wordpressblogger

wordpressblogger

نکته طلایی سئو برای 2023

موقعیت صفر” بسیار شبیه موقعیت قطبی در مسابقات فرمول یک است. همانطور که موقعیت قطب به رانندگان مسیر داخلی را به یک پرچم شطرنجی می دهد، موقعیت صفر در نتایج جستجو به شما شانس زیادی برای جلب نظر و کلیک ارگانیک به وب سایت شما می دهد.

موقعیت صفر چیست؟

 

موقعیت یک در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) وجود دارد و سپس موقعیت صفر وجود دارد. موقعیت صفر اطلاعاتی است که موتورهای جستجو به صورت برنامه ریزی شده در بالای اولین نتیجه جستجو در SERP نمایش می دهند (بدون شامل تبلیغات پولی که بعداً به آن خواهم پرداخت). ممکن است شنیده باشید که از جایگاه صفر به عنوان یک Featured snippet نیز یاد می شود.

بر اساس بسیاری از عوامل، از جمله کلمات در یک پرس و جو، هدف جستجو و حتی سابقه جستجوی کاربر، موتورهای جستجو اکنون می توانند تمام محتوای مورد نیاز کاربران را دقیقاً در نتیجه جستجو در اختیار کاربران قرار دهند. این تکه‌های برجسته می‌تواند به شکل یک فهرست، یک پاراگراف یا حتی یک تصویر یا ویدیو باشد که به سرعت و دقت به یک سؤال یا پرس و جو پاسخ می‌دهد.

در بسیاری از موارد، اطلاعات به قدری به موقع و کامل است که اصلاً نیازی به کلیک کاربر برای وب سایت نیست (از این رو نام «نتایج جستجوی بدون کلیک» را نشان می دهد).

نحوه کسب موقعیت صفر

برای کسب‌وکارهایی که سعی می‌کنند جایگاه صفر را برای محتوای وب‌سایت خود کسب کنند، یک خبر خوب وجود دارد: نیازی نیست محتوای شما نتیجه جستجوی شماره 1 باشد. این مورد را می توانید به سئو در اردبیل بسپارید. در عوض، تجربه قطعه برجسته نشان می‌دهد که اولویت بر اساس محتوایی که تجربه جستجو را سریع‌تر، آسان‌تر و مرتبط‌تر می‌کند برای افرادی که از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات استفاده می‌کنند، اعطا می‌شود.

با این حال، یک خبر بد نیز وجود دارد: رساندن محتوای شما به موقعیت صفر آسان نیست. برای کمک به شما برای رسیدن به آنجا، من سه نقطه شروع خوب را جمع آوری کرده ام:

1. به دنبال فرصت های مناسب برای کلمات کلیدی باشید.

رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی تقریباً هرگز یک شبه اتفاق نمی‌افتد، به‌ویژه برای پرس و جوهایی با رقابت زیاد. همین امر در مورد قطعه های برجسته نیز صادق است. توصیه من این است که به دنبال تغییرات طولانی کلمات کلیدی " جام مقدس " خود باشید (کلمات کلیدی با حجم بالا و رقابت بالا که می دانید مخاطبان هدف شما از آنها استفاده می کنند) که در حال حاضر نتیجه ای در موقعیت صفر ندارند. از آنجا، می‌توانید محتوا را برای دریافت آن قطعه برجسته ایجاد و تنظیم کنید.

2. در مورد قصد جستجوگر فکر کنید.

گوگل می تواند این هدف را تشخیص دهد و بر اساس آن محتوا را در جایگاه صفر قرار دهد.

3. محتوا را با رسانه ها و تصاویر، فهرست ها و جداول غنی کنید.

فیلم‌ها و تصاویر بهینه‌سازی‌شده برای کلمات کلیدی خاص، خوراک خوبی برای تکه‌های بالقوه برجسته می‌سازد. مردم این روزها دوست دارند اطلاعات خود را به صورت سریع دریافت کنند. برای این منظور، محتوا را در گلوله‌ها یا جداول با قابلیت اسکن آسان قالب‌بندی کنید. محتوا را هم به عنوان تصویر و هم به عنوان ویدیو برای ارائه پاسخ های قابل مشاهده به یک عبارت جستجو استفاده کنید.

منبع: مجله forbes

جایگاه صفر چیست؟

wordpressblogger
wordpressblogger

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋