work

work

کفسابی با رزین چیست؟

یکی از روش ‌های بسیار پرمتقاضی و جذاب برای جلال بخشیدن به کفپوش و رفع ایرادات آن کفسابی با رزین است. از این خدمات محبوب و کاربردی می‌ توان برای کفپوش ‌هایی با جنس ‌های مختلف استفاده کرد. بسیار مهم است که متریال و دستگاه‌ هایی که برای انجام این خدمات مورد استفاده قرار می گیرند مدرن و کاربردی باشند. قبل از انجام این خدمات بهتر است در مورد آن و مزایایی که به همراه دارد اطلاعات بیشتری را کسب کنید. در این مطلب به بررسی این موارد خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

کفسابی با رزین

رزین چیست؟

رزین اپوکسی نوعی پوشش کف است که از دو جزء رزین و هاردنر تشکیل می شود. هنگامی که مخلوط می شوند، مخلوطی را تشکیل می دهند که روی سطح اعمال می شود و پس از خشک شدن و یک لایه سخت و مقاوم ایجاد می کند. کفسابی با اپوکسی در مکان هایی که سطح نیاز به مقاومت بالایی در برابر سایش و مواد شیمیایی دارد مانند کارگاه ها، کارخانه ها و انبارها مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین در مناطق با رطوبت بالا و در موسسات تجاری و تفریحی برای بهبود ظاهر کف استفاده می شود.

مزایای کفسابی با رزین

 کفسابی با رزین مزیت های بی شماری را به همراه دارد که به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

  • دوام: در برابر سایش، مواد شیمیایی و رطوبت بسیار مقاوم هستند و برای مکان هایی که سطوح باید مقاومت بالایی داشته باشند گزینه مناسبی به حساب می آیند.
  • تمیز کردن آسان: بعد از کفسابی با رزین در غرب تهران سطح صاف و یکنواخت شده و به راحتی تمیز و نگهداری می شود. این ویژگی زمان و هزینه تمیز کردن را کاهش می دهد.
  •  ظاهر جذاب: کفسابی با رزین ظاهر جذاب و فوق العاده ای به سطوح می بخشد و برای مکان‌ های پرتردد مانند فروشگاه‌ ها و ادارات ایده آل است.
  •  مقاومت بالای لکه: در برابر لکه های ناشی از روغن، گریس و غیره مقاوم است.
  • مقاومت بالا در برابر ترافیک: در برابر تردد وسایل نقلیه و ماشین آلات سنگین مقاومت بالایی به سطوح می بخشد.

کاربردهای کفسابی 

کفسابی با رزین به دلیل مزیت های بی شماری که دارد در ساختمان های مختلفی قابل استفاده است.

  • صنعت: این خدمات به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و مواد شیمیایی برای کارگاه ها، کارخانه ها، انبارها و سایر تاسیسات صنعتی ایده آل هستند.
  • تجاری: به دلیل ظاهر جذاب و تمیز کردن آسان کفسابی با رزین در کرج در فروشگاه ها، ادارات، رستوران ها و سایر مراکز تجاری استفاده می شود.
  • ورزش: به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و سایش در سالن های بدنسازی و سایر اماکن ورزشی قابل استفاده است.
  •  کارآگاه: به دلیل مقاومت در برابر روغن، گریس و سایر مواد شیمیایی در کارگاه های مکانیکی و ایستگاه های خدمات استفاده می شود.
  • مراکز درمانی: به دلیل تمیز کردن آسان و مقاومت بالا در برابر لکه ها کفسابی با رزین  در بیمارستان ها، مدارس و سایر موسسات استفاده می شود.
  • مسکونی: این مدل کفسابی در گاراژها، آشپزخانه ها، حمام ها و سایر قسمت های خانه که نیاز به کفی مقاوم و تمیز کردن آسان دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کفسابی

برای تعیین قیمت کفسابی با رزین در سعادت آباد باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشت. یکی از پر اهمیت ترین این فاکتورها متراژ سطح است. اما جای نگرانی نیست بعضی از مراکز انجام دهنده برای ساختمان هایی با متراژ زیاد کفسابی تخفیف هایی قائل می شوند. نوع و جنس کفپوش دیگر عواملی هستند که می‌ توانند در تعیین قیمت این خدمات نقش داشته باشند. دستگاه های مورد استفاده نیز که با توجه به جنس کفپوش انتخاب می شوند در این زمینه تاثیرگذار هستند. شرکت انجام دهنده یکی از عوامل بسیار کلیدی در تعیین قیمت است که باید به آن توجه ویژه داشت.

در آخر

انواع مختلفی از روش‌ های کفسابی وجود دارد که می‌ توان از آن ها استفاده کرد. کفسابی با رزین یکی از روش ‌های مدرن است که در اکثر ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این خدمات زیبایی خیره کننده ای به سطوح می بخشد. علاوه بر این امر منجر به افزایش مقاومت کفپوش در برابر فشار، رطوبت و غیره می شود. یکی از مراکز معتبر در زمینه انجام این خدمات شرکت کفسابی با ما است. این مجموعه خدمات کفسابی را با استفاده از تجهیزات مدرن و در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

work
work

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋