wordpressblogger

wordpressblogger

افزونه امضای الکترونیکی وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه امضای الکترونیکی وردپرس هستید؟ افزونه های امضای دیجیتال مناسب می توانند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کنند و در عین حال، گردش کار شما را برای ایجاد اسناد و قراردادهای رسمی برای کسب و کارتان ساده کنید. پس اگر وبسایت شما وردپرسی است، با ما همراه باشید.

افزونه های امضای الکترونیکی وردپرس

 

اگر قصد سفارش پروژه خود در طراحی سایت در اردبیل را ندارید، می توانید مقاله را تا آخر بخوانید. در این مقاله، ما برخی از بهترین افزونه های امضای الکترونیکی وردپرس را معرفی می کنیم.

1. WPForms

WPForms مبتدی ترین فرم ساز وردپرس است. می توانید از این افزونه برای ساخت هر نوع فرمی مانند فرم های چند صفحه ای، فرم های پرداخت، فرم های اشتراک ایمیل و موارد دیگر استفاده کنید. با بیش از 500 قالب فرم آماده برای انتخاب، این افزونه اضافه کردن فرم های حرفه ای و کاربرپسند را به وب سایت شما آسان می کند. نکته جالب این است که می توانید از آن به عنوان افزونه امضای الکترونیکی وردپرس استفاده کنید که به شما امکان می دهد امضاهای دیجیتال را به راحتی جمع آوری کنید.

2. sign Now

signNow یک افزونه امضای الکترونیکی وردپرس عالی است. حتی با منطق شرطی همراه است، بنابراین می توانید فیلدهای مختلف را به افراد مختلف بر اساس نقش کاربری آنها قرار دهید.

signNow یک سرویس آنلاین است که نیازی به دانلود یا راه اندازی نرم افزار یا ابزاری ندارید. به سادگی یک حساب کاربری ایجاد کنید و می توانید در عرض چند دقیقه با استفاده از ویرایشگر کاربرپسند signNow شروع به امضای اسناد کنید. signNow به کاربران اجازه می دهد تا امضاهای خود را تایپ، ترسیم و آپلود کنند. شما همچنین می توانید امضاهای خود را ذخیره کنید.

3. Formidable Forms

Formidable Forms یک فرم ساز همه کاره وردپرس با قابلیت کشیدن و رها کردن است که ایجاد فرم های پیشرفته را آسان می کند و شامل ماشین حساب های سفارشی، فرم های رزرو و موارد دیگر می شود.

این افزونه همچنین دارای یک افزونه امضای الکترونیکی وردپرط است که به شما امکان جمع آوری امضای دیجیتال را می دهد. بازدیدکنندگان می توانند فرم های شما را با استفاده از ماوس یا صفحه لمسی خود امضا کنند. با این حال، برخلاف برخی از نرم افزارهای دیگر در این لیست، Formidable Forms به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا امضای خود را تایپ کنند.

4. pdfFiler

pdfFiler یک راه حل کامل برای مدیریت اسناد است که به شما امکان ایجاد، ویرایش و مدیریت اسناد و فرم ها را به صورت آنلاین می دهد.

شما به سادگی می توانید هر فایل PDF، DOC، DOCX، RTF، PPT، PPTX، JPG، PNG یا TXT را آپلود کنید و pdfFiller آن را به یک سند تعاملی تبدیل می کند. سپس هر کسی می تواند با استفاده از دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود سند را به صورت آنلاین مشاهده، ویرایش و امضا کند.

pdfFiller از تمام قوانین و دستورالعمل های امنیتی اصلی از جمله GDPR، HIPAA و CCPA پیروی می کند. با این حال، برخی از مشتریان یا بازدیدکنندگان ممکن است همچنان در مورد امضای سندی که در یک پلت فرم شخص ثالث ناآشنا میزبانی شده است، محتاط باشند. اگر از pdfFiller استفاده می کنید، مهم است که در مورد پلت فرم در خط مشی رازداری سایت خود صحبت کنید.

5. USLegalForms

USLegalForms یک کتابخانه آنلاین از بیش از 80000 سند حقوقی ملی و ایالتی است که طیف وسیعی از صنایع مختلف و موارد استفاده را پوشش می دهد.

در وب‌سایت آن‌ها، قالب‌هایی را خواهید یافت که همه چیز از استخدام گرفته تا قراردادهای تجاری، اجاره‌نامه، فاکتورها، صورت‌حساب‌های فروش و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. همه این اسناد قانونی در دسته‌هایی سازمان‌دهی شده‌اند و می‌توانید براساس ایالت جستجو کنید، بنابراین برای یافتن آنچه به دنبال آن هستید مشکلی ندارید. از این افزونه امضای الکترونیکی وردپرس میتوانید برای جمع آوری امضای دیجیتال از کاربران استفاده کنید.

 

wordpressblogger
wordpressblogger

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋