javad yasemi

javad yasemi

کتاب

چگونه وقت خود را برای مطالعه کتاب بخوانید وقتی مشغول هستید
مقاله را بارگیری کنید
مراحل
مراحل
بخشهای دیگر
سوال ها و جواب ها
نکات و هشدارها
مقالات مرتبط
اطلاعات نویسنده


در جامعه ای که امروز به سرعت در حال حرکت است ، حتی بزرگترین کتاب شناسان نیز گاهی اوقات در یافتن وقت برای نشستن با یک کتاب خوب مشکل دارند. اما اگر خلاق و مراقب باشید ، خواهید دید که چگونه بخشهایی از برنامه روزمره شما می توانند به عنوان فرصت خواندن استفاده شوند.


 
مراحل
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 1
1
نسخه صوتی کتاب را بخرید. این معمولاً ارزانترین گزینه است و به راحتی در دسترس است ، بنابراین می توانید تقریباً در همه جا به آن گوش دهید. اکنون بسیاری از کتابخانه های عمومی به دارندگان کارت خود اجازه می دهند تا کتابهای صوتی الکترونیکی را در دستگاه های پخش MP3 شخصی بارگیری کنند. متناوباً ، می توانید کتاب های صوتی را از طریق CD یا پخش کننده های MP3 ویژه خریداری کنید. همچنین می توانید نسخه صوتی کتابی را که از قبل متعلق به شماست خریداری کنید.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 2
2
هرجا می روید مطالب خواندن را با خود داشته باشید. به این ترتیب ، هنگامی که چند لحظه خواندن دارید و می توانید در آن قرار بگیرید ، آن را با خود خواهید داشت.
نسخه جیبی کتاب مانند Barnes and Noble Pocket Classics را بخرید. اینها ارزان ، کوچک هستند و می توانند در کیف یا جیب پشتی شما جای بگیرند.
بخوانید یا گوش دهید در حالی که منتظر هستید یا در صف چیزی هستید. در هنگام صرف ناهار در محل کار خود ، یا حتی هنگام صبحانه بخوانید یا گوش دهید.
اگر دانشجوی دانشگاه هستید ، به جای روزنامه مدرسه بین کلاس ها کتاب بخوانید.
برای سهولت مطالعه و / یا میزان علاقه ، کتاب انتخاب کنید. حتی اگر از خواندن در ساعات ساکت در خانه لذت ببرید ، ممکن است یک فرودگاه شلوغ برای سطح تمرکز لازم برای جذب آن مناسب نباشد.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 3
3
هنگام تمرین در باشگاه بدنسازی را بخوانید. مربی بیضوی ، مربی قوس و دوچرخه ثابت همه کتابخوانی را در خود جای می دهند و برخی از سالن های بدن سازی دارای دارندگان کتاب برای نگهداری مواد مطالعه برای کسانی که می خواهند در طول تمرین بخوانند ، باشد. در این صورت شما به طور همزمان باهوش تر و متناسب تر خواهید شد ، و تمرین شما در عین حال لذت بخش تر خواهد شد.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 4
4
از اعضای خانواده خود بخواهید کارهای خانه بیشتر انجام دهند تا هر روز نیم ساعت برای خواندن آرام باشید.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 5
5
هنگام سفر یا تعطیلات ، یک کتاب یا کتاب صوتی را با خود در نظر بگیرید. کتاب ها و کتاب های صوتی ، مسافران بسیار خوبی هستند.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 6
6
کیف کافی بخرید که بتواند کتاب داشته باشد. اینها می توانند از آن در برابر سایش و آسیب محافظت کنند.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 7
7
یک دفترچه یادداشت کنید و یک کتاب را که در حال حاضر می خوانید یادداشت کنید. این می تواند تفکر و تجزیه و تحلیل عمیق تری از کتاب را تشویق کند ، یا اگر به طور مکرر نمی توانید آن را بخوانید ، به یاد داشته باشید.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 8
8
به یک گروه کتاب بپیوندید. این می تواند انگیزه بیشتری برای اتمام کتاب تا زمان معین داشته باشد. اگر به آنها بگویید مجبورید کتاب را برای یک گروه کتاب بخوانید ، وقت بیشتری برای نشستن و مطالعه به شما می دهند.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 9
9
کتابهای کوتاه بخوانید. اگر خیلی مشغول هستید ، احتمال اینکه آن حماسه ادبی 600 صفحه ای را به پایان برسانید ، کم است.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 10
10
آنچه را که دوست دارید بخوانید. اگر از آنچه می خوانید خوشتان نمی آید و به آن الزامی نیست ، چیز دیگری بخوانید. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید شما نمی توانید کتابی را رها کنید فقط به این دلیل که کتاب را دوست ندارید. اگر عاشق کتابی هستید ، احتمال بازگشت به آن زیاد است و احتمالاً سریعتر آن را به پایان می رسانید.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 11
11
هر شب قبل از خواب یا هر روز صبح که بلند می شوید مطالعه کنید. فرصت هایی از این قبیل خواندن را بخشی از برنامه روزمره شما می کند و از فرصت هایی استفاده می کند که ذهن شما بسیار انعطاف پذیر است و زندگی شما احتمالاً آرام است.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 12
12
در دستشویی بخوانید.
در وان بخوانید (اما حوله ای را دستی نگه دارید تا کتاب خیس نشود). اگر در خشک نگه داشتن کتاب در وان مهارت ندارید ، به جای آن مجله یا روزنامه بخوانید.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 13
13
در صورت داشتن همسر یا شریک زندگی خود ، این مطلب را بخوانید. این فرصتی عالی برای گذراندن اوقات آرام در کنار هم است. همچنین می توانید با صدای بلند برای یکدیگر بخوانید.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 14
14
قطعات کوچک بخوانید. اگر امروز فقط یک یا دو صفحه وقت دارید ، کافی است همین مقدار را بخوانید. شاید کافی باشد شما را به داستان وارد کند یا شما را تا روزی که وقت بیشتری دارید ادامه دهید.
تصویری با عنوان وقتی مشغول هستید برای خواندن کتاب وقت بگذارید مرحله 15
15
سریعتر بخوانید ، اما به یاد داشته باشید که سرعت به هزینه درک چیزی به شما نمی دهد. شروع کنید با سرعت خواندن که برای شما طبیعی است. طبیعتاً با تمرین سرعت خواهید گرفت.

javad yasemi
javad yasemi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋