seogoodgirl1

seogoodgirl1

قیمت و تعرفه اجرای پارتیشن اداری

آیا تا به حال با شرایطی برخورد کرده اید که نیاز به جداسازی و تقسیم بندی فضا داشته باشید؟

چه راهی را انتخاب کرده اید؟

آیا برای این کار از پارتیشن استفاده کرده اید و انواع پارتیشن اداری و خانگی را میشناسید؟

پارتیشن

پارتیشن یکی از محصولات تزئینی برای محیط های مختلف اداری و تجاری و مسکونی است که کاربرد اصلی آن جداسازی فضا یا پنهان سازی یک محیط خاص است که امروزه در محیط های مختلف مانند رستوران ها، اداره ها و شرکت ها، هتل ها و سایر مکان ها مورد استفاده قرار میگیرد.

پارتیشن ها به طور کلی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم میشوند که پارتیشن های ثابت در یک محیط به سقف ريال زمین یا دیوار متصل میشوند و قابلیت جابجایی و تغییر شکل و اندازه ندارند و اندازه گیری و ساخت آنها باید خیلی با دقت انجام شود.

پارتیشن های متحرک برعکس پارتیشن های ثابت هستند یعنی قابلیت حمل و جابجایی از جایی به جای دیگر را دارند و به همین دلیل یکی از پر طرفدار ترین پارتیشن ها در ایران هستند.

هر کدام از این پارتیشن ها دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود هستند که هر کسی نسبت به شرایط و نیاز هایش بهترین گزینه را انتخاب میکند و سفارش میدهد.

از ویژگی های یک پارتیشن مناسب میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نصب آن به طور ساده و اقتصادی انجام شود و با نوع سازه تناسب داشته باشد.
  • پارتیشن باید دارای سطح مقطعی نازک باشد، تا از حداکثر سطح کف بتوان استفاده کرد.
  • از مواد عایق، سبک، همگن، بادوام و مناسب با محل مورد استفاده، ساخته شده باشد.
  • مقاومت کافی در برابر آتش، گرما، رطوبت، موریانه، قارچ و غیره داشته باشد.
  • استقامت کافی برای تحمل بار تاسیسات بهداشتی، الکتریکی و سایر اتصالات را داشته باشد.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری یک نوع جدا کننده برای بهینه سازی فضاهای اداری است که امروزه در طراحی دکوراسیون اداری بسیاری از دفاتر مدرن استفاده می شود.

از کاربردهای مهم پارتیشن های اداری تفکیک فضا است. به طور مثال ممکن است فضایی که برای محیط کاری انتخاب کردید، دارای تعداد اتاق کافی برای کارکنان نباشد اما فضای سالن یا فضای اصلی آن بسیار بزرگ باشد، در این حالت بهترین کار استفاده از پارتیشن برای جداسازی این فضا و تقسیم فضا برای کارکنان است که هر کسی فضا و حریم خصوصی خودش را داشته باشد.

پارتیشن‌های اداری قابلیت جابه‌جایی و نصب آسان در تمامی فضاهای اداری را دارند. پارتیشن اداری اغلب از چوب و شیشه و فلز مانند آلومینیوم ساخته می‌شود.

استفاده از پارتیشن اداری علاوه برزیبایی موجب فراهم کردن فضایی آرام برای بالا بردن تمرکز کارکنان می شود. در نتیجه باعث افزایش بازدهی کاری کارکنان خواهد شد.

پارتیشن اداری یکی از فاکتورهای مهم در طراحی فضاهای اداری است. محیط کاری یکی از مهم ترین شاخص های تاثیرگذرار بر بهره وری سازمان است. یک فرصت برای الهام بخشیدن به پرسنل و محرک کسب و کار شما است.

اگر خودتان صاحب شرکتی باشید یا اینکه در شرکتی کار کرده باشید حتما میدانید در تمامی این مکان ها برای اینکه مشکل جا حل شود از این محصولات استفاده میشود و اهمیت ویژه ای به آنها داده میشود.

در ادامه با تمامی مدل های پارتیشن اداری و خانگی آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید...

پارتیشن اداری ارزان

پارتیشن ها دارای انواع مختلفی هستند که نسبت به سایر گزینه ها برای جداسازی فضا دارای قیمت های بسیار منصفانه ای هستند و همچنین علاوه بر این دارای مزیت های دیگری هم هستند که باعث محبوبیت و پر طرفدار شدن آنها میشود.

البته افرادی هم هستند که پارتیشن های دست دوم و کارکرده را به عنوان پارتیشن ارزان میشناسند و به دنبال خرید و استفاده از آنها هستند. شرکت ها و تولید کنندگان زیادی هستند که یک سری پارتیشن های بی کیفیت و به درد نخور را به عنوان پارتیشن اداری ارزان به فروش میرسانند اما هنگام خرید این چنین محصولات باید حتما به کیفیت و یراق آلات و متریال آنها توجه کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از آنها بکنید.

همچنین به دلیل اینکه امروزه تمامی اجناس قیمت های بالایی دارند ، خیلی از افراد که نیاز به پارتیشن دارند بیشتر از هر چیزی اول به دنبال پارتیشن ارزان قیمت میگردند.

ما تمامی مدل های پارتیشن ها را با قیمت هایی ارزانتر از هر جای دیگر میسازیم و به فروش میرسانیم.

پارتیشن اداری دست دوم

آیا پارتیشن دست دوم کاربرد های پارتیشن های نو را دارد و میتواند نیاز های یک شرکت و اداره یا حتی منزل را بر طرف کند؟؟

پارتیشن اداری دست دوم راهی بصرفه برای تفکیک فضای داخلی ادارات، شرکت ها، فروشگاه ها و… است.

پارتیشن دست دوم معمولا برای کسانی است که اهمیت زیادی به قیمت پارتیشن دارند و این مورد از هر چیزی برایشان مهم تر است.

برای خرید پارتیشن های کارکرده باید به ابعاد و اندازه های آنها ، کیفیت ، عدم خرابی و پوسیدگی و شکستگی و ... توجه زیادی داشته باشید تا بعدا مجبور به خرید دوباره نشوید.

برای دریافت اطلاعات و خرید میتوانید روی ما حساب کنید.

پارتیشن اداری مدرن

همانطور میدانید مدل و نوع پارتیشن اداری یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا میتواند به زیبایی و شیک بودن محیط کمک کند. همچنین اعتبار محیط کار و شرکتتان و یا حتی برندتان را تا حد زیاد بالا ببرد زیرا وقتی مدیران شرکت یا برندی به شرکت دیگری برای صحبت و همکاری مراجعه میکنند، دکوراسیون داخلی تا حد زیادی مورد توجه قرار میگیرد و به همن علت مدیران شرکت ها امروزه بیشتر از پارتیشن اداری مدرن استفاده میکنند.

برای طراحی و ساخت انواع پارتیشن از اجسام مخصوصی مانند چوب ، شیشه و غیره استفاده میکنند که استفاده از آنها نسبت به نیاز ها و شرایط مشتریان و درخواست کننده ها است.

مثلا پارتیشن مدرن مدل پرتو محصولی جدید با کارایی و زیبایی منحصر به فرد در پاییز ۹۴ با مهندسی پیشرفته در ساخت و تولید به جمع محصولات تولیدی آنیل چوب اضافه گردید.

نصب و اجرای پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری از سازه های دکوری محسوب میشوند که نصب و اجرای آنها علاوه بر زیبایی ، باعث تقسیم فضا و همچنین عدم نفوذ صدا و حرارت و ... نیز میشود.

هر کدام از پارتیشن ها دارای ساختاری مختلف هستند که هر کدام مزایا و معایب  و قابلیت های منحصر به فردی دارند و برای مکان های مختلفی استفاه میشوند.

لازم به ذکر است که نصب پارتیشن برای نصابان کاربلد کاری ساده است که سریع انجام میشود اما افراد معمولی نمیتوانند این اجسام را طبق استاندارد نصب کنند.

قیمت پارتیشن اداری

آنیل چوب یک شرکت معتبر و شناخته شده در زمینه ساخت و فروش انواع پارتیشن اداری و خانگی میباشد که دارای بیش از 10 سال تجربه و سابقه درخشان در این زمینه است و محصولات با کیفیت را همراه با قیمت مناسب عرضه میکند.

قیمت انواع پارتیشن ثابت نیست و بستگی به مواردی مانند نوع پارتیشن، طرح و مدل و رنگ، متراژ، دوجداره یا تک جداره بودن، کیفیت یراق آلات و موارد دیگر دارد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها میتوانید با شماره های درج شده در سایت آنیل چوب تماس بگیرید.

قیمت پارتیشن چوبی اداری

در ابتدا که پارتیشن وارد زمینه دکوراسیون داخلی منازل و ادارات و سایر مکان ها شد، بر پایه چوب ساخته میشد و با پارتیشن چوبی شناخته میشد اما با گذشت زمان این سبک هم دچار تغییراتی شد و متریالی مانند شیشه و آلومینیوم و فلز وارد این زمینه شد و حالا شاهد پارتیشن های غیر از چوب هستیم.

اما با این حال یکی از بهترین پارتیشن های اداری را میتوان پارتیشن چوبی اداری ، هم به صورت پارتیشن چوبی ثابت و هم به صورت پارتیشن اداری چوبی متحرک معرفی کرد که کاربرد های زیادی دارد و همچنان هم مورد استفاده در فضاهای زیادی قرار میگیرد.

مهمترین کار در انتخاب پارتیشن چوبی انتخاب محیطی است که رطوبت وجود ندارد. انتخاب محیط درست و دور از رطوبت باعث افزایش طول پارتیشن میشود.

نام دیگر پارتیشن های چوبی اداری، پاراوان است که از دیگر کاربرد ان در خانه می توان به جدا کردن اشپزخانه و پذیرایی اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیمت پارتیشن چوبی اداری در دو نوع ثابت و متحرک به ابعاد آن ها و جسن چوبی که استفاده شده بستگی دارد.

seogoodgirl1
seogoodgirl1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋