javad yasemi

javad yasemi

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در تهران

طراحی داخلی چیست (و چرا واقعا می تواند باعث شود شما احساس بهتری داشته باشید)؟
این مقاله را ذخیره کنید

 

SaveWhat طراحی داخلی چیست (و چرا واقعا می تواند باعث شود شما احساس بهتری داشته باشید)؟

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در تهران
اگر سبک موسیقی خاصی را دوست ندارید ، تئاتر شما را خسته می کند یا کارهای هنری شما را جذب نمی کند ، تقریباً همیشه می توانید از آنها دوری کنید. معماری اما متفاوت است. یک پروژه کم فکر ، زندگی بسیاری از افراد را به طور مداوم و برای مدت طولانی تحت تأثیر قرار خواهد داد. با فضای داخلی ، این اثر حتی بیشتر می شود. بشریت هرچه بیشتر وقت خود را در خانه می گذراند ، که به طور مستقیم بر سلامتی و سلامتی ما تأثیر می گذارد. در دوره های بازنشستگی اجباری ، مانند همه گیر کنونی Covid-19 ، ما درک می کنیم که فضاهای داخلی برای رفاه و حتی پیشگیری از بیماری ها چقدر مهم هستند. طراحی یک محیط داخلی یک مسئولیت بزرگ برای یک حرفه ای است. یک طراح داخلی باید این پروژه ها را برنامه ریزی ، تحقیق ، هماهنگی و مدیریت کند تا محیطی کاملاً سالم و زیبا از نظر زیبایی برای افرادی که از فضا استفاده می کنند بدست آورد.

اما در واقع طراحی داخلی چیست؟

این تصویر را ذخیره کنید! Eames House / Charles e Ray Eames. تصویر با مجوز از ArchilogicEames House / Charles e Ray Eames. تصویر با مجوز از Archilogic
به ندرت ، طراحی داخلی با دکوراسیون اشتباه گرفته می شود - تصور غلطی که همراه با چندین تعصب و سو mis تفاهم است. در واقع انتخاب پوشش ها ، رنگ ها و پوشش ها یکی از جنبه های مهم طراحی داخلی است. اما این تنها ویژگی آن نیست.

اول ، درک رفتارها و تمایلات کاربر برای ایجاد فضاهایی کاربردی و زیبا از نظر ضروری است. سازماندهی حرکت یک نقطه شروع است ، که می تواند از طریق دستکاری طرح اصلی به دست آید. این تقسیم فضا را می توان از طریق دیوارها ، بلکه از طریق مبلمان و حتی اشیا نیز انجام داد. در عین حال ، در طراحی داخلی باید به شرایط راحتی (اعم از حرارتی ، روشنایی یا صوتی) و همچنین ارگونومی توجه شود که بهترین ابعاد را برای مبلمان و اشیا dict تعیین می کند. سرانجام ، مشخصات پوشش ها و مواد قابل مشاهده ترین و سطحی ترین قسمت طراحی داخلی است ، اما از اهمیت کمتری برخوردار نیست. این لمس نهایی چهره پروژه را ترکیب می کند ، دید طراح و همچنین خواسته ها و نیازهای کاربران را انتقال می دهد.

در زیر ، ما در مورد موارد اصلی بحث می کنیم که طراحی داخلی باید جزئیات بیشتری را در نظر بگیرد:

چیدمان طراحی داخلی
طرح یک پروژه ، به طور خلاصه ، موقعیت تجهیزات ، مبلمان و اشیا، ، اعم از ثابت یا متحرک ، در فضایی است که در حال طراحی است. یک توزیع مناسب می تواند جریان فضا را سازماندهی کند ، مکان های ماندگاری ایجاد کند و سلسله مراتب فضا ایجاد کند. به ویژه در نقشه های معماری باز ، که طراح از آزادی بیشتری برخوردار است ، مهمترین چیدمان های داخلی برای عملکرد صحیح پروژه است. لوکوربوزیه و میس ون روهه اولین کسانی بودند که با کاهش مناطق وسیع گردش خون و استفاده از عناصر ساختاری ، مبلمان و پانل های متحرک برای تقسیم فضا به جای دیوارها ، برنامه های مرسوم مرسوم را به چالش کشیدند.

دکوراسیون داخلی مدرن
برای ایجاد یک چیدمان خوب ، طراح داخلی باید استانداردهای دسترسی ، مسیرهای فرار از آتش و حداقل ابعاد اتاق ها را در نظر بگیرد. مقادیر زیادی ادبیات وجود دارد که ابعاد مناسب برای هر نوع استفاده از فضا را مشخص می کند. کتاب ارنست نوفرت "داده های معماران" در سال 1936 منتشر شد و در حال جمع آوری بهترین روش ها برای ابعاد مختلف فضاهای مختلف از آشپزخانه های صنعتی برای آموزش اتومبیل ها است. با افزایش متراکم شهرها و گران شدن املاک ، اما آپارتمانهای کوچک و خانه های کوچک شروع به نادیده گرفتن این حداقل استانداردها می کنند ، نشان می دهد که قوانین می توانند با دقت نقض شوند. بنابراین مهمترین چیزی که باید درک شود نیاز فضا و کاربر آن به منظور پیشنهاد طرح بندی عملکردی و مناسب برای هر سناریوی متفاوت است.

مبلمان
مبلمان چه ثابت و چه موبایل ، مستقیماً بر کیفیت هر پروژه داخلی تأثیر می گذارد. این وظیفه طراح است که اطمینان حاصل کند که انتخاب های مشخص شده در پروژه عملکرد روتین فضا را مورد پسند قرار می دهد ، اطمینان حاصل کند که به نگرانی های اساسی مانند گردش خون آسیب نمی رساند.

این تصویر را ذخیره کنید! Oficina do Arquiteto / Ruetemple. تصویر © RuetempleOficina do Arquiteto / Ruetemple. تصویر © Ruetemple
به خصوص (اما نه تنها) وقتی همکاری می کند

شرکت دکوراسیون داخلی آیریا

javad yasemi
javad yasemi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋