یاسئومی

یاسئومی

خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک
توسط ۳ نفر دنبال می شود

پشتیبانی سئو سایت یاسئومی چیست؟

 

بیایید این را صرفاً «عملی» کنیم یعنی پشتیبانی از همه چیز، به ویژه سئو، پشتیبانی سئو، خدمات تولید محتوا برای فروشنده و خریدار، و اجرای تکنیک‌هایی با هدف افزایش نرخ. رتبه سایت شما در گوگل
فردی که به عنوان ارتقا دهنده سئو شناخته می شود باید تمام تلاش خود را بکند تا ترافیک وب سایت شما را از موتورهای جستجو به صورت منطقی و حرفه ای افزایش دهد و از دانش و مهارت خود برای قرار دادن سایت در موقعیت مطلوب تری در گوگل استفاده کند. اکثر فعالیت های همکاران پشتیبانی سئو عبارتند از: 1. سئو و بهینه سازی داخلی 2. سئو خارجی سایت.
هر کسی که با پشتیبانی سئو کار می کند می داند که کلمه SEO ترجمه عبارت SEO است و مخفف Search Engine Optimization است. سئو مجموعه ای از وظایف و فرآیندهایی است که به سایت ها کمک می کند بیشتر و بهتر در وب ظاهر شوند. سئو بر روی بهبود رتبه وب سایت به خصوص در موتورهای جستجوگر گوگل، بینگ و موتور متمرکز است. هر چه رتبه سایت در گوگل بالاتر باشد، بیشتر توسط کاربران دیده می شود. با این حساب افزایش دید سایت باعث افزایش درآمد آن نیز می شود.

 

قیمت پشتیبانی سئو

اگر انتظار دارید که شخصی لیست قیمتی را برای قیمت پشتیبانی سئو ارائه دهد، همانطور که در تصویر بالا می بینید، سخت در اشتباهید، قیمت پشتیبانی سئو به خدمات پشتیبانی سئو برمی گردد که دقیقا در زیر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. ، اما اینجاست. در چند خط قیمت پشتیبانی سئو را خواهیم دید:
تولید محتوای سئو: حدود 1500000 تومان هزینه دارد
تولید محتوا + اتصال داخلی و خارجی: حدود 2500000 تومان هزینه دارد
تولید محتوا + لینک بیلدینگ + سئو فنی: حدود 3500000 تومان هزینه دارد
* توجه داشته باشید که در موارد فوق حداقل هزینه ها برای سال 1400 آورده شده است و با افزایش حجم کار، هزینه پشتیبانی سئو افزایش می یابد.

 

خدمات پشتیبانی سئو

در راستای کار خود، پشتیبان سئو اقداماتی را که به اختصار در زیر توضیح داده شده است را انجام می دهد:

سئوی فنی: بررسی و تحلیل موضوعاتی که در قسمت فنی وب سایت موثر هستند

بهینه سازی کدها

یکی از مهم ترین و اساسی ترین عوامل در سئو سایت، بهینه سازی کد شماست. یک کد بهینه شده می تواند سرعت سایت را کاهش دهد و نسبت کد به متن صفحه را افزایش دهد. یک طرفدار سئو همیشه اقداماتی را برای بهینه سازی کد انجام می دهد تا اندازه سایت را کاهش دهد. شایان ذکر است که گوگل درک بهتری از مفهوم سایت های با کد کوچک دارد.

 

افزایش سرعت وب سایت

الگوریتم رتبه بندی گوگل برای بهبود تجربه کاربر به طور مداوم در حال تغییر است. گوگل در کنار اهمیت ارائه محتوای با بالاترین کیفیت به کاربران، سرعت بارگذاری سایت ها را نیز در نظر می گیرد. یک سایت پرسرعت بدون شک تجربه کاربری راحت تر و بهتری را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد می کند. اگر همه شرایط بین دو سایت از نظر تئوری برابر باشد، گوگل سایت سریع را بالاتر از سایت کند قرار می دهد زیرا کاربران به سایت های سریع علاقه مند هستند. نیازی به گفتن نیست که زمان بارگذاری صفحه باید کمتر از چهار ثانیه باشد.

 

بهبود نمایش سایت در تلفن های همراه

فاکتورهای رتبه بندی وب سایت شامل پاسخ گویی و نمایش صحیح وب سایت در تمامی دستگاه های تلفن همراه می باشد. یک وب سایت واکنش گرا تجربه کاربری بهتری را در دستگاه های تلفن همراه ایجاد می کند. سایتی که برای موبایل بهینه نشده باشد با عرض کامل نمایش داده می شود و کاربر برای مشاهده آن باید به صورت افقی اسکرول کند.

 

گواهی امنیتی را اعمال کنید

گوگل سایت های با امنیت بالا را مانند کاربران ترجیح می دهد. انواع مختلفی از بدافزارها در سایت وجود دارد که نمونه بارز وب سایت های ناامن است. البته هیچ کاربری نمی خواهد کامپیوتر خود را با مشاهده یک سایت به بدافزار آلوده کند. در سال‌های اخیر، گوگل آنقدر به وجود گواهی‌های امنیتی در وب‌سایت‌ها اهمیت داده است که امروزه مرورگر گوگل کروم در مورد سایت‌های فاقد گواهی امنیتی به کاربران هشدار می‌دهد.
آپلود سایت در پروتکل HTTPS به این معنی است که سایت دارای گواهی امنیتی SSL است. پروتکل SSL یک لایه امنیتی بین کاربر و سرور سایت ایجاد می کند. محافظت از اطلاعاتی که بین کاربر و سرور منتقل می شود برای گوگل بسیار مهم است و به همین دلیل گوگل برای چنین سایت هایی امتیاز رتبه بندی را در نظر گرفته است.

 

سئوی داخلی: بهینه سازی عناصر داخلی یک وب سایت

عناوین صفحات و توضیحات متا را بهینه کنید

عناوین و توضیحات متا صفحات وب به دو دلیل در سئو مهم هستند. هر دو داده به گوگل کمک می کنند تا محتوای صفحه را بهتر درک کند. پشتیبانی سئو به بهینه سازی این دو قسمت از کلمات کلیدی در آن کمک می کند. به طور طبیعی از کلمات کلیدی مشابه و همچنین به طور طبیعی از کلمات کلیدی مشابه استفاده می کند. دلیل دوم اهمیت عنوان صفحه و توضیحات متا این است که در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شوند و بین نوع نمایش وب سایت شما و سایر رقبای شما تفاوت ایجاد می کنند.
یکی دیگر از عوامل موثر در سئوی مدرن نرخ کلیک وب سایت است و این دو داده می توانند آن را افزایش دهند. گوگل به صفحه ای با نرخ کلیک بالاتر امتیاز می دهد و کاربران پس از ورود زمان زیادی را در آن صرف می کنند و احتمالاً رتبه آن را در نتایج جستجو افزایش می دهند.

 

بهینه سازی هدرها

گوگل به وب سایت هایی با عنوان بهتر امتیاز بیشتری می دهد. استفاده از تگ های عنوان به خصوص در محتوای صفحات باعث ایجاد ساختار در آن می شود. بخش‌های اصلی باید عناوین بزرگ‌تری داشته باشند و هرچه اهمیت کمتری داشته باشند، عناوین کوچک‌تر خواهند بود.
این برای صفحات وب با برچسب عنوان H1 تا H6 اعمال می شود. استفاده صحیح و بهینه از تگ های عنوان در مرتب سازی صفحات بسیار مهم است. ما شخصاً تجربیات زیادی داشته ایم که صرفاً با اصلاح هدرها، رتبه وب سایت بسیار افزایش می یابد. افرادی که از سئو پشتیبانی می کنند می دانند که چگونه تگ های عنوان صفحه را بهینه کنند.

 

بهینه سازی محتوا

محتوای متنی یک صفحه برای رتبه بندی آن بسیار مهم است. گوگل از ابزارهای خود برای بررسی معیارهایی مانند نرخ پرش و زمانی که کاربران در وب سایت ها صرف می کنند استفاده می کند. اگر یک پشتیبانی سئو فقط عناصر قبلی را در بخش سئو داخلی بهینه کند، نتیجه عمر طولانی نخواهد داشت.
محتوای یک صفحه باید برای کاربران ارزشمند تلقی شود. لیست کردن خدمات وب سایت خود بدون هیچ توضیح اضافی به اندازه موتورهای جستجو برای کاربر ارزشمند نیست. افزودن توضیحات بیشتر در مورد خدمات و محصولاتی که دارید می تواند تمایل کاربران به خرید و استفاده از آنها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

پشتیبانی حرفه ای سئو باید از محتوای متنی و همچنین سایر مطالب موجود در صفحه مانند تصاویر و ویدیوها استفاده بهینه کند. محتوای ویدیویی باعث افزایش و بهبود تعامل کاربران در سایت می شود.

 

سئوی خارجی: بهینه سازی های خارج از سایت را انجام دهید

فعالیت در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی و فعال بودن کاربران را تا حد زیادی از حضور شما آگاه می کند. علاوه بر این، هر چه یک سایت در شبکه های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشد، ترافیک بیشتری به آن سایت منتقل می کند. این افزایش فعالیت در برندسازی نیز نقشی حیاتی دارد و بنابراین می تواند به طور غیرمستقیم بر سئو سایت تاثیر بگذارد.

 

بک لینک ها

بک لینک ها در واقع قلب الگوریتم گوگل هستند. از دیدگاه گوگل، هر چه یک وب سایت بهتر باشد و بک لینک های بیشتری داشته باشد، افراد بیشتری آن را تایید می کنند. تعداد بالای بک لینک های با کیفیت بالا باعث می شود که وب سایت در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشد. البته باید بگوییم که بک لینک ها پتانسیل زیادی برای اسپم دارند و بنابراین پشتیبانی سئو می تواند به سایت ها در این امر کمک کند.
در حالی که پشتیبانی سئو بر روی تعداد بک لینک ها تمرکز می کند اگر خیلی قانع کننده نباشد، کیفیت بک لینک ها در یک استراتژی خوب سئو بسیار مهم است.

 

به روند طبیعی سئو توجه کنید: افزایش و بهبود رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو

نکته قابل توجه در این پشتیبانی سئو این است که سئوی طبیعی وب سایت در کسب و کارهای داخلی و بین المللی بسیار مهم است. این نوع سئو بر روی تقویت و رتبه بندی وب سایت در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو مانند bing و غیره تمرکز دارد. اینترنت پر از مقالات آموزشی در مورد شیوه های طبیعی سئو و همچنین راه هایی برای بهبود رتبه بندی گوگل است.
تکنیک های این نوع سئو که با پشتیبانی سئوی وب سایت پیاده سازی می شود شامل بهینه سازی داخلی و خارجی وب سایت می باشد. از مهمترین این تکنیک ها می توان به بهینه سازی عنوان صفحات و متا تگ ها، بهینه سازی محتوای صفحه و ایجاد بک لینک اشاره کرد.

 

به پشتیبانی سئو نیاز دارید؟

بله، هر سایتی که می خواهد در موتورهای جستجو موفق باشد باید از پشتیبانی سئو برخوردار باشد.

 

آیا پشتیبانی سئو هزینه کمتری نسبت به سئو دارد؟

به طور کلی می توان گفت که حدود 20 درصد کمتر است، اما هزینه پشتیبانی سئو ممکن است کمتر از خود سئو نباشد، زیرا رقبا سخت کار می کنند و هزینه آن بالاست.

 

وظایف پشتیبانی سئو چیست؟

تولید محتوا و اتصال مناسب مهمترین وظایف یک پشتیبان خوب است.

 

اگر سایت را به حامی رتبه 3 قابل اعتماد و سئو بسپاریم از او چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

بستگی به حجم کسب و کار دارد، اما معمولا باید سایت را در پایین ترین رتبه به شما تحویل دهند.

یاسئومی
یاسئومی خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋