work

work

نحوه نصب ارت الکترونیکی چگونه است؟

حتماً شما هم در مورد نحوه نصب ارت الکترونیکی و مزیت های آن شنیده اید، اگر بخواهیم به صورت خلاصه کارایی ارت را ذکر کنیم می توان گفت ارت دستگاهی است که از برق گرفتگی افراد جلوگیری می کند و با سیستمی که طراحی شده است سبب ممانعت از آسیب ناشی از نوسانات برق، نشتی جریان برق و... به وسایل حساس الکترونیکی می گردد، به همین جهت خرید این دستگاه توصیه می شود. سیستم ارتینگ برای هر مکانی لازم است از محیط خانه گرفته تا شرکت و کارخانه های بزرگ صنعتی؛ زیرا برق جریانی است که در همه جا از آن استفاده می شود و اگر تمام استانداردها در آن رعایت نگردد، به راحتی می تواند به افراد و تجهیزات الکترونیکی آسیب برساند. خرید دستگاه ارت باید از محلی معتبر صورت گیرد؛ زیرا کیفیت در این محصول حرف اول را می زند. اگر کیفیت پایین باشد، دستگاه نخواهد توانست کارایی مناسبی را داشته باشد و با چند نوسان برق نیز خودش خراب خواهد شد. ارت الکترونیکی کنزا صنعت، یکی از محصولات فوق العاده باکیفیت در این حوزه است که شما می توانید برای تهیه آن، به وب سایت شرکت برند مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

 

حال وقت آن رسیده است تا به شرح نحوه نصب ارت الکترونیکی بپردازیم، برای شروع نصب باید پریز 3 شاخه را برق دار کرده و آن را روی دیوار نصب کنیم؛ زیرا وظیفه برق رسانی به دستگاه ارت را بر عهده دارد. حال شما باید مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید:

  • سیم فاز را به پیچ L این پریز 3 شاخه و سیم نول را به پیچ N آن متصل کنیم.
  • باکس کوچکی روی کابل پاور دستگاه ارت وجود دارد که تشخیص جهت فاز و نول را به عهده دارد و به دلیل حساسیت این سیستم به جهت درست فاز و نول، تغییر جهت این دو، سبب ایجاد مشکل در این سیستم و تجهیزات الکترونیکی می شود. طراحی این دستگاه به گونه ای است که با کمک یک زمین قادر است، جهت درست فاز و نول را شناسایی کرده و در صورت وجود کوچک ترین مشکلی از ورود برق به سیستم جلوگیری کند و دستگاه ارت را خاموش نماید.
  • ثابت کردن پریز 3 شاخه به وسیله قوطی مربوطه در نزدیکی مصرف کننده به دیوار
  • حال باید سرسیم آبی را به پیچ N و سرسیم قرمز را به پیچ L وصل کنید.
  • سرکابلی 3 شاخه را به پریز MK متصل نمایید و کلید پاور سیستم را در حالت روشن قرار دهید، اگر دستگاه روشن شد شما نصب آن را صحیح انجام داده اید.
  • اگر اختلاف ولتاژ بدنه مصرف کننده با نول حدود 02 ولت باشد، شما آن را به پریز خروجی ارت وصل کرده و در نهایت با سیم ارت ارسال شده، به همراه سیستم از یک پیچ ارت اضافه به روی دستگاه ارت، آن را به بدنه مصرف کننده نهایی وصل می کنیم.
  • نوبت به تست بدنه مصرف کننده می رسد که اختلاف ولتاژ بدنه با نول باید زیر یک ولت باشد و در مصارف کم این عدد می تواند به 12 میلی ولت هم برسد.

حال که با نحوه نصب ارت الکترونیکی آشنا شده اید می توانید برای آن که قیمت ارت خودپرداز را بسیار مناسب تر از دیگر مکان ها پرداخت کنید؛ ولی کیفیتی بالاتر را تحویل بگیرید، می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت کنزا صنعت، سیستم ارت مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه کرده و از خدمات شرکت هم بهره مند شوید.

work
work

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋