work wood

work wood

توسط ۱ نفر دنبال می شود

با بهترین نوع پارتیشن اداری آشنا شوید.

پارتشن اداری

 

. . .

 

ساخت پارتیشن اداری با قیمت مناسب


از نکات حائز اهمیت در دکوراسیون انتخابی برای محیط‌کار هنگامی است که با کمبود فضا مواجه هستیم .در این صورت تقسیم فضا به وسیله پارتیشن اداری ارزان و مقرون به صرفه اهمیت خاصی پیدا می کند. قیمت پارتیشن اداری از  مهم ترین نکاتی است که باید در نظر گرفته شود. جهت ایجاد فضای آرامش بخش برای کارمندان و رفع مزاحمت های ناشی از کمبود فضا و رفت و آمدهای مکرر و بی ملاحظه ی مراجعه کنندگان پارتیشن بندی اداری راهکار مناسبی به نظر می رسد. 

مراحل ساخت پارتیشن اداری 


در ابتدا باید تصمیم بگیرید که با توجه به فضا و نیاز خود آیا میخواهید یک تقسیم کننده ی کف تا سقف داشته باشید یا یک جدا کننده ی کوتا که تنها فضا ها را تقسیم می کند . تصمیم گیری راجع به این مساله که این دیوار کاذب باید متحرک باشد یا می خواهید دیواری ثابت داشته باشید یکی دیگر از مسائل مهم است .
ابتدایی ترین مرحله در ساخت این دیواری های موقتی ایجاد یک چارچوب است . به این منظور پس از اندازه گیری فضا باید یک چارچوب مناسب با فضا ایجاد کرد . به این نحو که سه قطعه چوب به اندازه ی طول اتاق و دو قطعه چوب به انازه ارفاع مورد نظر برای دیوار کاذب تهیه کرده ، سپس سه قطعه ی طولی را با استفاده از پیچ یا میخ بین دو قطعه ی دیگر چوب فیکس می کنیم . به این ترتیب چارچوبی مستحکم در اختیار خواهیم داشت .

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌ لس Frameless


همانطور که از نام این سبک پارتیشن شیشه‌ای مشخص است، درواقع نکته حائز اهمیت آن، استفاده حداقلی از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن است.
در این سبک پارتیشن های شیشه‌ای، پروفیل‌ها حداقل فضا را اشغال می‌کنند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد، هم‌چنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

همچنین یکی از روکش های معروف ام دی اف، فرمیکا می باشد. یکی دیگر از روکش های معروف، ملامینه است که در آن کاغذ دکوراتیو آغشته به رزین در شرایطی با حرارت بالا و فشار بالا بر روی تخته ام دی اف چسبانده می شود.

اجرا و نصب پارتیشن اداری ام دی اف دارای مراحل متعددی است. در ابتدا باید محل مورد نظر که قرار است پارتیشن  mdf در آن محل نصب شود اندازه گیری  و با توجه به کاربرد و فضای مورد نظر پارتیشن mdf  طراحی و مورد تایید کارفرما قرار گیرد.

پارتیشن اداری متحرک


هر کدام از پارتیشن هایی که نام برده شد خود در انواع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند برای مثال پارتیشن اداری متحرک در 2 نوع پارتیشن متحرک خانگی و پارتیشن متحرک اداری وجود دارد. قیمت انواع پارتیشن متحرک با توجه به نوع استفاده، متراژ و متریالی که استفاده می شود متفاوت است. این نوع پارتیشن اداری از حول محور ریلی کفی یا سقفی قابل حرکت و جابه جایی است و معمولا برای سالن های چند منظوره مورد استفاده قرار میگیرد معمولا از جنس ام دی اف و به صورت پانل های عمودی ساخته می شود در مواردی که پارتیشن متحرک منزل هدف استفاده باشد پارتیشن شیشه ای متحرک به عنوان پارتیشن خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پارتیشن متحرک خانگی یا قیمت پارتیشن اداری متحرک چوبی هم مانند نوع اداری آن با توجه به جنس و میزان نصب تعیین و محاسبه می شود.

مشخصات پارتیشن متحرک
اسلاید پارتیشن ، پارتیشنی متحرک می باشد که در حول محور ریل سقفی یا کفی قابلیت حرکت و جابجایی دارد . این نوع پارتیشن از جنس ام دی اف در ضخامت ۱۶میلیمتر الی ۱۵ سانتیمتر  بنا به نیاز پروژه اجرا می گردد. بصورت کلی پارتیشن متحرک از پانل های عمودی تشکیل می شود . ولی در مواردی نیز می توان از ترکیب شیشه و ام دی اف استفاده کرد.

منبع:

پارتیشن اداری ورک وود

 

work wood
work wood

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋