یاسئومی

یاسئومی

خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک
توسط ۳ نفر دنبال می شود

افزایش کلیک گوگل با ۱۰ تکنیک سئو یاسئومی

 

اگر مقاله قبلی ما در مورد بهبود CTR گوگل را یک بار مطالعه کرده باشید، بر اهمیت CTR در افزایش بازدید سایت تاکید کرده ایم. در این پست در مجموع 10 ترفند برای افزایش رتبه سایت در گوگل به صورت رایگان و در نتیجه افزایش بازدید در گوگل را معرفی می کنیم.
اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و بر ترافیک ورودی گوگل خود متمرکز هستید، می دانید که برای افزایش ترافیک سایت خود در گوگل، باید برای بهبود سئوی خود وقت بگذارید.
در اینجا به بررسی انواع استراتژی ها می پردازیم و امیدواریم با در نظر گرفتن آنها و توجه به این نکات، CTR سایت خود را افزایش دهید.

 

چرا افزایش کلیک سایت در گوگل برای ما مهم است؟

اهمیت افزایش کلیک های گوگل - به لطف موتور جستجو، همه ما اطلاعات بیشتری در مورد گوگل داریم. هر زمان که مطالب یا اطلاعاتی را جستجو می کنیم، صفحه گوگل را باز می کنیم و عبارت خود را در آنجا جستجو می کنیم. به عنوان یک موتور جستجو، دغدغه اصلی گوگل این است که بهترین نتایج را برای آن جستجو به کاربر نشان دهد. بنابراین اگر سایت شما نتیجه خوبی داشته باشد و فاکتورهای لازم گوگل را داشته باشد، می توان آن را در بالای نتایج به کاربر نشان داد.
می توانید از طریق گوگل یک بازدید کاملا رایگان داشته باشید و آن را به درآمد تبدیل کنید. چه چیزی می تواند برای یک تجارت آنلاین جذاب تر باشد؟ برای اینکه در نتایج گوگل ظاهر شوید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید، کافی است روی بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی سایت برای زیرمجموعه گوگل آن کار کنید. بنابراین، اگر می خواهید ترافیک سایت خود را افزایش دهید، گوگل بهترین گزینه برای دریافت این نوع ترافیک است.

 

چگونه ترافیک سایت خود را در گوگل افزایش دهیم؟

راه های زیادی برای افزایش ترافیک گوگل وجود دارد. راه هایی که گوگل نیز برجسته کرده و می خواهد از این روش ها برای بهبود کلیک سایت خود استفاده کنید. علاوه بر روش های جذب کاربر، روش های مبتنی بر تجربه و توجه به منظور جستجوی کاربر نیز وجود دارد.
در اینجا 10 روش برتر برای افزایش ترافیک گوگل آورده شده است.

 

1. لینک داخلی

آموزش لینک سازی داخلی را قبلا در سایت ذکر کرده ایم و اهمیت آن را می دانیم. لینک های داخلی در یک مقاله می تواند کاربر را به خواندن سایر صفحات سایت شما تشویق کند. این به شما عمق بیشتری در سایت شما می دهد، نرخ پرش سایت شما را بهبود می بخشد و با ارائه متن لنگر مناسب به گوگل کمک می کند تا صفحات سایت شما را بهتر درک کند. بنابراین لینک سازی داخلی تاثیر مستقیمی بر افزایش ترافیک گوگل خواهد داشت. اگر نمی دانید نرخ پرش چیست، نرخ پرش چیست؟ اصابت.
داشتن یک استراتژی خوب برای عمق بخشیدن به سایت با کمک لینک های داخلی می تواند صفحات سایت شما را بیشتر در نتایج گوگل نشان دهد.

 

2. به روز رسانی منظم سایت

یکی از جنبه های کمتر قابل تامل در افزایش کلیک و ورودی گوگل، به روز رسانی روزانه سایت است. همانطور که می دانید هر صفحه از سایت شما نشان دهنده محتوایی برای گوگل است. برای گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیار مهم است که سایت شما به طور منظم به روز شود و محتوای شما به روز باشد. گوگل و سایر موتورهای جستجو همیشه به دنبال بهترین و به روزترین مطالب در وب هستند. به همین دلیل، به روز رسانی صفحات سایت و به خصوص مقالات (حتی اگر برای تغییر خطوط یا پاراگراف ها کافی باشد) نشانه ای برای گوگل است که این محتوا به روز شده و مطابق با نیاز کاربر است.
با توجه به توضیحات ارائه شده متوجه شدید که یکی از مهم ترین عوامل در بهبود رتبه سایت در گوگل، به روز رسانی روزانه سایت است. بنابراین این کار را به طور منظم و روزانه انجام دهید. اگر صفحه ای در سایت شما رقبای زیادی دارد و از سایر رقبا عقب است، می توانید با به روز رسانی مداوم صفحه به بهبود رتبه آن کمک کنید.

 

3. به سئوی داخلی سایت توجه کنید

سئوی On-Page یکی از مهمترین مواردی است که برای افزایش کلیک گوگل باید در نظر گرفت. دو مورد ذکر شده در بالا در واقع زیرمجموعه های سئوی داخلی هستند، اما با توجه به گستردگی این بخش، به عنوان یک مورد کلی با آن برخورد خواهیم کرد.
سئوی داخلی مجموعه ای از اقدامات درون سایت است که با کمک موتورهای جستجو منجر به بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت می شود. برای این کار به عناوین، توضیحات، URL ها، برچسب ها و غیره نیاز دارید. شما باید مراقب باشید و مطمئن شوید که آنها معیوب نیستند.

 

4. به سئوی فنی سایت توجه کنید

قدم بعدی در افزایش کلیک سایت گوگل، توجه به مسائل فنی سایت است. سئو نیز مجموعه ای از مراحلی است که باید طی شود تا اطمینان حاصل شود که سایت از نظر فنی مشکلی ندارد و به درستی توسط توسعه دهندگان سایت توسعه یافته است.
اگر سایت ما مشکلات فنی داشته باشد، در گوگل خیلی خوب عمل نمی کند. سایت ما باید توسط توسعه دهندگان حرفه ای نوشته شده و برای سئو توسعه یابد. یک برنامه نویس وب باید به بهبود سرعت سایت، عدم وجود نقص ساختاری و نحوی در کد سایت و همچنین استفاده از روش هایی برای جذب کاربران مانند نوشتن کدهای ساختار داده توجه ویژه ای داشته باشد.

 

5. قسمت نظرات سایت را فعال کنید

مقالات، دوره ها، محصولات و غیره نظرات زیر ممکن است باعث شود کاربر مستقیماً با سایت شما ارتباط برقرار کند. اگر او سوالی دارد، در آنجا بپرسید و به آن پاسخ خواهید داد. سایت تعاملی کاربر بسیار مهم است. کاربر نباید بلافاصله پس از بازدید از سایت ما را ترک کند و باید بتوانیم خود را در ذهن او جای دهیم. برای این کار باید تا حد امکان از تعامل خود با کاربر (که بعداً مشتری ما خواهد شد) محافظت کنیم.
جالب است بدانید که موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ توجه خاصی به قسمت نظرات سایت دارند و در نظر دارند نظر جدیدی را به عنوان به روز رسانی محتوا به صفحه اضافه کنند. بنابراین با کمک نظرات می توانید به طور قابل توجهی سئو سایت خود را بهبود بخشید و صفحات خود را به نتایج بهتری برسانید.

 

6. استفاده از رپورتاژ آگهی در سایت های محبوب

یکی دیگر از راه هایی که می تواند در بهبود کلیک گوگل موثر باشد، ارسال رپورتاژ آگهی در سایت های محبوب و پرطرفدار است. با هزینه ای اندک می توانید از پیوندهای خارجی هدفمند سایت خود برای ثبت رپورتاژ آگهی و جستجوی صفحات محصول، دسته بندی ها و غیره مراقبت کنید. شما می توانید رتبه آنها را در گوگل با لینک دادن به صفحات مهم خود مانند. . به لطف این روش لینک هایی که دریافت می کنید کیفیت بالایی خواهند داشت و به طور مستقیم در افزایش رتبه سایت شما موثر خواهند بود.
همچنین اگر می خواهید بک لینک های با کیفیتی به سایت خود داشته باشید، ریپورتینگ گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

 

7. با کمک گوگل ادوردز ترافیک گوگل را افزایش دهید

احتمالاً نام Google Ads را هم می شناسید. گوگل ادز سرویسی برای سایت ها و اپلیکیشن های موبایل است که در آن می توانید تبلیغات خود را به صورت هدفمند به کاربران نشان دهید و دقیقاً کاربران هدف را به سایت خود جذب کنید. شما می توانید با جذب کاربران مناسب با توجه به هدف و سلیقه آنها درآمد خود را افزایش دهید.
گوگل ادوردز چیست؟ گوگل ادوردز یک پلتفرم تبلیغات آنلاین با پرداخت به ازای کلیک است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات خود را در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل نمایش دهند. کسب و کارها برای رتبه بندی تبلیغات خود در بالای صفحات نتایج جستجو بر اساس کلمات کلیدی که می خواهند هدف قرار دهند، هزینه می پردازند.
بنابراین می توانید به ازای هر کلیک به گوگل پول پرداخت کنید و تبلیغات خود را در صفحه اول با تکه های تبلیغاتی نمایش دهید. تبلیغات گوگل ادوردز می تواند ترافیک خالص و هدفمندی را برای شما به ارمغان بیاورد و تاثیر مستقیم و قابل توجهی در افزایش بازدید سایت شما خواهد داشت.

 

8. استفاده از شبکه های اجتماعی برای برندسازی و ارسال محتوای مفید

رسانه های اجتماعی مهم ترین بخش اینترنت هستند که امروزه زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده است. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب تاثیر قابل توجهی بر برند و محبوبیت شما خواهند داشت. این یکی از بزرگترین اشتباهات استراتژیک هر کسب و کار اینترنتی است که از رسانه های اجتماعی برای برندسازی استفاده نمی کند.
در ایران اینستاگرام و تلگرام به شدت مورد استفاده مردم قرار می گیرد. داشتن یک صفحه اینستاگرام برای کسب و کار شما می تواند مشتریان زیادی را جذب کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یک فعالیت برنامه ریزی شده و برنامه ریزی شده روی برند خود کار کنید و بتوانید اعتماد کاربران خود را جلب کنید. در این مقاله سئو، ما در مورد برخی از اقداماتی که باید برای افزایش فالوور و دریافت سیگنال های اجتماعی انجام دهید، صحبت کردیم. من ذکر کردم. این امر جستجوی برند شما را در اینترنت و جستجوی گوگل نیز افزایش می دهد و منجر به افزایش کلیک در گوگل می شود.
توجه به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، لینکدین و آپارات می تواند در بهبود بازدید و کلیک موثر بر روی نتایج جستجو موثر باشد.

 

9. تجزیه و تحلیل سایت در گوگل آنالیتیکس

یکی دیگر از مراحل مهم در افزایش کلیک گوگل، آنالیز رفتار کاربران در صفحات سایت شماست. تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در هنگام حضور در سایت یکی از اقداماتی است که می تواند منجر به موفقیت شما شود. شما می توانید مدت زمان ماندن کاربران در سایت، بازدید از صفحه، نرخ پرش و غیره را پیگیری کنید. تجزیه و تحلیل آن می تواند به شما در درک بهتر محتوای سایت کمک کند.
با کمک این داده ها می توانید مشکلات صفحات سایت خود را بیابید و سعی کنید مشکلات آنها را برطرف کنید تا کاربران شما بتوانند به محتوای مورد نیاز بیشتری برسند. بنابراین تجزیه و تحلیل دقیق داده های گوگل آنالیتیکس می تواند ورودی گوگل را افزایش دهد.

 

10. صفحات و مقالات کمتر بازدید شده را پیدا کنید

بهبود مقالات و صفحات پربازدید نیز راهی برای افزایش کلیک رایگان است. کار بر روی این مقالات و صفحات و رتبه بندی آنها در یک یا دو در نتایج گوگل می تواند حجم قابل توجهی از ترافیک را برای محتوای جستجوی بالا به ارمغان بیاورد. در مورد صفحات کم ترافیک چطور؟ با آنها چه می توان کرد؟
صفحات کم بازدید نیز اهمیت ویژه ای دارند. آنها باید به خوبی مطالعه شوند تا جایگاه خود را در نتایج خوب گوگل پیدا کنند.
برای تقویت چنین صفحاتی می توانید:
بررسی صفحه با اطلاعات جدیدتر و جالب تر قطعا می تواند آن صفحه را در گوگل تقویت کند. پس با به روز رسانی صفحات قدیمی خود به افزایش بازدید آنها کمک کنید
اگر با آپدیت های بیشتر به نتیجه دلخواهتان نرسیدید، می توانید به جای کار بر روی پست قبلی، یک پست جدید بنویسید. با نوشتن مقاله جدید و هدایت مقاله قبلی به مقاله جدید می توانید به نتیجه دلخواه برسید.

 

نتیجه گیری

در این مقاله، نرخ کلیک را خلاصه کرده ایم تا به شما کمک کنیم CTR خود را افزایش دهید، که می تواند به افزایش قابل توجه کلیک های گوگل شما کمک کند. در این راهنمای جامع سعی شده است علاوه بر صحبت های قبلی نکات دیگری را نیز به شما یادآوری کنیم. توجه به نکات فوق می تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید سایت داشته باشد. پس آنها را جدی بگیرید و برای موفقیت در برند خود تلاش و صبر به خرج دهید.

یاسئومی
یاسئومی خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋