xobi

xobi

بهترین فروشگاه های ایرانی و خارجی برای خرید کنسول بازی

 

بازی‌های ویدیویی از اولین پیکسل‌های بازیگوش در اکتبر 1958 که فیزیکدان ویلیام هیگین‌بوهام اولین بازی ویدیویی را اختراع کرد، راه زیادی را پیموده‌اند. این یک بازی تنیس ساده به نام پونگ بود. امروزه، بازی های ویدیویی قصد دارند بازیکنی را در دنیای مجازی غوطه ور کنند که به قدری واقعی به نظر می رسد که اولین پیکسل ها باعث افتخار می شوند.

در دهه های 80 و 90، زمانی که ظهور بازی های ویدیویی شروع به افزایش کرد، فروشگاه های بازی های ویدیویی یکی از پر رفت و آمدترین مکان ها در مراکز خرید و شهرک ها بودند. آنها همه جا بودند و رقابت بین فروشگاه ها شدید بود. بسیاری از این فروشگاه‌ها از بین رفتند یا توسط رقابت بزرگ‌تر نابود شدند.

رقابت این فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی هنوز از بین نرفته است و حتی به مرحله بسیار بزرگ‌تری یعنی وب جهانی رفته است.

لیست فروشگاه های ایرانی فروش کنسول های بازی:

1. زوبی 
2. دیجی کالا
3. پی اس پرو
4. مت استور
5. نخل مارکت

لیست فروشگاه های آنلاین بازی های ویدیویی:

1. XBox Live
2. شبکه پلی استیشن
3. فروشگاه اینترنتی نینتندو
4. فروشگاه مایکروسافت
5. بخار
6. مبدأ
7. بهترین خرید
8. GameStop
9. تخم مرغ تازه
10. Fry’s Electronics
10. آمازون
11. هدف
12. باندل فروتن
13. گلاید
14. متعصب
15. GoG.com
16. بازی مرد سبز
17. بازی تکان
18. eStarland
19. JJGames.com
20. DKOldies
21. لوکی گیمز

1. XBox Live
دارندگان XBox 360 و XBox One راهی راحت‌تر از خرید مستقیم بازی‌ها از طریق فروشگاه XBox Live پیدا نمی‌کنند. می‌توانید هر بازی دیجیتالی موجود برای پلتفرم‌ها را خریداری کنید، و اگر صاحب XBox One هستید، حتی می‌توانید آن را مستقیماً از طریق رایانه خود روی کنسول خود دانلود کنید.

2. شبکه پلی استیشن
فروشگاه شبکه پلی استیشن برای کنسول های سونی همان چیزی است که XBox Live برای کنسول های مایکروسافت است. در اینجا، کاربران می‌توانند مستقیماً هر بازی دیجیتالی را برای کنسول‌های Playstation 3، Vita و Playstation 4 خود خریداری کنند و بازی‌های PS4 را برای دانلود خودکار تنظیم کنند. همچنین می‌توانید وجوهی را به حساب خود اضافه کنید و اشتراک خدمات پریمیوم Playstation Plus را در اینجا خریداری کنید.

3. فروشگاه اینترنتی نینتندو
Nintendo eShop ویترین دیجیتال این شرکت برای همه بازی‌های سوم و شخص اول موجود برای کنسول‌های آن‌ها است. این شامل بازی‌های سوییچ، 3DS و Wii U می‌شود. کاتالوگ بازی‌های مدرن موجود با انواع بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل که از چرخه‌های کنسول اولیه نینتندو تهیه شده‌اند، بیشتر تقویت می‌شود.

4. فروشگاه مایکروسافت
در حالی که فروشگاه مایکروسافت میزبان همه بازی های ساخته شده توسط استودیوهای داخلی آنها است، همچنین مرکزی برای بازی های شخص ثالث برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس است. چه بخواهید بازی هایی را برای رایانه لوحی، کنسول یا رایانه شخصی خود تهیه کنید، آنها را در اینجا خواهید یافت و آنها هم نسخه های دیجیتالی و فیزیکی و هم لوازم جانبی بازی را ارائه می دهند.

5. بخار
فروشگاه Steam یکی از برجسته‌ترین گزینه‌ها برای بازی‌های رایانه شخصی دیجیتالی است و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. ویترین فروشگاه آنها تنها یکی از جنبه های یک مشتری اختصاصی است که در آن می توانید بازی کنید، نظرات خود را قرار دهید، گیم پلی خود را ضبط کنید و با دوستان آنلاین خود معاشرت کنید. هم نسخه های معروف و هم بازی های مستقل از طریق Steam در دسترس هستند.

6. مبدأ
Origin رقیب اصلی Steam است و اکثر بازی های مشابه و همچنین بسیاری از خدمات مشابه را ارائه می دهد. اما از آنجایی که Origin توسط ناشر محبوب Electronic Arts اداره می شود، امکان دسترسی به آخرین نسخه های سریال های محبوب مانند Call of Duty و Madden را فراهم می کند که به سادگی در سرویس گیرنده Steam در دسترس نیستند.

7. بهترین خرید
Best Buy یکی از فروشگاه‌های برتر لوازم الکترونیکی در اطراف است و بازی‌های ویدیویی بخش قابل توجهی از کاتالوگ آنها را تشکیل می‌دهند. آنها بازی های جدید و قدیمی را از تمام کنسول های محبوب و همچنین بازی های رایانه شخصی حمل می کنند. همچنین می توانید کنسول ها، لوازم جانبی و کنترلرهای جدید را مستقیماً از طریق فروشگاه آنلاین آنها خریداری کنید. نسخه های دیجیتالی بازی های کنسول و رایانه شخصی علاوه بر نسخه های فیزیکی سنتی موجود است.

8. GameStop
اگر به دنبال فروشگاه‌های آنلاین بازی‌های ویدیویی هستید، هیچ نامی بزرگ‌تر از GameStop وجود ندارد. این غول صنعت همیشه می‌تواند جدیدترین نسخه‌ها را در اختیار شما قرار دهد، و آنها با توسعه‌دهندگان قراردادهایی بسته‌اند تا محتوای انحصاری برای برخی از بزرگترین نسخه‌های صنعت ارائه کنند. بازی‌های دست دوم و کنسول‌های بازسازی‌شده آن‌ها راهی عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی در خرید شما هستند.

9. تخم مرغ تازه
مانند Best Buy، newegg طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی را ارائه می دهد، اما بازی های ویدیویی بخش بزرگی از مدل سود آنها هستند. اکثر نسخه‌های محبوب‌تر رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها را می‌توان در ویترین آنها یافت، اما یکی از بزرگ‌ترین نقاط فروش newegg مجموعه‌ای از لوازم جانبی بازی با کیفیت بالا مانند هدست‌ها و کنترلرهای جایگزین است.

10. Fry’s Electronics
Fry’s Electronics ممکن است جذابیت نام تجاری Best Buy را نداشته باشد، اما آنها عملاً همان انتخاب بازی ها، کنسول ها، لوازم جانبی و راهنماهای استراتژی را ارائه می دهند. ارزش آن را دارد که قبل از خرید نهایی خود در جای دیگری به آن ها نگاهی بیندازید، زیرا Fry’s به طور منظم فروش و محصولات ویژه ای را ارائه می دهد که نمی توانید در دیگر فروشگاه های آنلاین بازی های ویدیویی پیدا کنید.

10. آمازون
آمازون تقریباً همه چیز را می فروشد و می توانند مکان خوبی برای بررسی این موضوع باشند که آیا به دنبال نسخه جدیدی هستید یا

کلاسیک ld اغلب می‌توانید با خرید نسخه‌های جدید آن‌ها، چند دلار صرفه‌جویی کنید، و وجود خرده‌فروشان شخص ثالث در شبکه آنها به این معنی است که یافته‌های کمیاب‌تر اغلب برای خریداران باهوش در دسترس است.

11. هدف
خرده‌فروشی محبوب Target ممکن است در بازی‌ها تخصص نداشته باشد، اما بیشتر یافته‌های محبوب‌تر از طریق ویترین فروشگاه دیجیتال آنها در دسترس هستند. آنها ممکن است گستره انتخابی را که زنجیره های اختصاصی بیشتر انجام می دهند ارائه ندهند، اما ترکیب کدهای فروش و کوپن آنها گاهی اوقات می تواند معامله بهتری نسبت به آنچه در هر جای دیگری پیدا می کنید به شما بدهد.

تمام کنسول های محبوب علاوه بر لوازم جانبی و راهنماهای استراتژی برای فروش در Target در دسترس هستند.

12. باندل فروتن
Humble Bundle به دلیل مدل فروش منحصر به فرد خود از بسیاری از فروشگاه های سنتی بازی های ویدیویی آنلاین جدا است. آنها بسته‌های بازی‌های ویدیویی دیجیتال را برای مدت محدود ارائه می‌دهند و خریداران می‌توانند انتخاب کنند که چقدر می‌خواهند خرج کنند.

امتیازهای قیمت بالاتر معمولاً مشوق‌های جدیدی را ارائه می‌دهند و حتی می‌توانید بخشی از خرید خود را به خیریه تقسیم کنید. بسته های جدید حداقل یک بار در هفته اضافه می شوند. پایین‌ترین پیشنهادها با یک دلار در دسترس هستند و شامل چندین بازی می‌شوند.

13. گلاید
Glyde به جای اینکه به تنهایی به عنوان یک خرده فروش وجود داشته باشد، به عنوان یک واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل می کند. از آنجایی که آنها شما را با فروشندگان خصوصی مرتبط می‌کنند، اغلب می‌توانید بازی‌های ویدیویی، کنسول‌ها و لوازم جانبی را با کسری از هزینه‌ای که در خرده‌فروشی می‌پردازید دریافت کنید. فقط به خاطر داشته باشید که برای یافتن بازی های مورد علاقه شما ممکن است کمی شکار طول بکشد.

14. متعصب
Fanatical یک فروشگاه آنلاین است که بیش از 5000 بازی دیجیتالی را از برخی از بزرگترین خرده فروشان این صنعت ارائه می دهد. آن‌ها مجموعه‌ای چرخشی از معاملات را برای کمک به گیمرها حفظ می‌کنند، و بازی Bundle Stars به ​​شما امکان می‌دهد چندین بازی را با هم با نرخ‌های بسیار تخفیف‌دار بسته‌بندی کنید. در حالی که آنها گزینه مقیاس کشویی را که Humble Bundle ارائه می دهد ارائه نمی دهند، بسته های قابل توجهی بیشتری را در چرخش نگه می دارند.

15. GoG.com
GoG.com که قبلا به عنوان Good Old Games شناخته می‌شد، به عنوان مقصد شماره یک بازی‌های یکپارچهسازی با رایانه شخصی شروع به کار کرد. در حالی که همچنان مجموعه‌ای سالم از آثار کلاسیک دهه‌های 80، 90 و 2000 را در فروشگاه آنها خواهید یافت، آنها از آن زمان کاتالوگ خود را گسترش داده‌اند تا نسخه‌های مدرن را نیز در بر بگیرد. همه بازی‌های آن‌ها بدون DRM هستند، بنابراین حتی لازم نیست نگران قفل شدن محتوایی که خریداری کرده‌اید باشید.

16. بازی مرد سبز
نسخه‌های دیجیتالی Green Man Gaming برای رایانه‌های شخصی، واقعیت مجازی و PS4 در دسترس هستند و شامل جدیدترین نسخه‌های بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان می‌شوند. معاملات روزانه فلش بخشی منظم از مدل کسب و کار آنها است، اما معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که بهترین پس انداز را در تعطیلات پیدا کنید. بسته معاملات بسته آنها همراه با تعدادی بازی مختلف، معمولاً کمتر از ده دلار است.

17. بازی تکان
در حالی که بازارهایی مانند Steam Store و Origins از رشد توسعه دهندگان مستقل حمایت می کنند، Game Jolt توجه خود را منحصراً بر روی پسر کوچک متمرکز می کند. همه بازی‌های موجود در فروشگاه آن‌ها توسط استودیوهای کوچک‌تر یا توسعه‌دهندگان منفرد ساخته شده‌اند، بنابراین لازم نیست برای یافتن نسخه‌های کوچک‌تر و خلاقانه‌تر، صفحات نسخه‌های Triple-A را مرتب کنید.

18. eStarland
eStarland منحصراً در بازی‌های فیزیکی معامله می‌کند و آنها سرزمین عجایب کلکسیونرها هستند. در حالی که آنها جدیدترین نسخه های موجود در بازار را ارائه می دهند، گنجینه ای از جواهرات پنهان نیز هستند. آن‌ها یکی از بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توانید به دنبال کالاهای وارداتی نادر و بازی‌های منتشر نشده در ایالت‌ها باشید.

مجموعه بازی‌های آن‌ها با تعداد زیادی مجموعه‌ای با مضمون بازی‌های ویدیویی تکمیل می‌شود و برخی از بهترین نرخ‌ها را در تجارت بازی‌های ویدیویی ارائه می‌کنند.

19. JJGames.com
اگر به دنبال یک بازی کمیاب بوده اید، اما به نظر نمی رسد آن را در جایی پیدا کنید، JJGames.com ارزش دیدن را دارد. آنها در بازی های دست دوم تخصص دارند و قدمت محصولات آنها به سیستم اصلی سرگرمی نینتندو باز می گردد.

چه به دنبال یک بازی کلاسیک باشید، چه نسخه‌ای از کنسول دوران کودکی‌تان، یا سیم‌ها یا لوازم جانبی برای کار دوباره دکل قدیمی‌تان، احتمالاً آنچه را که شما نیاز دارید در اختیار دارند.

20. DKOldies
فروشگاه بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل DKOldies یکی از معدود خرده فروشان آنلاین است که عمدتاً در نسخه های یکپارچهسازی با سیستمعامل تردد می کند. قدیمی‌ترین محصولات آن‌ها بازی‌ها، کنسول‌ها و لوازم جانبی Atari 2600 را پوشش می‌دهند، اما آنها اولین جایی هستند که هنگام جستجوی یک محصول بازی ویدیویی متوقف‌شده در 30 سال گذشته باید به آن نگاه کنید.

با توجه به ماهیت خدمات و نادر بودن محصولات آنها، انتخاب به طور منظم در نوسان است، بنابراین ارزش بررسی منظم را دارند.

21. لوکی گیمز
اگر به دنبال یک بازی یا کنسول یکپارچهسازی با سیستمعامل هستید اما نمی توانید آن را در سایر خرده فروشان بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل پیدا کنید، Lukie Games ممکن است بتواند به شما کمک کند. آنها هر نسل از بازی‌هایی را پوشش می‌دهند که به سیستم سرگرمی اصلی نینتندو برمی‌گردد، و بخش کاملی را به بازی‌های کمیاب و کلکسیونی اختصاص داده‌اند. انتخاب اسباب بازی های آنها مانند موزه زنده تاریخ بازی های ویدیویی است. 

 

xobi
xobi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋