنید.
مشاوره دائمی سئو به این معنی است که به یک متخصص سئو مراجعه کنید، اهداف سئوی خود را با او در میان بگذارید، و او آنچه را که برای شما مفید است را توصیه می کند. همیشه ایده خوبی است که در مورد هر موضوعی از یک متخصص مشاوره بگیرید.

 

مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو شخصی است که می تواند هدف پروژه شما را به طور کامل کنترل کند، رقبای شما را تجزیه و تحلیل کند و نحوه بهینه سازی سایت (SEO) خود را برای موتور جستجو پیشنهاد دهد.
مشاور سئو فردی است که در زمینه سئو به روز است و نمونه های زیادی از کار سئو دارد. فردی که می خواهد به شما مشاوره دهد باید تجربه شکست و موفقیت را داشته باشد و هر دو راه را بداند. فقط فردی که سئو را می داند و تجربه کافی در این زمینه دارد. در غیر این صورت، او یک مشاور سئو محسوب نمی شود، او یک متخصص سئو محسوب می شود. بهتر است سئو را به او بسپارید.
می دانیم که هدف اصلی و نهایی هیچ کس یک موتور جستجو نیست. اساساً هدف ما مخاطبانی هستند که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت می شوند. مشاوران پونه مدیا سئو معتقدند سئو (مخفف عبارت Search Experience Optimization) به معنای بهینه سازی تجربه کاربر در هنگام جستجو است.
هدف اولیه فعالیت های سئو و بهینه سازی وب سایت کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو است. اما هدف اصلی افزایش ورود مخاطبان واقعی به سایت است، افزایش تعداد بازدید می تواند میزان فروش را افزایش دهد و یا نرخ تبلیغات را افزایش دهد. در حال حاضر نقش یک مشاور سئو مشخص می شود. داشتن مشاوره حرفه ای سئو برای وب سایت ها مزیت رقابتی بالایی دارد.

 

چه زمانی به مشاوره سئو نیاز داریم؟

هر کسب و کاری که می خواهد در دنیای مجازی فعالیت کند باید همیشه از خدمات سئو آگاه باشد و از مشاور سئو و متخصص سئو استفاده کند و همیشه یک مشاوره سئو برای سایت خود بیاورد. مشاور سئو در هر زمان وظایف مختلفی دارد، بنابراین زمان و شرایط وب سایت است که تعیین می کند چه زمانی باید از خدمات مشاور سئو استفاده کنیم.
در شروع ساخت وب سایت، مشاور سئو می تواند به شما در انتخاب نام، دامنه، انتخاب شرکت طراحی سایت، انواع هاست و ارائه دهنده خدمات و بایدها و نبایدها برای طراحی و راهنمایی و مدیریت وب سایت شما کمک کند. تیم شما. اقدامات مشاوره سئو بسته به هر سایتی می تواند کاملا متفاوت باشد. مشاوره قبل از طراحی وب سایت به شما در تعیین استراتژی و اهداف کمک می کند.
یا شاید شما یک پروژه کاملا پیشرفته دارید و در جایی مشکل دارید. شما حرکت کلمات را در گوگل تجربه نمی کنید. باز هم به شما مشاوره سئو را پیشنهاد می کنیم.

 

اهمیت مشاور سئو

اهمیت مشاور سئو چیست؟ همانطور که قبلاً گفتیم، دیده شدن در موتور جستجوی گوگل مستقیماً بر تجارت شما تأثیر می گذارد. اگر خریدار نتواند اطلاعات خاصی را که به دنبال آن است در سایت شما بیابد، سایت را ترک کرده و به سایت دیگری می رود. مشتریان بالقوه امروز برای یافتن محصولات خود به موتور جستجوی گوگل مراجعه می کنند، بنابراین شما باید به وضوح رتبه بالایی را برای سایت خود کسب کنید.
درست است که می توانید با مطالعه مقاله آموزش سئو سایت خود را بهینه سازی کنید، اما برای به دست آوردن نتیجه مطلوب باید زمان زیادی را صرف آزمون و خطا کنید. یک مشاور سئو می تواند سایت شما و تجربیات خود را در طول سال ها بررسی کند و مسیر موفقیت در سئو را برای شما مشخص کند. اگر در ابتدای کار با یک مشاور سئو صحبت کنید، نتایج سریع تری دریافت خواهید کرد و در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

 

مشاوره سئو آنلاین

شاید کسب و کار شما در یزد باشد اما بخواهید با شرکتی در اصفهان همکاری کنید. اما دوست ندارید تلفنی این کار را انجام دهید و نمی توانید برای ملاقات حضوری به اصفهان بروید. خوشبختانه امکان مشاوره آنلاین پیش روی شماست. مشاوره آنلاین به دو صورت از طریق واتساپ شرکت پونا مدیا و تماس تصویری انجام می شود. برای این کار ابتدا با پونه مدیا تماس بگیرید و به کارشناس ما بگویید که چگونه می خواهید به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنید.
مشاوره سئو آنلاین به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا بهتر است. یکی از توصیه های پونه مدیا به کسب و کارهایی است که علاقه مند به همکاری هستند. زیرا بیش از هر چیز سلامتی شما اولویت ماست.

 

مشاوره رایگان سئو

بسیاری از شرکت های سئو قبل از عقد قرارداد با شما مشاوره رایگان حضوری یا تلفنی را در اختیار شما قرار می دهند. در این جلسه می توانید به راحتی تمامی سوالات خود را مطرح کرده و تمامی مشاوره ها و پیشنهادات این شرکت را بررسی نمایید. سئوی سایت شما چقدر سخت خواهد بود؟ چه کلماتی ممکن است در صفحه اول گوگل ظاهر شود، همه می توانند در این جلسه بحث کنند. در صورتی که شرکت شما وب سایت نداشته باشد، پیشنهادات طراحی سایت نیز ارائه خواهد شد.
دریافت مشاوره سئو حتی از خود سئو نیز مهمتر است. مواردی بوده که پونه مدیا پس از بررسی کسب و کار به این نتیجه رسیده است که این کسب و کار اصلا نیازی به وب سایت و سئو ندارد (مثلا فرش فروشی که در حال حاضر بدون وب سایت درآمد میلیاردی دارد) که این شخص باید برای آن هزینه کند. برای سئو بیشتر از سود حاصل از این روش خواهد بود. یا یک کسب و کار با مشتریان کم، رقبای بسیار قوی و سرمایه کم است. چنین شرکتی برای رسیدن به نتیجه و سود نیاز به سرمایه گذاری چندین ساله در سئو دارد، ممکن است صاحبان این کسب و کار پس از شنیدن نظرات مشاوران تصمیم به عدم استفاده از سئو کنند.
تیم پونا مدیا با صداقت کامل پاسخگوی تمامی کارآفرینان عزیز در جلسات مشاوره رایگان سئو می باشد.

 

وظایف و مسئولیت های مشاور سئو

مسئولیت های مشاور سئو شما تا حد زیادی به قرارداد سئو و اینکه چه مدل مشاوره ای با هم توافق می کنید بستگی دارد. اندازه پروژه در تعیین این وظایف بی اهمیت نیست. در زیر برخی از وظایف کلیدی یک مشاور سئو آورده شده است.

برنامه ریزی، توسعه و پیاده سازی استراتژی سئو

به دنبال دریافت ترافیک ارگانیک و به حداکثر رساندن ROI
به طور منظم در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید
KPIهای کلیدی SEO را تعریف کنید
استفاده از تکنیک های سئو داخلی و سئو خارج از صفحه
کنترل ارجاعات، نرخ کلیک، نرخ جستجو و سایر KPIها
تهیه و ارائه گزارش به طور منظم و متوالی
شناسایی مخاطب هدف برای مخاطب هدف بهتر
شناسایی مشکلات و کمبودها و ارائه راهکارهای به موقع
ارائه توصیه هایی برای بهینه سازی فرآیند و بهره وری
با توسعه دهندگان وب و تیم های بازاریابی برای اجرای صحیح بهترین شیوه های سئو همکاری کنید
به روز شدن با جدیدترین تکنیک های سئو و الگوریتم های گوگل و بهترین روش ها در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی
هزینه های وب سایت خود را برای سئو و تبلیغات اینترنتی مدیریت کنید
بررسی کامل رقبا، مشتریان و محصولات شما برای ایجاد مزیت رقابتی در وب سایت
بهینه سازی صفحات و ساختار سایت از جمله بهینه سازی محتوا
ایجاد صفحات مشاوره یا فرود برای کلمات کلیدی مورد نظر
ویرایش محتوای سایت برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت
هدف قرار دادن صفحات اصلی سایت، مقالات، تماس با ما و...
بررسی و تجزیه و تحلیل خطاهای موجود در سایت و اصلاح و در صورت لزوم تغییر مسیر
استفاده از تکنیک های سئو محلی
یک نقشه راه واضح برای کسب و کار خود بنویسید
تجزیه و تحلیل رقبا و شناسایی عوامل موفقیت
شناسایی فرصت ها و تهدیدها و اطلاع رسانی در مورد به روز رسانی های جدید موتورهای جستجو
استاندارد سازی کدهای صفحه
آشنایی و تسلط بر نرم افزارهای تحلیلی گوگل سئو و سایر شرکت ها
تعیین استراتژی پیوند داخلی و خارجی
رعایت استانداردها و اصول سئو
و...

 

معیارهای مهم برای انتخاب مشاور سئو

با توجه به ضرورت مشاوره سئو و وظایف آن مشخص شد. شاید مهم ترین موضوع این باشد که چگونه یک مشاور سئو انتخاب کنیم؟ برای این انتخاب چه معیارهایی را باید در نظر بگیریم؟
در اینجا ما برخی از معیارها را برای راهنمایی شما در انتخاب بهترین مشاور سئو برجسته می کنیم:
تجربه مشاور سئو یا فعالیت های مشابه
داشتن تجربه در برنامه ریزی و اجرای استراتژی های سئو موفق
نمونه هایی از کار موفق در سئو
تجربه در تجزیه و تحلیل وب، بازاریابی و توسعه کسب و کار
داشتن دانش فنی HTML، CSS، جاوا اسکریپت
توانایی تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه توصیه های مبتنی بر شواهد
مذاکرات خوب
تفکر انتقادی و مهارت حل مسئله
مهارت های مدیریت زمان خوب
مهارت های بین فردی و ارتباطی عالی

 

هزینه مشاوره سئو

مشاوره سئو در مرحله اول رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئوی تخصصی و افزایش نتایج گوگل در سایت، می توانید با کارشناسان ما تلفنی یا چهره به چهره صحبت کنید. اگر بعد از این مرحله قصد همکاری با کارشناسان سئو پونه مدیا را دارید، نیاز سایت شما و بودجه ای که در اختیار دارید با قرارداد سئو بررسی می شود و هزینه مشاوره سئو برای شما مشخص می شود.

یاسئومی
یاسئومی خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋