work wood

work wood

توسط ۱ نفر دنبال می شود

طراحی پارتیشن اداری در تهران

پارتیشن اداری 

پارتیشن اداری از نظر جنس به دو دسته پارتیشن ام دی اف و پارتیشن شیشه ای تقسیم می شوند. این نوع پارتیشن ظاهر بسیار جذابی را برای محیط کار شما فراهم می کنند. از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند. در واقع شما با هزینه کم می توانید محیطی زیبا و جذاب داشته باشید.

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌ لس Frameless


همانطور که از نام این سبک پارتیشن شیشه‌ای مشخص است، درواقع نکته حائز اهمیت آن، استفاده حداقلی از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن است.
در این سبک پارتیشن های شیشه‌ای، پروفیل‌ها حداقل فضا را اشغال می‌کنند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد، هم‌چنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

قیمت پارتیشن شیشه ای

متراژ مهم ترین عامل موثر در قیمت پارتیشن شیشه ای می باشد. همچنین نوع شیشه استفاده شده، تک جداره و یا دوجداره بودن پارتیشن و یراق و ابزار آلات مورد استفاده که میتواند در دو نوع خارجی و ایرانی که دارای تفاوت های  کمی و کیفی است، از عوامل دیگر تعیین کننده درهزینه پارتیشن اداری است.
در زمان تصمیم گیری برای انتخاب پارتیشنی مناسب برای محیط خود بررسی و در نظر داشتن مواردی که بر قیمت پارتیشن شیشه ای شما تاثیر گذار است میتواند به انتخاب شما و مدیریت هزینه هایتان کمک شایانی داشته باشد.
اولین و مهمترین جز پارتیشن شیشه ای و جزء اصلی آن شیشه سکوریت است.متراژ، رنگ، ضخامت و البته طرح سندبلاست برروی آن هرکدام به نوبه خود برقیمت این نوع پارتیشن تاثیر گذار است.

پارتیشن شیشه ای متحرک

از پارتیشن مدل شیشه ای متحرک می توان برای ساخت فضاهای موقتی که دارای پویایی و جذابیت فضایی می باشد استفاده نمود. پارتیشن متحرک را می توان به راحتی و بوسیله تنظیماتی که روی ان انجام می شود به مکان های دیگر حرکت داد. پارتیشن شیشه ای متحرک تشکیل شده از پنل های شیشه ای می باشد که توسط بست هایی به کف پنل چفت می شوند آخرین پنل می تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد. 

پارتیشن اداری شیشه ای متحرک علاوه بر امکان حرکت و جابه جایی که دارد در جدا سازی فضایی بسیار کاربرد دارد می توان از شیشه های طرح دار سند بلاست شده و یا شیشه های رنگی دکوراتیو برای افزایش زیبایی پارتیشن ها نیز استفاده نمود. 

work wood
work wood

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
seogoodgirl1
اجرا و طراحی انواع پارتیشن شیشه ای اداری و منزل در مجموعه آنیل چوب

https://anilchoob.com/post/4/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋