wordpressblogger

wordpressblogger

جوملا مناسب چه سایت هایی است؟

پلتفرم جوملا یک پلتفرم چند منظوره است که پیشینه آن در وبلاگ نویسی و انتشار مقالات است. این بیشتر به عملکرد مربوط می شود تا فرم، بنابراین برای سایت هایی که ماهیت ساده تری دارند و به زیبایی شناسی عمیق اهمیت نمی دهند، بهتر است. آنقدر پیچیده نیست که دلهره آور باشد، اما کمی سختی یادگیری نیز دارد که ممکن است مبتدیان را منصرف کند. اگر بین وردپرس و جوملا نمی دانید کدام را انتخاب کنید، مقایسه وردپرس و جوملا را بخوانید. 

مقاله مرتبط: مقایسه وردپرس و لاراول

ویژگی های جوملا 

 

صنعت خاصی برای جوملا وجود ندارد و برای مشاغل کوچک عمومی و حتی شرکت ها به خوبی کار می کند. از آنجایی که جوملا چیزی پر زرق و برق نیست، اغلب توسط وب سایت های استاتیک کم بازدید یا اطلاعاتی که سئو یا ویژگی های پیشرفته را در اولویت قرار نمی دهند، استفاده می شود. 

جوملا کمی محدودتر از وردپرس است، زیرا اصول اولیه را در اولویت قرار می دهد و آن اصول را به خوبی انجام می دهد. گفته می شود، برخی از قابلیت های قابل اعتماد را ارائه می دهد. برنامه های افزودنی آن دارای یک فرآیند دو مرحله ای برای بارگیری هستند که شروع آن را نسبتاً آسان می کند.

همچنین دارای ردپای جهانی مناسبی است که برای سایت‌های بین‌المللی یا شرکت‌هایی که به دنبال ترافیک بین‌المللی هستند حیاتی است، زیرا در خارج از ایالات متحده به خوبی استفاده می‌شود، به همین دلیل، تعداد زیادی زبان و ترجمه را پشتیبانی می‌کند.

جوملا همچنین به چندین کاربر اجازه می دهد، با تنظیمات مجوز متفاوت برای هر کاربر. مدیر می تواند سطوح مجوز را کنترل کند و افراد جدید را اضافه کند.

با این حال، بدون تمام آن ویژگی‌های آپلود شده اضافی، جوملا چیز زیادی را در خود ارائه نمی‌کند.

اگر هیچ تجربه ای در طراحی سایت ندارید، پیشنهاد می کنیم که خدمات خود را به اردسئو بسپارید.

wordpressblogger
wordpressblogger

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋