yadameshop

yadameshop

یادمه شاپ فروشگاه آنلاین هدیه و کادو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

10 هدیه مناسب روز دانشجو

هدیه مناسب روز دانشجو با توجه به شرایط دانشجویان که مجبورند با هزینه کم زندگی خود را بگذرانند می تواند چیزی باشد که دانشجویان به آن نیاز دارند ولی با توجه به شرایط مالی که دارند نتوانند آن را برای خود بخرند.

پس شما می توانید با هدیه دادن به دانشجویان هم باعث شوید که نیاز های آنها رفع شود و هم باعث خوشحالی آنها شوید در ادامه با یادمه شاپ همراه باشید تا هدیه روز دانشجو معرفی کنیم.

1- مداد چشم

یکی از هدیه مناسب روز دانشجو لوازم آرایش است یک مداد چشم می تواند یک دانشجو را خوشحال کند. مداد چشم ماژیکی دوسه ضد آب بوده و مدت ماندگاری بالایی دارد و با عرق کردن پاک نمی شود به خاطره همین گزینه مناسبی برای استفاده کردن در مهمانی ها و مراسم ها می باشد. 

 

2- سشوار چرخشی

سشوار همیشه برای هر فردی ضروری است چه برسد که این فر دانشجو باشد که همیشه زمان برای انجام کار ها کم دارد. سشوار چرخشی وردا مدل 2736B دارای ویژگی هایی از جمله : فناوری تولید یون، نوع مصرف خانگی، نیمه حرفه ای، حرفه ای،دارای کیف نگهدارنده قابل حمل، دارای یک متمرکز کننده، دارای فیلتر هوای قابل جدا شدن می باشد.

 

3- ریش تراش

ریش تراش برای کسانی که زیاد فرصت ندارند تا موهای صورت خود را بزنند یک هدیه ایده آل است. ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-2024 دارای تیغه استیل ضد زنگ و رنگ مشکی به همراه کیف چرمی دارای خاصیت اصلاح برش بالا و استفاده از شماره صفر را دارد. تیغه آن براحتی قایبل نظلفت میباشد. جسه کوچک و طراحی منحصر به فرد آن، موجب گشته است تا به عنوان ماشین اصلاح همراه و مسافرتی عالی باشد.

 

4- عطر زنانه

عطر برای دانشجویان خوش بو یک گزینه بسیار عالی است. پیشنهاد ما در یادمه شاپ عطر ادکلن جیبی زنانه کد 023 ورساچه کریستال نویر مشکی ، ساخت شرکت برند کالکشن میباشد که در سایز جیبی و مینیاتوری تولید گشته است.

5- عطر مردانه

برای دانشجویان آقا هم خوش بو بودن بهترین انتخاب است. از نظر ما هدیه مناسب روز دانشجو عطر مردانه عطر ادکلن مردانه ژان پل گوتیه له که دارای رایحه گرم و تند است.

 

6- فیس براش

یک هدیه که به زیبا بودن دانشجویان دختر کمک می کند فیس براش است. فیس براش باطری‌دار سونیک Pretty2 برند CUTESKIN از ویژگی های این فیس براش     
دارای دو عدد باطری، سری براش روزانه سفید/آبی، سری براش پاک کننده عمقی سفید/صورتی، سری براش ابریشمی دور چشم سفید، دارای پایه نگهدارنده است. کارهایی که در هنگام نگهداری این فیس براش باید انجام دهید شامل در آب قوطه ور نشود، ضربه نخورد، بعد از هر بار استفاده براش ها رو شسته و در جای خشک نگهداری کنید، همراه با در پوش براش ها را تعویض نمایید، در صورت عدم استفاده طولانی مدت باطری ها را خارج نمایید.

7- زیورآلات زنانه

این هدیه که همیشه در لیست هدیه مناسب برای دانشجویان قرار  می گیرد. پیشنهاد ما گردنبند زنانه استیل سواروفسکی مدل TEARS دارای رنگ سنگ آبی فیروزه ای و نگین های زیبای سفید رنگ است که هدیه مناسبی برای خانم ها بشمار می آید. این گردنبند در دو نوع اتمی و سفید می باشد.

 

8- زیورآلات مردانه

زیورآلات می تواند یک هدیه مناسب برای دانشجوی آقا باشد. انگشتر استیل مردانه رولکس مدل REPLIKA، از جنس استیل بوده و ضد حساسیت است و از یادمه شاپ به صورت اصل و اورجینال عرضه می گردد. همچنین مناسب کسانی است که به دلیل وجود حساسیت از هر انگشتری نمی توانند استفاده کنند و با پوست های حساس بسیار سازگار است.

 

9- پک هدیه دخترانه

بهترین کادو ها ما در یادمه شاپ به صورت پک در آوردیم تا شما عزیزان بتوانید یک خرید راحت و ارزان داشته باشید. ارزان بودن خرید بخاطر این است که جعبه کادویی بصورت رایگان می باشد. پیشنهاد ما پک هدیه دخترانه است که توسط یادمه شاپ به زیبایی و رایگان بسته بندی شده است. این پک زیبا و خاص شامل زیور آلاتی مانند دستبند برند fred، کیف پول جادار همراه با جای مخصوص موبایل و عطر جیبی برند کالکشن می باشد که قطعا مورد پسند تمامی خانم ها است. 

 

10- فندک

آخرین هدیه برای دانشجو هم فندک است. پیشنهاد ما فندک شارژی لمسی مانیتورداردارای خصوصیاتی از جمله جنس فلز با روکش و مناسب آقایان و خانم ها می باشد. فندک لمسی شارژی کوچک و کم حجم بوده و دارای قابلیت شارژ سوخت می باشد. این محصول قابلیت شارژ با کابل اندروید را دارد و ساخت کشور چین می باشد. 

 

 

yadameshop
yadameshop یادمه شاپ فروشگاه آنلاین هدیه و کادو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋