javad yasemi

javad yasemi

خرید اینترنتی کتاب

نکات
یک رمان شومیز اگر در اثر حمل آن آسیب ببیند یا از بین برود ، ضرر کمتری خواهد داشت.


لیستی از آنچه خوانده اید و آنچه می خواهید بخوانید را نگه دارید.
لیستی از آنچه خوانده اید برای ایجاد اعتماد به نفس در دستاوردهای شماست و به شما کمک می کند آنچه را که خوانده اید و کجا را خوانده اید. اگر می خواهید لیست خود را به دوستان نشان دهید یا لیست دیگران را ببینید می توانید از یک سرویس آنلاین استفاده کنید.
عناوینی را که می خواهید بخوانید یادداشت کنید تا در صورت مراجعه به کتابخانه یا کتابفروشی به راحتی آنها را پیدا کنید. داشتن یک لیست ، حتی اگر به طور رسمی اولویت بندی نشود ، در صورت انتخاب یکی از احتمالات ، در اولویت بندی غیررسمی قرار می گیرد. عناوینی که به نظر می رسد هرگز به آنها دسترسی پیدا نمی کنید ، احتمالاً برای شما کمتر جالب است.


یک نشانه را مفید نگه دارید. بنابراین ، شما قسمت مشابه یک کتاب را بارها و بارها نخوانید ، یا وقت خود را برای یافتن صفحه خود تلف نکنید.
وقت خود را برای خواندن کتاب و وقت خود را برای مطالعه چیزهای دیگر ، مانند صفحات وب ، روزنامه ها و مجلات ، متعادل کنید. مورد دوم می تواند اطلاعات ، بینش و سرگرمی های خوبی را ارائه دهد ، اما به ندرت عمق کتاب را دارد.
اگر می خواهید بخوانید ، و شخصی با س askingال از آنچه می خوانید حواس شما را پرت می کند ، می توانید با گفتن اینکه در یک قسمت جذاب هستید ، پرسش را به سرعت پایان دهید و بعداً با او صحبت خواهید کرد.
یک کتاب خوب همچنین می تواند در کارهایی که باید انجام دهید ، اما نمی خواهید به شما کمک کند. شما می توانید از ماهیت جذاب کتاب برای سرعت بخشیدن به کاری که دوست ندارید انجام دهید استفاده کنید ، در نتیجه برای هر کار انجام شده به خود پاداش می دهید.
اگر می خواهید یک نمایش تلویزیونی تماشا کنید ، می توانید هنگام تبلیغات ، مطالعه را امتحان کنید ، اما فقط در صورت تنظیم یا بی صدا کردن آنها. در غیر این صورت ، میزان تلویزیون تماشا شده را کاهش دهید یا به طور کامل از نمایش (ها) صرف نظر کنید. ممکن است دریابید که یک کتاب خوب به همان اندازه جذاب و پاداش آورتر است.
از کتابخانه عمومی خود استفاده کنید تا در مورد اینکه چه کتاب هایی را دوست دارید ، بیاموزید. رایگان است که همزمان چندین عنوان را بررسی کنید و از آنها نمونه بگیرید ، فقط مواردی را که ترجیح می دهید بخوانید.

خرید اینترنتی کتاب
اگر مطمئن نیستید که کتاب خاصی را بخوانید ، بررسی آن را جستجو کنید. بسیاری از وب سایت ها دارای نقد و بررسی کتاب هستند و ممکن است اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهند تا بدانید آیا ارزش خواندن کتاب را دارد.
کتابهایی را بخوانید که واقعاً دوستشان دارید. مطالب را فقط به این دلیل که در برخی از لیست های نیویورک تایمز یا اپرا است ، نخوانید. برای تحقیق در مورد کتابها به سایتهایی مانند goodreads.com مراجعه کنید و مرورها را بخوانید تا بفهمید آیا موضوعی است که می توانید وارد آن شوید.

javad yasemi
javad yasemi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋